6
6
σχόλια
2359
λέξεις
210

Νερούδα. Γλυκό Φασόλι. Αυτοκρατορία. Η Κλούβα. Το Διάστημα Ανάμεσά Μας. Πενήντα Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι. Η Ταινία LEGO® Batman™

ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
9 Φεβρουαρίου 2017

NEΡΟΥΔA: Το 1948, στη Χιλή του Ψυχρού Πολέμου, ο Γερουσιαστής Πάμπλο Νερούδα κατηγορεί την κυβέρνηση ότι προδίδει το Κομμουνιστικό Κόμμα, γεγονός που προκαλεί την αντίδραση του δήθεν αριστερού Προέδρου Γκονζάλες Βιντέλα, ο οποίος ζητά από τον αστυνομικό Όσκαρ Πελούτσοναου να συλλάβει τον ποιητή.

Ο Νερούδα προσπαθεί να διαφύγει από τη χώρα, με την γυναίκα του, τη ζωγράφο Ντέλια Ντελ Καρίλ, αλλά αναγκάζονται τελικά να κρυφτούν. Εμπνευσμένος από τα δραματικά γεγονότα της νέας του ζωής, ως φυγάς, ο Νερούδα γράφει την επική ποιητική συλλογή του Canto General. Εν τω μεταξύ στην Ευρώπη ο θρύλος του κυνηγημένου από την αστυνομία ποιητή μεγαλώνει και οι καλλιτέχνες με επικεφαλής τον Πάμπλο Πικάσο κραυγάζουν για την ελευθερία του.

Ο ποιητής βρίσκει τον αγώνα με τον επιθεωρητή, ως ευκαιρία να επανεφεύρει τον εαυτό του. Παίζει μαζί του, αφήνοντας προσχεδιασμένα στοιχεία, κάνοντας πιο έντονο και επικίνδυνο το παιχνίδι γάτας-ποντικιού. Σε αυτή την ιστορία του διωκόμενου ποιητή και του αδιάλλακτου αντιπάλου του, ο Νερούδα αναγνωρίζει την ευκαιρία να γίνει τόσο ένα σύμβολο για την ελευθερία και ο Αστυνόμος να γραφτεί στην ιστορία, ως αυτός που συνέλαβε τον Νερούδα.

Πριν από την
Jackie, ο Χιλιανός auteur Πάμπλο Λαράιν, είχε ήδη έτοιμη άλλη μία βιογραφία που δεν είναι ακριβώς βιογραφία. Όπως το Jackie αφορά μονό τις πρώτες δύσκολες μέρες της Τζάκι μετά την δολοφονία του Τζον Κένεντι, έτσι και ο Νερούδα, αφορά μονάχα το 1948, την χρονιά που ο κυνηγημένος από τον νόμο ποιητής, κρυβόταν από χωρίου εις χωρίον, για να γλυτώσει την φυλάκιση και το εκτελεστικό απόσπασμα. Επίσης, όπως και στην ταινία που είδαμε πριν από δύο εβδομάδες, το σενάριο παίρνει κι εδώ, πολλές ελευθερίες, θέλοντας περισσότερο να κάνει μια ταινία, τύπου Νερούδα, παρά μια πιστή καταγραφή των γεγονότων. Ο Αστυνόμος Πελούτσοναου (πελούτσα, είναι η πάνινη, γεμάτη με κουρέλια κούκλα, στην τοπική διάλεκτο), γιος μιας πόρνης και του αρχηγού της Αστυνομίας, δεν ήταν υπαρκτό πρόσωπο. Είναι μια επινόηση του μυαλού του Νερούδα, όπως την φαντάστηκε ο σεναριογράφος της ταινίας, Γκιγιέρμο Καλδερόν, που υπέγραφε και την εξαιρετική Μυστική Λέσχη, την προηγούμενη από τον Νερούδα, ταινία του Λαράιν. Νερούδα και Πελούτσοναου αντιπροσωπεύουν δυο αντίρροπες τάσεις, που δεν χρωματίζονται με άσπρο-μαύρο, αλλά αποτελούν κατά κάποιο τρόπο σύμβολα, όχι χωρίς ψεγάδια ή χωρίς αρετές. Ο ποιητής, μπορεί να είναι αριστερός, αλλά ζει μια προνομιούχα ζωή, ηδονιστική και ρέμπελη, πράγμα που τον φέρνει σε αντιπαράθεση με το χιλιανό προλεταριάτο, τους ανθρώπους που αγωνίζονται για μια καλύτερη ζωή, στα εργοστάσια και στους δρόμους. Καλδερόν και Λαράιν, μοιάζουν να θέλουν να τονίσουν, πως αυτό που έχει σημασία, είναι ο αντίκτυπος που έχει ένα καλλιτεχνικό έργο και όχι ο χαρακτήρας του καλλιτέχνη. Ο Αστυνόμος (ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, σε έναν από τους καλύτερους ρόλους του), είναι πρακτικός και πείσμων, ένας επιθεωρητής Κλουζό, χωρίς τις γκάφες ή το χοντροκομμένο χιούμορ του ήρωα της σειράς του Ροζ Πάνθηρα. Ακριβώς όπως ο ποιητής θέλει να αφήσει το αποτύπωμά του στην Ιστορία, το ίδιο ακριβώς αποζητά κι εκείνος, με διαφορετικό τρόπο.

