0
2
σχόλια
515
λέξεις
Α' ΠΡΟΣΩΠΟ

Λίγες ώρες μετά το μεγαλύτερο Athens Pride που έγινε ποτέ, δύο νεαροί πέφτουν θύματα ομοφοβικής επίθεσης στο Γκάζι. Από τον Κώστα Παπαντωνίου

PRESS
10 Ιουλίου 2014
Κυριακή ξημερώματα. Ο Ε. 20 χρονών μαζί με φίλο του πάνε στο Γκάζι. Όταν φτάνουν στην πλατεία του μετρό, πέφτουν θύματα ομοφοβικής επίθεσης. Περί τα 4-5 άτομα τους βρίζουν και στη συνέχεια ο ένας τους χτυπά, ενώ οι υπόλοιποι γελάνε. Η αστυνομία έρχεται με 2,5 ώρες καθυστέρηση, παρότι μιλάμε για περιοχή του κέντρου της Αθήνας . Τραγική ειρωνεία, η νέα ρατσιστική επίθεση έρχεται λίγες μετά το μεγαλύτερο σε μαζικότητα Athens Pride που έγινε ποτέ.

ΜΕ ΤΟΝ Ε. ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ. Το ένα του μάτι ήταν ακόμα μαυρισμένο, αλλά δεν έδειχνε φοβισμένος. Ήθελε να μιλήσει. «Πρέπει να μην αποσιωπούμε τις επιθέσεις για να υπάρχει και αντίδραση από την κοινωνία», εξήγησε. Ξεκαθάρισε ότι «η επίθεση ήταν ρατσιστική. Δεν είχε περιεχόμενο μισαλλοδοξίας, στη λογική ότι του την είπα και εκνευρίστηκε έτσι απλά». Τους φώναζαν διαρκώς «παλιοπουστάρες», με σχόλια περί φυλετισμού να δίνουν και να παίρνουν. «Γιατί δεν κάνετε παιδιά; Έτσι θα μεγαλώσουμε το φύλο μας;».

ΤΟ FLASHBACK ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ. Οι βρισιές του Παναγιώταρου έξω από το Χυτήριο για το Corpus Christi, αλλά και παράφρόνων χριστιανών να σταυρώνουν τα χέρια απέναντι στους αντίχριστους ηθοποιούς, δεν μπορούν παρά να σχετίζονται με την επίθεση. Επιβολή δια της βίας του τρίπτυχου «Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια».

ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΛΟΑΤ ΑΤΟΜΑ τα τελευταία δύο χρόνια έχουν πολλαπλασιαστεί, παρότι οι εκδηλώσεις για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους προσελκύουν όλο και περισσότερο κόσμο. Η διαφορά με παλιότερα, υποστηρίζει ο Ε., είναι ότι τώρα υπάρχει η Χρυσή Αυγή: «Νομιμοποιώντας τη, νομιμοποιούν και τη βία τους σε βάρος μας. Ξέρουν ότι έχουν δύναμη, ότι εκπροσωπούνται στο Κοινοβούλιο». Αλλά και ότι «ο κόσμος δεν καταφεύγει σε μετριοπαθείς λύσεις. Δεν μένει απλά στο λεκτικό bullying, αλλά χτυπά». «Νομίζουν ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός θα αλλάξει μ’ ένα χτύπημα, αλλά δεν είναι έτσι».

Σ’ ΕΝΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, ο Ε. θα ζητούσε από τον επιτιθέμενο «να επαναλάβει ποιο είναι το πρόβλημά του. Θα μου απαντούσε ότι είμαι πούστης. Θα του έλεγα ότι δεν τον αφορά. Θα ήταν σαν να αφορά εμένα αν γαμάει την γκόμενά του από πίσω. Θα μου έλεγε ότι είναι λάθος αυτό που κάνω κι ότι πρέπει να πηγαίνω με γυναίκες. Θα του εξηγούσα ότι πρόκειται για έμφυτη παρόρμηση και ότι θα ήταν σαν να τον πιέζω να κάνει κάτι μόνο με μια συγκεκριμένη κατηγορία γυναίκας. Θ’ απαντούσε ότι ο Θεός έφτιαξε τον άνδρα και τη γυναίκα για ν’ αναπαράγονται. Θα του έλεγα ότι με την ίδια λογική ο Θεός έφτιαξε τον άνδρα και τη γυναίκα μόνο για τεκνοποίηση, αλλά κανείς δεν το κάνει αυτό, όλοι έρχονται σ’ επαφή για απόλαυση». Την κουβέντα αυτή την έχει κάνει ξανά και ξανά με αρκετό κόσμο. Στο σχολείο, στο φροντιστήριο, στη γειτονιά, στη σχολή του.


ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ειρηνικός διάλογος και στη συνέχεια να αρθούν οι διαχωρισμοί, πρέπει «η κοινωνία να μας “συνηθίσει”. Αν η κοινωνία συνηθίσει την εικόνα που ο καθένας δηλώνει τη σεξουαλικότητά του ελεύθερα, θα συνηθίσει και τα ΛΟΑΤ άτομα». Άλλωστε, «η ομοφυλοφιλία συναντάται μέσα στη φύση. Απ’ όλα τα είδη όμως, μόνο ο άνθρωπος έχει ρατσισμό».

Πηγή: 3pointmagazine

εμφάνιση σχολίων