1
5
σχόλια
216
λέξεις
CULTURE

Ένα νέο εγχείρημα ενσωματώνει εισιτήρια συγκοινωνίας μέσα σε βιβλία, προκειμένου να ενθαρρύνει το διάβασμα -και έχει αποτελέσματα

ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
7 Δεκεμβρίου 2015
Πατήστε στις φωτό για να τις δείτε σε μεγάλη διάσταση


Οι άνθρωποι που ζουν στη Βραζιλία διαβάζουν κατά μέσο όρο μόνο δύο βιβλία τον χρόνο. Για την προώθηση της ανάγνωσης, ο μεγαλύτερος εκδότης της Βραζιλίας, L & PM Editores, δημιούργησε μια συλλογή από μικρά χαρτόδετα βιβλία τσέπης που λειτουργούν επίσης ως εισιτήρια του μετρό και στοχεύουν στην ενθάρρυνση του αναγνωστικού κοινού. Με λίγα λόγια, αντί να χαζεύουμε στα κινητά, ας διαβάσουμε.

Η L & PM συνεργάστηκε με την Agência Africa, για να δημιουργήσει τα Βιβλία Εισιτηρίων. Τα TicketBooks είναι ουσιαστικά μια συλλογή από δέκα βιβλία που περιέχουν όμως και κάρτες για το μετρό, μέσα στα εξώφυλλά τους.

Κάθε βιβλίο περιέχει δέκα δωρεάν διαδρομές. Όταν αυτές εξαντληθούν, οι χρήστες μπορούν να επαναφορτίσουν τα βιβλία μέσω της ιστοσελίδας των Βιβλίων Εισιτηρίων και να τα χρησιμοποιήσουν ξανά, ή να τα κάνουν δώρο σε ένα φίλο που θα ήθελαν να τον ενθαρρύνουν να διαβάζει περισσότερο. Το εγχείρημα ήταν τόσο πετυχημένο που η L & PM επεκτείνει το πρόγραμμα και σε άλλες πόλεις της Βραζιλίας.


Η συλλογή βιβλίων-εισιτηρίων περιέχει ποικίλα αναγνώσματα: από τον Άμλετ του Σαίξπηρ, μέχρι ιστορίες του Σέρλοκ Χολμς και από την Άγκαθα Κρίστι μέχρι κόμικς του Σνούπι και του πορτοκαλί γάτου Γκάρφιλντ. Θέλουμε κι εμείς!


 
εμφάνιση σχολίων