0
4
σχόλια
304
λέξεις
TECH

Η κοινωνική δικτύωση δεν είναι ίδια για όλους

ΠΕΡΣΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
8 Μαΐου 2013
Ποιος λιώνει μπροστά από το Youtube; Ποιοι μοιράζονται περισσότερο στο Facebook; Τι ψάχνουν περισσότερο στο ίντερνετ οι μεν και οι δε; Και τέλος πάντων, πώς χειρίζονται οι άνδρες και οι γυναίκες τα social media;

Με μια πρώτη ματιά, οι γυναίκες υπερτερούν, αφού το 71% των αμερικανίδων χρησιμοποιούν τα social media, έναντι του 62% του ανδρικού πληθυσμού της ίδιας χώρας. Μιλάμε για έναν αριθμό χρηστών με 9 νούμερα (συγκεκριμένα 129.987.341 χρήστες), αριθμός που ξεπερνά τον πληθυσμό της Ιαπωνίας. Συνολικά οι άνθρωποι ξοδεύουν κάθε εβδομάδα περίπου 405 λεπτά στο Facebook, 89 λεπτά στο Pinterest και στο tumblr, 21 λεπτά στο Twitter, 17 λεπτά στο Youtube, 8 λεπτά στο -πεθαμένο- Myspace και μόλις 3 λεπτά στο Google +.

Οι γυναίκες τουιτάρουν με μανία: 62% έναντι του 16% των ανδρών. Επίσης χρησιμοποιούν περισσότερο και το Facebook σε ποσοστό 58%. Είναι πιο γαλαντόμες στα like και στη μοιρασιά, ενώ έχουν επίσης 8% περισσότερους φίλους. Αν και οι γυναίκες δεν ξεκολλάνε από το Facebook, 8 στις 10 δηλώνουν πως οι FB φίλοι τις ενοχλούν.

Το Pinterest μοιάζει σχεδόν αποκλειστικά γυναικείο: τα DIY, οι συνταγές και τα tutorials βασιλεύουν στις γυναίκες, αφού το 70% το χρησιμοποιούν τακτικά. Οι άνδρες, πάλι, μάλλον δεν ενδιαφέρονται και πολύ για τις αντίστοιχες θεματολογίες.
Το 15% των ανδρών που το χρησιμοποιούν το βλέπουν ως ένα ακόμη μέσο για να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους, αφού το Pinterest συνδυάζει την επισκεψιμότητα (referral traffic) του Google+, του Linkedin και του Youtube μαζί.

Στο Youtube οι άνδρες κυριαρχούν όχι τόσο ως αριθμός χρηστών, αλλά ως χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα. Το 25% των ανδρών παρακολουθούν βίντεο καθημερινά. Το αντίστοιχο ποσοστό στις γυναίκες είναι 17%. Όμως οι άνδρες ξοδεύουν περίπου μία ώρα την εβδομάδα, σε αντίθεση με τις γυναίκες που ξοδεύουν περίπου μισή ώρα (35 λεπτά). Σίγουρα βλέπουν ποδόσφαιρο και βίντεο με γάτες -λέμε τώρα.
 
εμφάνιση σχολίων