9
1
σχόλια
2125
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Το Τέλειο Αφεντικό. Καλή Τύχη, Λίο Γκράντε. Υψηλή Ραπτική. Lightyear. Επιστροφή στην Κανονικότητα. Μερικοί το Προτιμούν Καυτό. Ο Άγνωστος του Εξπρές. Η Κοιλάδα των Μελισσών. Αυτή η Νύχτα Μένει. Από τον κινηματογραφικό μας συντάκτη Χ. Λακταρίδη
 
[email protected] | ΦΩΤΟ: ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ
15 Ιουνίου 2022
ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ: Ο Μπλάνκο είναι ο χαρισματικός ιδιοκτήτης μιας οικογενειακής επιχείρησης που επιδιώκει να κερδίσει έναν διαγωνισμό 'Επιχειρηματικής Αριστείας'. Όλα πρέπει να είναι τέλεια! Αλλά η εικόνα της τέλειας εταιρίας καταρρέει καθώς θα πρέπει να διαχειριστεί μια σειρά από έκρυθμες καταστάσεις, όπως την 'εκδικητικότητα' ενός απολυμένου υπαλλήλου, την κατάθλιψη του διευθυντή, και το ξεμυάλισμα μιας φιλόδοξης ειδικευόμενου που του την πέφτει. Προκειμένου να κερδίσει τον διαγωνισμό, το 'τέλειο αφεντικό' εισβάλει απροκάλυπτα στις ιδιωτικές ζωές των υπαλλήλων του πυροδοτώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση με ολέθριες συνέπειες.

Ρόμπερτ Αλτμαν στα καλύτερά του θυμίζει αυτή η βαθιά πολιτική σάτιρα του Ισπανού Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα, που συναντά ξανά τον Χαβιέ Μπαρδέμ, 22 χρόνια μετά τις 'Δευτέρες στη Λιακάδα'. Ενδιάμεσα έχουν συνεργαστεί και στα λιγότερο επιτυχημένα, 'Μια Υπέροχη Μέρα' (2015) και 'Αγαπώντας τον Πάμπλο' του 2017.

Ένα πλήθος από διαφορετικούς χαρακτήρες περιτριγυρίζει τον κεντρικό ήρωα, ο οποίος θέλει να πιστεύει πως είναι ο 'πατερούλης' των υφισταμένων του και πως όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης - που ειδικεύεται στην κατασκευή κάθε είδους ζυγαριάς και την οποία κληρονόμησε από τον πατέρα του - είναι τα ευρύτερα μέλη της 'οικογένειάς' του.

Η απόλυση ενός δύστυχου πατέρα δύο ανήλικων παιδιών, παρουσιάζεται στους υπόλοιπους σαν απαραίτητη αποκοπή ενός 'παράσιτου' που θα 'κατέτρωγε' ολόκληρο τον οργανισμό.

Έχοντας να αντιμετωπίσει την επίσκεψη της Επιτροπής Ελέγχου για την απονομή άλλης μίας Αριστείας, την οποία επιθυμεί όσο οτιδήποτε άλλο στον κόσμο, θα βρεθεί αντιμέτωπος με διάφορα προβλήματα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσει στωικά αλλά και με αποφασιστικότητα εκεί που πρέπει, για το 'κοινό καλό'.

Στην πραγματικότητα, αμετανόητος μέχρι το τέλος για το πόσο 'δίκαιος' είναι και για το ότι βρίσκεται στη 'σωστή πλευρά της ιστορίας', δεν θα διστάσει μπροστά σε τίποτα για να πετύχει τον σκοπό του, ζητώντας ακόμη και τη βοήθεια του υποκόσμου - φασιστοειδών τύπου οπαδών της ακροδεξιάς - για να διατηρήσει την καλή εικόνα της εταιρείας του, πατώντας κυριολεκτικά επί πτωμάτων, την ίδια στιγμή που αυτή παρουσιάζεται σαν πρότυπο επιχειρηματικότητας και ανεκτικότητας και εκείνος ως το τέλειο αφεντικό.

