0
1
σχόλια
191
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Ότι και στο Μόντρεαλ…

DOC TV
26 Μαΐου 2012
Οι φοιτητές του Μόντρεαλ βρίσκονται στην 101η μέρα των κινητοποιήσεων τους ενάντια στην αύξηση των διδάκτρων στα πανεπιστήμια. Σε αυτό το διάστημα έχουν ήδη οργανώσει 30 νυχτερινές διαδηλώσεις, έναν αποκλεισμό γέφυρας και μια γυμνή πορεία στους δρόμους του Μόντρεαλ. Χτες το βράδυ για άλλη μια φορά συγκεντρώθηκαν σε πλατεία στο κέντρο της πόλης, και ξεκίνησαν πορεία χτυπώντας κατσαρόλες, διαδηλώνοντας ειρηνικά. Τρεις ώρες όμως μετά, η αστυνομία με πρόσχημα ότι η κινητοποίηση ήταν παράνομη γιατί δεν είχαν ενημερωθεί οι αρχές για την πορεία την οποία θα ακολουθούσαν, παγίδευσε την κεφαλή της πορείας και προχώρησε σε 400 συλλήψεις.

Εκτός των αντιδράσεων των φοιτητών στην αύξηση των διδάκτρων, υπάρχουν και επικρίσεις για τον νέο «νόμο-ρόπαλο» όπως τον αποκαλούν, που ουσιαστικά περιορίζει το δικαίωμα στη διαδήλωση. Από ότι φαίνεται πάντως, οι καθημερινές διαμαρτυρίες που κάνουν τον γύρο του κόσμου έχουν αντίκτυπο στην κυβέρνηση του Κεμπέκ, που αφήνει τώρα «παράθυρο» για επανέναρξη του διαλόγου. Ωστόσο οι φοιτητές, φαίνεται να πάνε την διαμαρτυρία τους ένα βήμα παρακάτω. Δεν είναι μόνο τα δίδακτρα, λένε, είναι μια επανάσταση για ευρύτερη οικονομική δικαιοσύνη, και μάλιστα σχεδιάζουν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ενόψει του επερχόμενου γκραν-πρι του Μόντρεαλ.

εμφάνιση σχολίων