Εικονογραφημένο και εκτελεσμένο με αριστοτεχνικό τρόπο, το ανθρωποκυνηγητό αυτό, απογειώνεται αποκτώντας υπνωτικές και ονειρικές διαστάσεις στο δεύτερο μέρος, όταν η δράση μεταφέρεται στα χιονισμένα τοπία του νότου της Χιλής, όπου η ατμόσφαιρα εμπλουτίζεται από μια βίαιη και μακάβρια εικαστική ποίηση. Ο Λαράιν, για άλλη μια αποδεικνύει ότι δεν είναι μονάχα ο σπουδαιότερος Λατινοαμερικάνος σκηνοθέτης της γενιάς του, αλλά και ένας από τους πιο ταλαντούχους του παγκόσμιου κινηματογράφου. Το πως ο Νερούδα, κατέληξε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και όχι στο επίσημο πρόγραμμα του περασμένου φεστιβάλ των Κανών, θα παραμείνει για πάντα ένα άλυτο μυστήριο.

Info: Νερούδα (Neruda). Δραματική Εποχής. Χιλή, Αργεντινή, Γαλλία, Ισπανία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Πάμπλο Λαράιν. Παίζουν: Λούις Γνέκο, Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Μερσέντες Μοράν. Διανομή: Seven Films & StraDa Films.




ΓΛΥΚΟ ΦΑΣΟΛΙ: Ο Σεντάρο είναι ένας μοναχικός άντρας, διαχειριστής ενός μικρού εστιατορίου Ντοραγιάκι (είδος γιαπωνέζικης τηγανίτας, με γέμιση από γλυκιά κρέμα κόκκινου φασολιού), όπου συχνάζουν διάφοροι περίοικοι και έφηβοι μαθητές. Όταν βάζει μια αγγελία με την οποία ζητά βοηθό, τον προσεγγίζει η κυρία Τόκου, μια 75χρονη γυναίκα. Εκείνος αρχικά την απορρίπτει από πεποίθηση πως λόγω ηλικίας και με τα ήδη παραμορφωμένα της χέρια, δεν πρόκειται να έχει και καμιά σημαντική βοήθεια. Όταν όμως δοκιμάζει τη συνταγή της για κρέμα από κόκκινα φασόλια, αλλάζει γνώμη. Οι πελάτες αρχικά ενθουσιάζονται, μέχρις ότου κάποιος διαδίδει, πως η παραμόρφωση των χεριών της κυρίας Τόκου, οφείλεται σε μια παλιά και πολύ σοβαρή ασθένεια. Ο Σεντάρο, ο οποίος βλέπει στο πρόσωπό της και στην αφοσίωσή της, μια μητρική φιγούρα, θα βρεθεί σε δύσκολη θέση.