Με ένα σενάριο κεντημένο στο χέρι στο οποίο ξεχωρίζουν χαρακτήρες, ατάκες αλλά και διάφοροι δεικτικοί και σαρκαστικοί συμβολισμοί (όπως ο τρόπος με τον οποίο βρίσκει τελικά την ισορροπία της η ζυγαριά έμβλημα της επιχείρησης), ο Αρανόα υπογράφει την καλύτερη ταινία μυθοπλασίας της μέχρι τώρα καριέρας του, και μια από τις πιο αγαπημένες μας του φετινού καλοκαιριού.

Εξαιρετικός για άλλη μια φορά ο Χαβιέ Μπαρδέμ, αλλά και όλο το υπόλοιπο καστ, καθώς πρόκειται για μια δουλειά ερμηνευτικού συνόλου. Το ισπανικό κοινό την αγάπησε και η Ακαδημία Κινηματογράφου του έδωσε 7 Βραβεία Γκόγια (Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Ανδρικής Ερμηνείας Α' Ρόλου, Καλύτερης Νέα Ηθοποιού και άλλα 3 Βραβεία Β' Γυναικείας και Ανδρικών Ερμηνειών). Θα της άξιζε και το βραβείο, σεναρίου, μοντάζ και μουσικού σκορ για την Ζέλτια Μόντες. Την αγαπήσαμε και εμείς.

Info: Το Καλό Αφεντικό (El Buen Patrón/The Good Boss). Δραματική Κοινωνική Σάτιρα. Ισπανία, 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα. Παίζουν: Χαβιέ Μπαρδέμ, Μανόλο Σόλο, Σέλσο Μπουγκάλο, Σόνια Αλμάρτσα, Αλμουντένα Αμόρ, Οσκαρ ντε λα Φουέντε, Φερνάντο Αλμπιζού. Διανομή: Spentzos Film.


ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ, ΛΙΟ ΓΚΡΑΝΤΕ: Η Νάνσυ Στόουκς είναι μία συνταξιούχος εκπαιδευτικός, η οποία λαχταρά λίγη δράση και σεξ. Καλό σεξ. Και έχει ένα πλάνο γι’ αυτό: προσλαμβάνει έναν νεαρό σεξεργάτη, τον Λίο Γκράντε. Παρόλο που ο σύζυγός της, ο Ρόμπερτ, παρείχε το σπίτι, την οικογένεια, κάτι που να θυμίζει ζωή, το καλό σεξ δεν ήταν ποτέ στο τραπέζι. Ο ίδιος πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή, και η Νάνσυ ετοίμασε ένα σχέδιο: να αναζητήσει την περιπέτεια με τον Λίο Γκράντε, έναν σεξεργάτη. Η Νάνσυ υποδέχεται τον Λίο στο δωμάτιο ενός ανώνυμου ξενοδοχείου. Μοιάζει το ίδιο καλός με τις φωτογραφίες του, αλλά η Νάνσυ ούτε που φανταζόταν πως θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν πέραν της συνεύρεσής τους. Ο Λίο έχει άποψη για τα πάντα, και παρόλο που δεν λέει πάντοτε την αλήθεια, η Νάνσυ νομίζει ότι της αρέσει. Και ακριβώς το ίδιο αισθάνεται και αυτός για εκείνη. Η Νάνσυ αρχίζει να χαλαρώνει, καθώς μεγαλώνει η σεξουαλική της αυτοπεποίθηση. Κατά τη διάρκεια των ραντεβού τους, η δυναμική τους μεταβάλλεται και οι μάσκες πέφτουν.

