Σύμφωνα με αποκάλυψη των «Εφ.Συν.» - Reporters United και ρεπορτάζ της Κωνσταντίνας Μαλτεπιώτη
Τα τρένα κυκλοφορούν στα τυφλά χωρίς να υπάρχουν φανάρια σε τμήμα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνεται και η δεύτερη μεγαλύτερη σήραγγα της χώρας, η σήραγγα Οθρυος, μήκους 6 χιλιομέτρων.DOCTV.GR
7 Φεβρουαρίου 2024
«Το πιο εξωφρενικό είναι ότι μιλώντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής την 1η Φεβρουαρίου ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, δήλωσε ότι όλα λειτουργούν κανονικότατα» επισημαίνει η «Εφ.Συν.». «Έχουμε ακόμη μία περίπτωση κρατικού αξιωματούχου που λέει ψέματα στη Βουλή για τα προβλήματα του σιδηροδρόμου, όπως είχε κάνει ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής».
Δεν υπάρχουν φανάρια σ’ ένα τμήμα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη που δεν πλημμύρισε από την κακοκαιρία Daniel, στο οποίο η σηματοδότηση θα μπορούσε να αποκατασταθεί ενώ χωρίς σηματοδότηση / τηλεδιοίκηση, η ασφάλεια της κυκλοφορίας επαφίεται και πάλι στον ανθρώπινο παράγοντα!
Ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, δήλωσε το αντίθετο στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, την 1η Φεβρουαρίου: «Αυτή τη στιγμή -πλην του κομματιού από Δομοκό μέχρι Λάρισα που καταστράφηκε από την κακοκαιρία Daniel- από το Μενίδι μέχρι τη Θεσσαλονίκη και από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τον Στρυμόνα και τον Προμαχώνα η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργούν κανονικά. Κανονικότατα».
Τρεις διαφορετικοί σιδηροδρομικοί που σχετίζονται με το κομμάτι της γραμμής διαψεύδουν στοτς «Εφ.Συν.» - Reporters United τους ισχυρισμούς του Παναγιώτη Τερεζάκη, λέγοντας ότι η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός μετά τις πλημμύρες δεν λειτουργούν.
Ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Fb για να βλέπετε τα άρθρα που σας ενδιαφέρουν
Διαβάστε επίσης:
«Πάρτι με απευθείας αναθέσεις στα Μουσεία»
Κρήτη: Εξέδιδαν 15χρονη
Αθήνα, το μελλοντικό καζίνο της Ευρώπης
εμφάνιση σχολίων