Συγκινητική και ευαίσθητη, δραματική ταινία από την Ιαπωνία, η οποία είναι μια τρυφερή μπαλάντα για όσους είναι ή αισθάνονται περιθωριοποιημένοι. Ο Σεντάρο, πρώην κατάδικος, έχει αναλάβει το μικρό εστιατόριο για να ξεπληρώσει αυτούς που τον έβγαλαν από την φυλακή, στους οποίους και αυτό ανήκει. Περνάει μια μοναχική ζωή, δουλεύοντας ασταμάτητα, επτά μέρες την εβδομάδα. Η κυρία Τόκου, ζώντας στο περιθώριο για όλη της τη ζωή, λόγω της ασθένειάς της, βρίσκει στο μικρό κατάστημα, έναν λόγο να νιώσει χρήσιμη, ξανά. Η μικρή Γουακάνα, το τρίτο μέλος αυτής της άτυπης οικογένειας, είναι μια έφηβη που αντιμετωπίζει προβλήματα στο σπίτι, λόγω της αδιάφορης μητέρας της, την οποία μάλιστα, σκέφτεται να εγκαταλείψει. Η ζωή και των τριών, χάρη στην παρουσία της κυρίας Γουακάνα θα αλλάξει για λίγο, όμως το παρελθόν των δύο ενηλίκων, τους περιμένει στην γωνία. Να όμως που ακόμη και αυτό το μικρό χρονικό διάστημα ανθρώπινης επαφής που έζησαν και οι τρεις μεταξύ τους, θα τους αλλάξει τρόπο σκέψης, αλλά και αντιμετώπισης της καθημερινότητας και της ζωής τους.

Η σκηνοθέτης, Ναόμι Καουάσε (Ένα Βράδυ Με Πανσέληνο), και προφανώς, η νουβέλα πάνω στην οποία βασίζεται, συνδέει την ηρωίδα της με εμβληματικά σύμβολα της γιαπωνέζικης παράδοσης, την ανθισμένη κερασιά και την σελήνη, όχι για να φτιάξει μια new age ανοησία τύπου Κοέλο (συγγνώμη από τους θαυμαστές του, αλλά δεν λέει απολύτως τίποτα στον γράφοντα), ή μια προβλέψιμη καρικατούρα Καλοσύνης που νικάει στο τέλος, τύπου Κύριος Όβε (συγγνώμη και από τους πολλούς δικούς του θαυμαστές), αλλά για να μιλήσει, στο κατά βάση μελαγχολικό γιαπωνέζικο κοινό, για τις μικρές χαρές της ζωής, την σημασία της ανθρώπινης επαφής, την σοφία της φύσης, την λαχτάρα για αναζήτηση νοήματος, την λυτρωτική αίσθηση της απελευθέρωσης από τα τετριμμένα. Το τοπικό θέμα αυτής της μικρής ταινίας γίνεται οικουμενικό, εκπέμποντας ρίγη συγκίνησης σε κοινό και κριτικούς ανά τον κόσμο. Στο Ένα Κάποιο Βλέμμα των Κανών, στο Φεστιβάλ του Τορόντο, στην Ισπανία και την Μόστρα του πολύχρωμου Σάο Πάολο, όπου κέρδισε και το βραβείο του κοινού. Ανάμεσα στους παραγωγούς κι ο δικός μας Θανάσης Καραθάνος (Εκείνη, Τετάρτη 04:45, Τα Σύννεφα του Σιλς Μαρία, Ακαδημία Πλάτωνος, Ajami, Νικρό Έγκλημα, Βαλκανιζατέρ).

Info: Γλυκό Φασόλι (An/Sweet Bean Paste). Δραματική. Ιαπωνία, Γαλλία, Γερμανία 2015. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Ναόμι Καουάσε. Παίζουν: Κιρίν Κίκι, Μασατόσι Ναγκάσε, Κιάρα Ούτσιντα. Διανομή: Mikrokosmos.



ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ: Ο Νέιτ είναι ένας νεαρός πράκτορας του FBI που αναλαμβάνει υποθέσεις τρομοκρατίας, από το γραφείο. Όταν άγνωστοι κλέβουν μια μεγάλη ποσότητα επικίνδυνης χημικής ουσίας, ο Νέιτ αναλαμβάνει να εισχωρήσει μυστικά σε μία εξτρεμιστική ρατσιστική οργάνωση που θεωρείται ο βασικός ύποπτος για την ληστεία. Κατορθώνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αρχηγού της ομάδας αλλά ταυτόχρονα αναγκάζεται να εκτελέσει σκληρές πράξεις που έρχονται ενάντια στις πεποιθήσεις του, για να μην καρφωθεί. Μια σειρά λάθος εκτιμήσεων και καθώς για ένα μεγάλο διάστημα, δεν ανακαλύπτει κάτι περισσότερο από τα συνηθισμένα, οι ανώτεροί του, αρχίζουν να αμφισβητούν και την αναγκαιότητα της αποστολής του.