Δεύτερη ταινία μυθοπλασίας της Αυστραλής, Σόφι Χάιντ, που διαπραγματεύται το θέμα της γυναικείας σεξουαλικότητας σε μια πιο ώριμη ηλικία και στην οποία η Εμα Τόμσον ερμηνεύει τον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της. Πρόκειται για μια ευαίσθητη, αισθηματική, δραματική κομεντί, στην οποία μπορούν όλοι να βρουν στοιχεία και σημεία ταύτισης, να χαμογελάσουν και να συγκινηθούν, χάρη και στις φυσικές ερμηνείες του πρωταγωνιστικού διδύμου. Η ταινία γυρίστηκε σε κανονική χρονική σειρά, δίνοντας την ευκαιρία στους ηθοποιούς να αναπτύξουν τους χαρακτήρες τους μέρα με την ημέρα.

info: Καλή Τύχη, Λίο Γκράντε (Good Luck to You, Leo Grande). Αισθηματική Δραματική Κομεντί. Ηνωμένο Βασίλειο, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Σόφι Χάιντ. Παίζουν: Εμα Τόμσον, Ντάριλ ΜακΚόρμακ. Διανομή: Tanweer.


ΥΨΗΛΗ ΡΑΠΤΙΚΗ: Η Έσθερ είναι στο τέλος της καριέρας της ως βασική σχεδιάστρια μόδας στο εργαστήριο της Dior Avenue Montaigne. Μία μέρα, ένα εικοσάχρονο κορίτσι, η Τζέιντ, της ληστεύει την τσάντα στο μετρό. Αντί να καλέσει την αστυνομία η Έσθερ αποφασίζει να φροντίσει την Τζέιντ. Βλέπει σε εκείνη την πιθανότητα να της μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της, την τέχνη της ραπτικής, τον μοναδικό της πλούτο. Στον τρελό κόσμο της Υψηλής Ραπτικής που ο υπέρμετρος ανταγωνισμός είναι καθημερινότητα η Έσθερ θα ξεπεράσει τον εαυτό της και θα αλλάξει τα στερεότυπα. Τα κοστούμια και τα σκηνικά της ταινίας επιμελήθηκε ο οίκος Dior.

Πρόκειται για μια σύγχρονη εκδοχή του Πυγμαλίωνα, με την Νάταλι Μπάιγ (Μια Πορνογραφική Σχέση) και την Λίνα Κουντρί που παίχτηκε στο πρόσφατο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Απλή αλλά αποτελεσματική.

Info: Υψηλή Ραπτική (Haute Couture). Δραματική. Γαλλία, 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Σιλβί Οχαγιόν. Παίζουν: Ναταλί Μπάιγ, Λίνα Κουντρί, Πασκάλ Αρμπιγιό. Διανομή: Odeon. 


LIGHTYEAR: Το διαστημικό ταξίδι του θρυλικού αστροναύτη Μπαζ Λάιτγιαρ με το πολυπληθές πλήρωμά του καταλήγει, από δικό του σφάλμα, με το διαστημόπλοιό τους καθηλωμένο σε έναν αφιλόξενο πλανήτη. Όσο τα χρόνια περνάνε, ο Μπαζ αναζητά έναν τρόπο να διορθώσει το λάθος του. Όμως, ο χρόνος περνάει για τον καθένα διαφορετικά…

O Αστροναύτης του Toy Story αποκτά την ολόδική του origin ταινία και η αλήθεια είναι πως θα μπορούσε να είναι πιο καλογραμμένη. Τα παιδιά και οι οπαδοί της σειράς θα την ευχαριστηθούν σίγουρα. Αυτές τις μέρες - δυστυχώς για τις αίθουσές μας - ξεκινά στην Ελλάδα και η πλατφόρμα της εταιρείας εκμετάλλευσής της.

