VIDEO: Aυτοκίνηση 3000

2
0
σχόλια
129
λέξεις
VIDEO

Διαφημιστικά και λοιπά ειδικά εφέ, σε ιδανική μορφή

ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ
1 Νοεμβρίου 2011


Η αγαπημένη γαλλική εταιρία Pleix, μέσα στο 2011 δημιούργησε δύο σποτ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες Citroen και Toyota. Στο Toyota Gauntlet με τα σούπερ εφέ του πάγου και της φωτιάς επιδεικνύεται πως ο φετιχισμός μπορεί να συνδεθεί με ένα όχημα, μακριά από φτηνές ερωτικές υποσχέσεις πρώτου (ή τελευταίου) επιπέδου. Το Citroen Celebration γιορτάζει την εφευρετικότητα και την πρωτοπορία της με ανθρωπένιο τρόπο, δηλαδή μέσω παλιμπαιδισμού: θάλασσες από μπαλόνια, βροχές από διαμαντένια κομφετί, χαρτοπολτός του πάρτι -μόνο τα Μ&Μ’s ξεχάσατε- γεμίζουν με χρώμα, τα «παγιέμενα» εργοτάξια της τεχνολογίας.



Οι Pleix είναι μια γαλλική κολεκτίβα που απαρτίζεται από σκηνοθέτες, μουσικούς, καλλιτέχνες κινούμενης εικόνας και γραφίστες. Μέσα σε μια δεκαετία έχουν αποτυπώσει το ίχνος τους στην Ευρώπη μέσα από βίντεο, installations, διαφημίσεις και συνεργασίες με μουσεία.


εμφάνιση σχολίων