Αστυνομικό θρίλερ, του ελληνικής καταγωγής Ντάνιελ Ραγκούση, το οποίο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Και ενώ στην αρχή ούτε αυτός, ούτε ο συνονόματός του, Ντάνιελ Ράντκλιφ (Χάρι Πότερ), μοιάζουν ικανοί να τα βγάλουν πέρα σε ένα τέτοιο δύσκολο επιχείρημα, τα καταφέρνουν μια χαρά τελικά. Ο πράκτορας, ή συνηθέστερα ο αστυνομικός που διεισδύει στα άδυτα των αντιπάλων ως δήθεν δικός τους, είναι ένα πολυχρησιμοποιημένο θέμα, στο σινεμά αλλά και στη ζωή, γιατί καθώς φαίνεται - παρά τον κίνδυνο που ενέχει - φέρνει αποτελέσματα. Η ταινία του Ραγκούση που συνυπογράφει και το σενάριο, εξετάζει σε βάθος τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι φασιστικές οργανώσεις, αλλά και τον τρόπο που σκέφτονται τα διαφόρων αποχρώσεων, πνευματικής μόρφωσης και οικονομικού επιπέδου, μέλη τους, έχει ένταση, σασπένς και μια δυο καλές ανατροπές που κρατούν ψηλά το ενδιαφέρον. Αν και βασίζεται σε αληθινή ιστορία, μια αλά Ψωνηστήρι, έστω και στιγμιαία ταύτιση του εισβολέα με τα υποψήφια θύματά του (μια προσπάθεια γίνεται, είναι η αλήθεια, αλλά δεν προχωράει σε βάθος), θα έδινε άλλο αέρα στον προβληματισμό που θέλει να περάσει, στους θεατές που είναι λίγο πιο διαβασμένοι πάνω στο θέμα.

Κατά τα άλλα η σκηνοθεσία είναι ακαδημαϊκή. Η εμφάνιση της Τόνι Κολέτ δεν θα μείνει αξέχαστη, καθώς είναι μικρή. Ενδιαφέρον το ηλεκτρονικό σάουντρακ του Γουίλ Μπέιτς (Zero Days).

Ιnfo: Αυτοκρατορία (Imperium). Αστυνομικό Θρίλερ. ΗΠΑ 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Ντάνιελ Ραγκούσης. Παίζουν: Ντάνιελ Ράντκλιφ, Τόνι Κολέτ, Σαμ Τρεμέλ. Διανομή: Spentzos Film.  

 

Η ΚΛΟΥΒΑ: Κάιρο, καλοκαίρι του 2013, δύο χρόνια μετά την Αιγυπτιακή Επανάσταση. Στην αρχή της σειράς των γεγονότων που οδήγησαν στην ανατροπή του προέδρου Μόρσι, μια κλούβα της Αστυνομίας, μέσα στην οποία κρατούνται διαδηλωτές με εντελώς διαφορετικές πολιτικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις, διασχίζει τις βίαιες διαδηλώσεις. Θα μπορέσουν οι κρατούμενοι να ξεπεράσουν τις διαφορές τους προκειμένου να επιβιώσουν; H στήλη σχολίασε την ταινία την προηγούμενη εβδομάδα, πριν να αλλάξει ημερομηνία εξόδου. Διαβάστε εδώ .


ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ: Έχοντας γεννηθεί στον Άρη, αποτέλεσμα μιας αναπάντεχης εγκυμοσύνης πριν την απογείωση του διαστημόπλοιου που έφερε την μητέρα του στον Κόκκινο Πλανήτη, ο 16χρονος Γκάρντνερ ταξιδεύει για πρώτη φορά στη Γη. Λαχταρά να γνωρίσει όλα τα θαύματα του πλανήτη, όμως οι γιατροί του τον αποτρέπουν από τις εξερευνήσεις του, καθώς τα όργανά του δεν αντιδρούν καλά στην γήινη ατμόσφαιρα. Επιθυμώντας διακαώς να βρει τον πατέρα του, ο Γκάρντνερ θα αποδράσει για να αποκαλύψει το μυστήριο της γέννησής του και για να βρει το πού ανήκει στο σύμπαν.

Μια ωραία ιδέα, η οποία θυμίζει τον ξεχασμένο Starman (1984), του Τζον Κάρπεντερ, σε μια πιο εφηβική εκδοχή, ατυχεί ελαφρώς, στα χέρια των δημιουργών της, που ενδιαφέρονται να εντυπωσιάσουν και να συγκινήσουν, το προεφηβικό κοινό των πολυκινηματογράφων. Ο έφηβος 'Ειζα Μπάτερφιλντ (Hugo, Η Εκδίκιση του Ender, Μις Πέρεγκριν), που ενσαρκώνει τον Γκάρντνερ, είναι πολύ καλός, όπως πάντα, όμως καθώς μοιάζει 16χρονος (είναι 19), μοιάζει εντελώς αταίριαστος με την 26χρονη διαλεχτή της καρδιάς του κι αυτό είναι το μικρότερο από τα προβλήματα της ταινίας, η οποία θυμίζει 70's παιδική παραγωγή της Ντίσνεϊ, τύπου Escape From the Witch Mountain. Οι συμβολισμοί (η μεγάλη καρδιά, η οποία υποφέρει από την βαρύτητα της γήινης ατμόσφαιρας), ακόμη και οι σινεφίλ αναφορές της, στα Φτερά του Έρωτα του Βιμ Βέντερς, που παραλληλίζουν τον Γκάρντνερ με Πεσόντα Άγγελο, είναι αφελή και απλοϊκά. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της ταινίας, περιορίζεται στις πρώτες επαφές του αγοριού από τον Άρη, με την ζωή στην Γη, αλλά δεν είναι αρκετό για να κρατήσει ολόκληρη την ταινία. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται θα μείνει προφανώς ικανοποιημένο. Απλά δεν μπορεί παρά να αναρωτιέται κανείς, πόσο καλύτερη θα μπορούσε να ήταν, αν είχε πέσει σε πιο κατάλληλα χέρια.

Ιnfo: Το Διάστημα Ανάμεσά Μας (The Space Between Us). Αισθηματική Περιπέτεια Φαντασίας. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Πίτερ Χέλσομ. Παίζουν: Έισα Μπάτερφιλντ, Γκάρι Όλντμαν, Μπριτ Ρόμπερτσον, Κάρλα Κουτζίνο. Διανομή: Odeon.  

 

ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΚΡΙ: Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας, ο σκηνοθέτης Τζέιμς Φόλεϊ (του τηλεοπτικού House of Cards) αναλαμβάνει να οπτικοποιήσει κινηματογραφικά τις ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ (του κυρίου) ΓΚΡ(ε)Ι και να προσδώσει τις απαραίτητες πικάντικες λεπτομέρειες σε μια σχέση που φιλοδοξεί να είναι, βανίλια. Η Αναστάζια (Άνα) Στιλ, αποκαρδιωμένη από τα σκοτεινά μυστικά του πληγωμένου συναισθηματικά νεαρού επιχειρηματία Κρίστιαν Γκρέι, έχει διακόψει τη σχέση τους κι έχει ξεκινήσει μια καινούρια καριέρα σ’ έναν εκδοτικό οίκο, έχοντας να αντιμετωπίσει και την έντονη πολιορκία του προϊσταμένου της. Όμως, ο πόθος της για τον Γκρέι κυριαρχεί ακόμα σε κάθε της σκέψη κι έτσι, όταν εκείνος προσπαθεί να δελεάσει την Άνα για να επιστρέψει στη ζωή του, προτείνοντάς της μια νέα συμφωνία, εκείνη δεν μπορεί να του αντισταθεί. Γρήγορα αρχίζει να μαθαίνει για το οδυνηρό παρελθόν των προβληματικών, δυναμικών και απαιτητικών Πενήντα Αποχρώσεων, ενώ ο Γκρέι παλεύει με τους εσωτερικούς του δαίμονες. Καθώς οι δύο τους προσπαθούν να οικοδομήσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με σκοπό τη σταθερότητα, σκοτεινά μυστικά του παρελθόντος του Κρίστιαν περιβάλουν το ζευγάρι και απειλούν να καταστρέψουν το κοινό τους μέλλον. Το ερώτημα είναι: Μπορεί τελικά η αγάπη να θριαμβεύσει και να αλλάξει έναν άνθρωπο;