Info: Lightyear. Κινούμενα Σχέδια. ΗΠΑ, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Ανγκους ΜακΛέιν. Με τις φωνές των: Κρις Πρατ, Κέκε Πάλμερ, Πίτερ Σον, Τζέιμς Μπρόλιν, Τάικα Γουαϊτίτι (Αγγλικά) και Ορφέα Αυγουστίδη, Ξένιας Ντάνια, Βασίλη Παπαστάθη, Jerome Kaluta, Τέτας Κωνσταντά, Κώστα Δαρλάση, Ίντρα Κέιν, Αρετής Πασχάλη, Σωτήρη Δούβρη, Μιχάλη Βαλάσογλου, Κωνσταντίνου Κλαυδιανού, Δημήτρη «Yusanof» Καβαρνου, Φανής Σαρόγλου, Μαρίας Πλακίδη, Ανδρέα Ρήγα, Χαράς Ζησιμάτου, Αφροδίτης Κατσαρού, Κωνσταντίνου Ρεπάνη, Άγγελου Λιάγκου, Άντριας Ράπτη. Διανομή: Feelgood Entertainment. 


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ:  Η ιστορία μιας νεαρής Ελληνίδας η οποία φεύγει από το Λονδίνο για να περάσει τις εβδομάδες του εγκλεισμού στο χωριό. Ο τρόπος ζωής της αλλάζει βίαια και οι άνθρωποι που συναντά θα τη φέρουν αντιμέτωπη με την πρωτόγονη φύση της - πρωτόγονη ως δημιουργία, ως τρόπο ζωής, ως ερωτική ύπαρξη. Πρόκειται για μια δημιουργία 64ρων λεπτών, γέννημα θρέμμα της καραντίνας σε σκηνοθεσία Κώστα Κολημένου.

Info: Επιστροφή στην Κανονικότητα (Return to Normality). Δραματική. Ελλάδα, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Κώστα Κολημένου. Παίζουν: Κωνσταντίνα Τσιούρη, Αντώνης Μουλάς, Σελένα Προδρομίδου, Κώστας Κολημένος, Πάνος Κοριζής. Διανομή: New Star. 


ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΥΤΟ: Στο Σικάγο της ποτο-απαγόρευσης δυο απένταροι μουσικοί γίνονται χωρίς να το θέλουν μάρτυρες μιας γκαγκστερικής σφαγής κι αναγκάζονται να μεταμφιεστούν σε γυναίκες, για να φύγουν για το Μαιάμι μαζί με ένα συγκρότημα γυναικών μουσικών για να γλιτώσουν τη ζωή τους...

Κλασική κωμωδία - και μία από τις πιο αστείες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου - που βγαίνει σε ψηφιακή επανέκδοση για να μας διασκεδάσει για άλλη μια φορά με τα καμώματα των δύο μουσικών (εδώ μπορεί να δει κανείς ξεκάθαρα την επιρροή του Τζακ Λέμον στην ερμηνευτική περσόνα του Τζιμ Κάρεϊ) και τα μπλεξίματά τους με την Σούγκαρ Κέιν (Μέριλιν Μονρό), αλλά και τον Οζγκουντ Φίντινγκ τον 3ο (Τζο Ι. Μπράουν), που ερωτεύεται τρελά την Δάφνη (Τζακ Λέμον).

Φαρμακερές ατάκες, ξεκαρδιστικές καταστάσεις και προχωρημένη gay friendly αντιμετώπιση για την εποχή, εγγυώνται δυο γεμάτες ώρες διασκέδασης. Πριν δύο εβδομάδες βγήκε και 'Η Γκαρσονιέρα' (The Apartment), του Μπίλι Γουάιλντερ σε επανέκδοση, μια ακόμη καλύτερη ταινία που βγήκε το 1960, ένα χρόνο μετά το 'Μερικοί το Προτιμούν Καυτό', με τον Τζακ Λέμον και την Σίρλεϊ ΜακΛέιν.

Info: Μερικοί το Προτιμούν Καυτό (Some Like it Hot). Κωμωδία. ΗΠΑ, 1959. Επανέκδοση: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Μπίλι Γουάιλντερ. Παίζουν: Τζακ Λέμον, Τόνι Κέρτις, Μέριλιν Μονρόε, Τζο Ι. Μπράουν, Τζορτζ Ραφτ. Διανομή: Summer Classics. 


Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΠΡΕΣ: Ο Γκάι, ένας διάσημος τενίστας με προβλήματα διαζυγίου, συναντά έναν άγνωστο στο τρένο ο οποίος του προτείνει να 'ανταλλάξουν' μεταξύ τους φόνους για να έχουν το τέλειο άλλοθι. Παρά την άρνηση του Γκάι, ο άλλος προχωρά στην εκτέλεση του σχεδίου και απειλεί να καταστρέψει τη ζωή του τενίστα, αν δεν κρατήσει την συμφωνία της οποία ποτέ δεν έκανε.

Κλασικό, αριστουργηματικό θρίλερ του Αλφρεντ Χίτσκοκ, σε σενάριο το οποίο βασίζεται σε μυθιστόρημα της Πατρίτσια Χάισμιθ, που έχει επεξεργαστεί μεταξύ άλλων και ο Ρέιμοντ Τσάντλερ. Εδώ, όπως και σε όλες τις μεγάλες ταινίες του 'μετρ της αγωνίας', σημασία έχουν οι λεπτομέρειες και η εικαστική προσέγγιση, από το ύψος και τις γωνίες των κάδρων, μέχρι το μοναδικό ακίνητο κεφάλι ενός θεατή που παρακολουθεί έναν αγώνα τένις.

Σεκάνς ανθολογίας, σε ένα στόρι που ακολουθώντας το κλασικό μοτίβο, ο ήρωας πρέπει να βρει τρόπους να αποδείξει την αθωότητά του περνώντας από 40 κύματα. Πρωταγωνιστεί ο αγαπημένος μας Φάρλεϊ Γκρέιντζερ (Senso), ο οποίος έπαιζε και στην ΄Θηλειά' του 1948.

Info: Ο Άγνωστος του Εξπρές (Strangers on a Train). Θρίλερ Μυστηρίου Αγωνίας. ΗΠΑ, 1951. Επανέκδοση: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Αλφρεντ Χίτσκοκ. Παίζουν: Φάρλεϊ Γκρέιντζερ, Ρόμπερτ Γουόκερ, Ρουθ Ρόμαν. Διανομή: Summer Classics.


Η ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ:  Ο νεαρός Οντρέι ενηλικιώνεται μέσα σε ένα αυστηρό θρησκευτικό τάγμα, όπου ένας βετεράνος Σταυροφόρος Τεύτονας Ιππότης, Αρμιν γίνεται μέντοράς του. Ο Οντρέι εγκαταλείπει αυτή τη ζωή, επιστρέφει στο πατρικό του κάστρο και παντρεύεται τη νεαρή χήρα του πατέρα του. Μα ο Αρμιν είναι έτοιμος να τον καταδιώξει και να τον πάρει πίσω.

Ένα αστείο την ημέρα του γάμου του πατέρα του με ένα κορίτσι στην εφηβεία, θα προκαλέσει την οργή του γεννήτορα του Οντρέι. Θα τον πετάξει με δύναμη σε έναν τοίχο, θα τον τραυματίσει και στην συνέχεια θα τον αφιερώσει στο τάγμα των Ιπποτών. Όταν μεγαλύτερος θελήσει να φύγει και να ζήσει σαν 'κανονικός' άνθρωπος, ο μέντοράς του Αρμιν - πιθανότατα και ερωτευμένος με τον Οντρέι - θα προσπαθήσει να τον πάρει πίσω στο Τάγμα, κάπου στη βόρεια θάλασσα.

Αριστουργηματική ΄γοτθική' μεσαιωνική περιπέτεια που διαπραγματεύεται τον διχασμό του ανθρώπου ανάμεσα σε μια ελεύθερη ζωή στην 'αμαρτία' ή μια 'πειθαρχημένη' ζωή αφιερωμένη σε έναν 'υψηλό', θρησκευτικό ή άλλο σκοπό, με στοιχεία αρχαίας ελληνικής τραγωδίας.

