1
1
σχόλια
571
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
–Γιώργος Παύλου, εκπαιδευτικός
 
DOCTV.GR | AΠΟΨΕΙΣ
 
1 Οκτωβρίου 2021
Ετοιμάζουν την εμπορευματοποίηση του δημόσιου σχολείου. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι οι γονείς θα πληρώνουν ακόμα περισσότερα ακόμα και για τα σχολικά βιβλία, τα οποία θα μπορεί να επιλεγεί ο εκπαιδευτικός από τους εκδοτικούς οίκους. Τα σχολεία στα βόρεια προάστια θα μπορούν να επιλέξουν ακριβά βιβλία ανάλογα με το πορτοφόλι των γονιών, τα σχολεία στις φτωχογειτονιές και στην επαρχία θα επιλέξουν ότι πιο οικονομικό, ώστε να ανταπεξέλθουν οι γονείς.
 
Αυτό είναι όμως το κερασάκι της τούρτας. Η τούρτα ολόκληρη περιέχει προώθηση ιδιωτικών εταιρειών μέσω σχολικών προγραμμάτων (μόλις προχτές η υπουργός βράβευσε γνωστή εταιρεία με πατατάκια), την αναζήτηση χορηγών για να πληρώνουν τα πάγια έξοδα του σχολείου, κατηγοριοποίηση σχολείων και άρα διαφοροποιημένα προγράμματα δηλ .δεν θα κάνουν όλα τα σχολεία τα ίδια ...
 
Μέσα σε όλα αυτά προσθέστε το φάκελο/πορτοφόλιο με τις εργασίες και τις αξιολογήσεις του κάθε παιδιού που θα τον ακολουθεί από τάξη σε τάξη μέχρι την αποφοίτησή του από την τελευταία βαθμίδα, έτσι κανένας δεν θα μπορεί να κρυφτεί πια. Όλα στο φως. Δεν ήσουν καλός στο νηπιαγωγείο, ήσουν ανορθόγραφος στο δημοτικό, δεν είχες καλό βαθμό στα μαθηματικά, έπαιρνες πολλές απουσίες, πήρες και αποβολή, έμεινες σε δύο μαθήματα.
 
Όλα αυτά θα μπορεί πλέον να τα γνωρίζει η υπηρεσία. Να πούμε όμως ότι πλέον θα μπουν και εξετάσεις τύπου Pisa στην Στ' Δημοτικού και στη Γ' γυμνασίου, άρα όλο το σχολείο και η εκπαίδευση θα προσανατολιστεί στο να πιάσει καλή απόδοση σε αυτούς τους διαγωνισμούς, αλλιώς το σχολείο θα κακοχαρακτηρίζεται. Θα του βγαίνει το κακό το όνομα και θα υποβαθμίζεται σιγά σιγά (καημένα παιδιά).
 
Σε όλα αυτά τα ζοφερά σχέδια κάποιοι αντιδρούν. Είναι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί . Αυτοί που πρόπερσι και πέρσι με το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης, την οποία αδυνατούσε το υπουργείο να οργανώσει, έβαλαν πλάτη κι έδωσαν αγώνα να μη χαθεί η επικοινωνία με τους μαθητές τους και να μην πάει τελείως στράφι η χρονιά.
 
Αυτοί που έκαναν μάθημα μέσα σε τάξεις κλουβιά με 20-25 μαθητές χωρίς αποστάσεις και μόνο όπλο προστασίας από τον κορωνοϊό τη μάσκα και το αντισηπτικό. Αυτοί που έθεσαν όλο τον προσωπικό τους εξοπλισμό (λάπτοπ , ίντερνετ,ΔΕΗ) και πολύ από τον προσωπικό τους χρόνο για να μπορεί η υπουργός να λέει πως πέτυχε η τηλεκπαίδευση. Αυτοί είναι οι εκπαιδευτικοί. Μπορεί τα κανάλια να τους συκοφαντούν, αλλά πλέον οι μάσκες έχουν πέσει. Αντιδρούν λοιπόν οι εκπαιδευτικοί, οι νηπιαγωγοί, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές γιατί αυτοί ξέρουν.
 
Αντιδρούν ομόφωνα πέρα από κομματικές ταμπέλες και παρατάξεις. Γιατί αγαπούν το δημόσιο σχολείο. Γιατί ξέρουν ότι αυτοί που λένε πως θα το αναβαθμίσουν χρόνια τώρα το υποβαθμίζουν και θέλουν να εφαρμόσουν προγράμματα ξεπερασμένα, τα οποία όπου εφαρμόστηκαν απέτυχαν και οδήγησαν στη διάλυση του δημόσιου σχολείου.
 
Βρείτε και διαβάστε τι έχει πει η υπουργός Παιδείας (Diane Ravitch) στα χρόνια του Μπους, που εφάρμοσε τέτοιες πολιτικές δήθεν αξιολόγησης. Λέει ξεκάθαρα ότι απέτυχε ότι το έχει μετανιώσει κι ότι αυτή η πολιτική οδήγησε στην υποβάθμιση τη δημόσια εκπαίδευση και τα δημόσια σχολεία έκλεισαν το ένα πίσω από το άλλο. Στη θέση τους άνοιξαν ιδιωτικά.
 
Καταλάβατε; Αν καταλάβατε, αύριο που θα πάτε σχολείο τα παιδιά σας ρωτήστε τους εκπαιδευτικούς αν θα συμμετέχουν στην απεργία αποχή που έχουν κηρύξει οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. Αν σας απαντήσουν θετικά να τους συμπαρασταθείτε, το κάνουν για τα δικά σας παιδιά. Αντισταθείτε στην προπαγάνδα του κάθε πληρωμένου παπαγάλου που θα βρίζει αύριο το πρωί και το επόμενο διάστημα το δάσκαλο και τη δασκάλα του παιδιού σας. Ο λαός θα σώσει το λαό κι ο δάσκαλος θα σώσει το δημόσιο σχολείο. -Γιώργος Παύλου, εκπαιδευτικός
 

 
εμφάνιση σχολίων