0
1
σχόλια
228
λέξεις
ΚΟΣΜΟΣ

Σταματούν οι διαφημίσεις με μη ρεαλιστικά σώματα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Λονδίνου

ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
15 Ιουνίου 2016
«Είναι έτοιμο το σώμα σου για την παραλία;» Αυτό γράφει η λεζάντα της διαφήμισης δίπλα στο καλλίγραμμο και φωτοσοπαρισμένο μοντέλο και στη συνέχεια μας παραπέμπει σε χημικά σκευάσματα που υποτίθεται ότι βοηθούν στο να χάσουμε βάρος.

Περίπου 12.000 τέτοιες διαφημίσεις ετοιμάζονται να εξαφανιστούν από το μετρό του Λονδίνου καθώς εβδομήντα χιλιάδες άνθρωποι υπέγραψαν ενάντια στη διαφήμιση ζητώντας να απαγορευτεί, διότι διαφημίσεις σαν κι αυτές «ενδέχεται να λειτουργήσουν υποτιμητικά για τους ανθρώπους και ειδικά τις γυναίκες, κάνοντάς τες να νιώθουν άσχημα για το σώμα τους». Ο νέος δήμαρχος του Λονδίνου, Σάντικ Καν, πατέρας δύο έφηβων κοριτσιών, έχει βάλει την υπογραφή του πολύ πριν να εκλεγεί. «Είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένος με αυτό το είδος της διαφήμισης. Ήρθε η ώρα να μπει ένα τέλος».

«Άνθρωποι καταπιεσμένοι από μη ρεαλιστικές προσδοκίες» γράφει το δελτίο Τύπου που εξέδωσε το γραφείο του δημάρχου και από τον επόμενο μήνα, καταφτάνει και ο νέος κανονισμός που απαγορεύει τέτοιου είδους διαφημίσεις να αναρτώνται σε λεωφορεία, τραμ, μετρό και τρένα τα οποία κυκλοφορούν στο TfL, δίκτυο μεταφορών που διαχειρίζονται οι αρχές του Λονδίνου.  Έτσι, δεν θα επιτρέπεται η αφισοκόλληση διαφημίσεων που «θα μπορούσαν να πιέσουν ψυχολογικά τους ανθρώπους, ιδίως τους νέους, καθώς αντικρίζουν μια μη ρεαλιστική φυσική κατάσταση ή επισφαλή για την υγεία ή που ενέχει τον κίνδυνο να δημιουργήσει προβλήματα αυτοεκτίμησης που να συνδέονται με το σώμα».
 
εμφάνιση σχολίων