1
1
σχόλια
176
λέξεις
CULTURE

Μια καμπάνια κατά της πλαστογραφίας της τέχνης

ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
29 Μαΐου 2012
Περίπου το 15% του συνόλου των έργων τέχνης που πωλούνται στον κόσμο δεν είναι αυθεντικά αλλά απομιμήσεις. Μια καμπάνια αναλαμβάνει λοιπόν να υπογραμμίσει το γεγονός ότι ακόμα και οι καλύτεροι μπορεί να πέσουν θύματα εξαπάτησης. Ο τίτλος της είναι Which Warhol’s.

Η ιδέα ανήκει στην κολεκτίβα ξενοδοχείων Art Series Hotels. Αρκεί μια διανυκτέρευση στα ξενοδοχεία Cullen, Τhe Olsen και The Blackman (από τις 15.05 έως τις 3.08). Οι πελάτες καλούνται να ξεχωρίσουν τον έναν και μοναδικό αληθινό Warhol από τους 10 πίνακες. Ο νικητής παίρνει τον αυθεντικό σπίτι του (15.000 ευρώ σε μορφή μεταξοτυπίας δηλαδή). Αλλιώς παίρνει μια απάτη της παρηγοριάς, δηλαδή έναν από τους υπόλοιπους πίνακες του Tony Τetro, ο οποίος όλη του τη ζωή αντιγράφει μεγάλους ζωγράφους με ακρίβεια φωτοτυπίας και αυτοαποκαλείται «ο Μεγαλύτερος Πλαστογράφος εν ζωή».



Η εκστρατεία αυτή αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου έτους που είχε θέμα Κλέψτε έναν Banksy και ενθάρρυνε την «κλοπή» ενός έργου του γνωστού γκραφιτά (για την ακρίβεια να το μεταφέρουν λίγα μέτρα πιο πέρα) με σκοπό την ευαισθητοποίηση γύρω από την κλοπή τέχνης.

εμφάνιση σχολίων