Ένα νέο εγχείρημα ενσωματώνει εισιτήρια συγκοινωνίας μέσα σε βιβλία, προκειμένου να ενθαρρύνει το διάβασμα -και έχει αποτελέσματα
ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
7 Δεκεμβρίου 2015
Οι άνθρωποι που ζουν στη Βραζιλία διαβάζουν κατά μέσο όρο μόνο δύο βιβλία τον χρόνο. Για την προώθηση της ανάγνωσης, ο μεγαλύτερος εκδότης της Βραζιλίας, L & PM Editores, δημιούργησε μια συλλογή από μικρά χαρτόδετα βιβλία τσέπης που λειτουργούν επίσης ως εισιτήρια του μετρό και στοχεύουν στην ενθάρρυνση του αναγνωστικού κοινού. Με λίγα λόγια, αντί να χαζεύουμε στα κινητά, ας διαβάσουμε.
Η L & PM συνεργάστηκε με την Agência Africa, για να δημιουργήσει τα Βιβλία Εισιτηρίων. Τα TicketBooks είναι ουσιαστικά μια συλλογή από δέκα βιβλία που περιέχουν όμως και κάρτες για το μετρό, μέσα στα εξώφυλλά τους.
Κάθε βιβλίο περιέχει δέκα δωρεάν διαδρομές. Όταν αυτές εξαντληθούν, οι χρήστες μπορούν να επαναφορτίσουν τα βιβλία μέσω της ιστοσελίδας των Βιβλίων Εισιτηρίων και να τα χρησιμοποιήσουν ξανά, ή να τα κάνουν δώρο σε ένα φίλο που θα ήθελαν να τον ενθαρρύνουν να διαβάζει περισσότερο. Το εγχείρημα ήταν τόσο πετυχημένο που η L & PM επεκτείνει το πρόγραμμα και σε άλλες πόλεις της Βραζιλίας.