Ταινία υπεράνω κριτικής, καθώς ό,τι και να πει κανείς, εκείνη έχει το κοινό της, το οποίο είναι φανατικό. Αυτό που εύχεται κανείς, είναι να γεμίσει τους κινηματογράφους με κόσμο, οι οποίοι, τον φετινό χειμώνα τον έχουν ανάγκη, για να συνεχίσουν να λειτουργούν. Ουδέν κακόν αμιγές καλού ή όπως λένε και οι Εγγλέζοι: Every (Grey) cloud, has a silver lining. Εδώ το silver, κολλάει στο Silver Screen, που είναι μια εγκωμιαστική ονομασία της Μεγάλης (κινηματογραφικής) Οθόνης, επίσης στα Αγγλικά.

Info: Πενήντα Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι (Fifty Shades Darker). Ερωτική. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Τζέιμς Φόλεϊ. Παίζουν: Τζέιμι Ντόρναν, Ντακότα Τζόνσον, Κιμ Μπέισινγκερ, Μάρσια Γκέι Χάρντεν, Ρίτα Όρα, Μαξ Μαρτίνι. Διανομή: UIP.
 
 

Η ΤΑΙΝΙΑ LEGO® Batman™: Συνεχίζοντας στο ασεβές πνεύμα και τολμηρό χιούμορ που έκαναν την Ταινία LEGO® παγκόσμιο φαινόμενο, ο αυτό-αποκαλούμενος και πρωταγωνιστής εκείνης της ταινίας – LEGO® Batman – πρωταγωνιστεί στην ολόδική του κινηματογραφική περιπέτεια. Στο Γκόθαμ ζυμώνονται μεγάλες αλλαγές κι αν ο Μπάτμαν θέλει να σώσει την πόλη από την εχθρική κατάληψη του Τζόκερ, ίσως πρέπει να αφήσει πίσω το μοτίβο του μοναχικού εκδικητή, να μάθει να συνεργάζεται με άλλους, και ίσως… ίσως έτσι… να καταφέρει να χαλαρώσει.

Spin off του εξαιρετικού Η Ταινία Lego το οποίο σατιρίζει τον Μπάτμαν, κόμικς και ταινίες, εμπλέκοντας στην υπόθεσή του, όλους τους κατά καιρούς εχθρούς και συμμάχους του. Κάποιοι από αυτούς μοιάζουν με τους ηθοποιούς που τους έχουν υποδυθεί στις ταινίες (Ντάνι ΝτεΒίτο, Ούμα Θέρμαν, Χάλι Μπέρι). Το χιούμορ είναι και πάλι ανατρεπτικό, αλλά δεν πλησιάζει το αναρχικό και σκωπτικό ύφος της ταινίας που προηγήθηκε. Είναι όμως διασκεδαστική για μικρούς και για μεγάλους που θα βρεθούν να απαριθμούν της διάφορες σινεφίλ αναφορές της. Με υπότιτλους και στα Ελληνικά. Σε 2D και 3D.

Ιnfo: Η Ταινία LEGO® Batman™ (The LEGO® Batman™ Movie). Κινούμενα Σχέδια Stop Motion & CGI. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου. Σκηνοθεσία: Κρις ΜακΚέι. Με τις φωνές των: Γουίλ Αρνέτ, Μάικλ Σέρα, Ροζάριο Ντόσον, Ρέιφ Φάινς, Ζακ Γαλιφιανάκης (Αγγλικά). Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Φάνης Μουρατίδης, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Χρήστος Σιμαρδάνης (Ελληνικά). Διανομή: Tanweer.


 
εμφάνιση σχολίων