Υψηλή είναι η σκηνοθεσία του Φραντίσεκ Βλάτσιλ (Μαρκέτα Λαζάροβα), η εικαστική προσέγγιση, η φωτογραφία και το μουσικό σκορ του Ζντένεκ Λίζκα που στιγμές ακούγεται σαν πρώιμοι Coil. Στην πρώτη τηλεοπτική προβολή της το 1975 - μετά και την εισβολή των σοβιετικών το 1968 - παίχτηκε λογοκριμένη. Θα παιχτεί σε αποκατεστημένη ψηφιακή κόπια.

Info: Η Κοιλάδα των Μελισσών (Údolí vcel/Valley of the Bees). Ιστορική Δραματική Περιπέτεια. Τσεχοσλοβακία, 1967. Πρεμιέρα: Πέμπτη 16 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Φραντίσεκ Βλάτσιλ. Παίζουν: Πετρ Κέπεκ, Γιαν Κάτσερ, Βέρα Γκαλατίκοβα. Διανομή: New Star. 


ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ: Ο Ανδρέας αγαπάει τη Στέλλα αλλά έχει μονάχα ένα μαγαζάκι της ΕΒΓΑ να της προσφέρει. Φιλοδοξώντας να κάνει καριέρα ως τραγουδίστρια, η Στέλλα φεύγει για τα σκυλάδικα της επαρχίας. Είναι η αρχή μιας κατάβασης στην κόλαση.

Λέει ο Σταμάτης Κραουνάκης: 'Με το Βραβείο Μουσικής, στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, επιβραβεύτηκε η πειθαρχία με την οποία μπήκα στην ταινία και υπηρέτησα τον ήχο των σκυλάδικων. Το ομότιτλο τραγούδι, ύμνος στην καριέρα μου. Με τον αδιέξοδο έρωτα των πρωταγωνιστών, ο Νίκος προέβλεψε ένα μέλλον δίχως ελπίδα, που αντανακλάται και στους στίχους μου '…αυτή η νύχτα μένει αιώνες παγωμένη, που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο'. Με τον Νίκο 'παντρευτήκαμε' σιωπηλά, γιατί ταιριάξαμε. Ποτέ δεν είπαμε πολλά. Μου διάβαζε ψυχρά τα σενάρια (οι καλυτερες ωρες μας). Στην ατακα 'στις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού γίνονται τα καλύτερα γαμήσια στα σκυλάδικα', η Δάφνη Σημίτη αποχώρησε από την αίθουσα. Όλος ο Παναγιωτόπουλος αποτελεί κομμάτι της ιστορίας του κινηματογράφου μας. Θα αναλύουμε για χρόνια τις εμμονές του, ενώ θα κοιταμε και την Αθήνα, πως ήταν στην εποχή των γυρισμάτων.

Εστέτ αναρχικός. Αριστοκράτης και είρων: στο πυρ το εξώτερον εξουσία και αστική τάξη. Κατέγραψε την Αθήνα με έρωτα, αλλά και φοκους στην ανθρώπινη απώλεια. Παιδί του Μάη του ’68, ο Παναγιωτόπουλος έκανε ένα ακαριαίο γεια, για να μην χρειαστεί να σχολιάσει άλλο αυτή τη χώρα. Το θέμα είναι ότι άντεξε, μίλησε με παραβολές όπως όλοι οι μεγάλοι ποιητές, γιατί ήταν ένας ποιητής.'

Info: Αυτή η Νύχτα Μένει. Αισθηματική Δραματική. Ελλάδα,1999.Ειδική Προβολή: Σάββατο 18 Ιανουαρίου μετά τα μεσάνυχτα στη Ριβιέρα Εξαρχείων. Σκηνοθεσία: Νίκος Παναγιωτόπουλος. Παίζουν: Νίκος Κουρής, Αθηνά Μαξίμου, Γιώργος Διαλεγμένος, Τάκης Σπυριδάκης. 
εμφάνιση σχολίων