Αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν το είδαν να έρχεται!
ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
6 Δεκεμβρίου 2013
Η δημοτικότητα του αγαπημένου δίτροχου φαίνεται να πηγαίνει πέρα από τις παραδοσιακές «πρωτεύουσες ποδηλάτου» της βόρειας Ευρώπης, όπως το Άμστερνταμ και η Κοπεγχάγη.
Στην Ιταλία αγοράστηκαν 1,6 εκατ. ποδήλατα έναντι 1,4 εκατ. αυτοκινήτων. Το Μιλάνο είναι η τελευταία πόλη της Ευρώπης που έθεσε σε λειτουργία τα κοινόχρηστα ποδήλατα, ακολουθώντας το παράδειγμα που εδώ και καιρό εφαρμόζει το Παρίσι και το Λονδίνο. Στη Μαδρίτη θα κατασκευαστούν ποδηλατόδρομοι που θα καλύπτουν δέκα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Όλο και περισσότεροι ποδηλάτες βγαίνουν στο δρόμο. Οι λόγοι είναι πολλοί: θέμα μόδας, κοινωνικότητας, οικολογικής ευαισθησίας, οικονομικής κρίσης. Οι μόνες χώρες της Ευρώπης στις οποίες αγοράστηκαν περισσότερα αυτοκίνητα αντί για ποδήλατα είναι το Λουξεμβούργο και το Βέλγιο.
Υ.Γ. Από το 2010 που γυρίσαμε αυτό το βίντεο για το διεθνές πρότζεκτ One Day On Earth, τι άλλαξε στην Αθήνα;
Διαβάστε επίσης: ΔΩΡΕΑΝ: Ποδήλατα Thessbikes!
εμφάνιση σχολίων