Ότι και στο Μόντρεαλ…
DOC TV
26 Μαΐου 2012
Εκτός των αντιδράσεων των φοιτητών στην αύξηση των διδάκτρων, υπάρχουν και επικρίσεις για τον νέο «νόμο-ρόπαλο» όπως τον αποκαλούν, που ουσιαστικά περιορίζει το δικαίωμα στη διαδήλωση. Από ότι φαίνεται πάντως, οι καθημερινές διαμαρτυρίες που κάνουν τον γύρο του κόσμου έχουν αντίκτυπο στην κυβέρνηση του Κεμπέκ, που αφήνει τώρα «παράθυρο» για επανέναρξη του διαλόγου. Ωστόσο οι φοιτητές, φαίνεται να πάνε την διαμαρτυρία τους ένα βήμα παρακάτω. Δεν είναι μόνο τα δίδακτρα, λένε, είναι μια επανάσταση για ευρύτερη οικονομική δικαιοσύνη, και μάλιστα σχεδιάζουν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ενόψει του επερχόμενου γκραν-πρι του Μόντρεαλ.
εμφάνιση σχολίων