10
1
σχόλια
2327
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Μήλα. Ο Ράφτης. Ανάμεσά μας. Ένα Ήσυχο μέρος 2. Κρουέλα. Εφτά Λεπτά Ψυχής. 5 Επανεκδόσεις & Κάθε Ταινία Μία Εξέγερση. Από τον κινηματογραφικό μας συντάκτη Χ. Λακταρίδη
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected] | ΦΩΤΟ: ΜΗΛΑ
4 Ιουνίου 2021
ΜΗΛΑ: Μια αναπάντεχη επιδημία, που προκαλεί ξαφνική αμνησία στους ανθρώπους, βρίσκει τον Άρη, ένα άντρα γύρω στα 40, να ακολουθεί ένα πρόγραμμα αποκατάστασης που έχει ειδικά σχεδιαστεί για να αποκτήσει ξανά ζωή, ένας αμνησιακός. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει καθημερινές αποστολές που είναι ηχογραφημένες από τους γιατρούς του. Μετά την ολοκλήρωση κάθε αποστολής, ο Αρης βγάζει μια φωτογραφία polaroid ως αποδεικτικό στοιχείο. Προσπαθώντας να δημιουργήσει μια νέα ζωή και αναμνήσεις θα συναντήσει την Άννα, μια γυναίκα που βρίσκεται στο ίδιο πρόγραμμα.

Ακούγεται σαν ταινία του λεγόμενου Ελληνικού Weird Wave, άλλωστε ο σκηνοθέτης Χρήστος Νίκου, υπήρξε βοηθός του Λάνθιμου στον Κυνόδοντα, όμως τα Μήλα, είναι στην πραγματικότητα μια λιτή, αλλά εξαιρετικά σημαντική, υπαρξιακή 'φαντασία' πάνω στην απώλεια και την απομόνωση. Γυρισμένη σε ακαδημαϊκό τετράγωνο κάδρο, σε επιλεγμένους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους από κτίρια της δεκαετίας του '30, άχρονα κουστούμια, τραγούδια και αντικείμενα που παραπέμπουν σε εποχές πριν από την ψηφιακή 'επανάσταση', ήταν γραμμένη αρκετά χρόνια πριν την πανδημία με την οποία έχει κάποιους τυχαίους παραλληλισμούς, μετά τον θάνατο του πατέρα του σκηνοθέτη, που έτρωγε πολλά μήλα τα οποία υποτίθεται πως ωφελούν την μνήμη. Παραλληλισμοί υπάρχουν και σε σχέση με το σήμερα και την συνεχή καταγραφή στιγμιότυπων μιας ζωής που δεν ζούμε πραγματικά παρά μόνο μέσα από την φωτογραφική αποτύπωση της.

Είναι τόσο περιεκτική και τόσο ολοκληρωμένη σαν κόνσεπτ που δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι παίχτηκε στους Ορίζοντες της Βενετίας, το ότι υπήρξε η πρόταση της χώρας μας για το Οσκαρ Διεθνούς Ταινίας και το ότι η Κέιτ Μπλάνσετ την 'υιοθέτησε' ως executive παραγωγός. Εξαιρετική και μέσα στο μίνιμαλ κλίμα της ταινίας και η 'εσωτερική' ερμηνεία του Άρη Σερβετάλη. Λιτό και to the point και το μουσικό σκορ που υπογράφει ο The Boy. Ταινία που πρέπει να δείτε οπωσδήποτε σε μεγάλη οθόνη.

Info: Μήλα (Apples). Δραματική. Ελλάδα, Πολωνία, Σλοβενία 2020. Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Χρήστος Νίκου. Παίζουν: Άρης Σερβετάλης, Σοφία Γεωργοβασίλη, Άννα Καλαϊτζίδου, Αργύρης Μπακιρτζής. Διανομή: Feelgood Entertainment.


Ο ΡΑΦΤΗΣ: Ο 50χρονος Νίκος, ένας εκλεπτυσμένος ράφτης παλαιάς κοπής, πασχίζει να κρατήσει ζωντανό το φάντασμα της περασμένης και καλοντυμένης αριστοκρατίας του ’60. Όμως, όταν η τράπεζα απειλεί να κατάσχει το οικογενειακό ραφτάδικο και ο ηλικιωμένος πατέρας του νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, ο Νίκος παίρνει για πρώτη φορά τη ζωή στα χέρια του και βρίσκει έναν ανορθόδοξο τρόπο να φέρει την τέχνη του κοντά στους ανθρώπους του σήμερα. Μπορεί μια νύφη στα Καμίνια να γίνει η μούσα του αλαφροΐσκιωτου Ράφτη;

Αν και αναφέρεται στο σήμερα, η ταινία της Κέντερμαν έχει ένα νοσταλγικό και ρετρό, παραμυθένιο ύφος, όπως το συναντάμε σε μια σειρά από ανάλογες ευρωπαϊκές ταινίες που έχουν σαν πρώτο μέλημά τους, να ευχαριστήσουν το κοινό με μια feelgood γλυκόπικρη και αγαπησιάρικη διάθεση, ακολουθώντας παράλληλα πολυπερπατημένους δραματικούς και χιουμοριστικούς δρόμους.

Το όνειρο της κάθε γυναίκας δεν είναι πλέον να βάλει νυφικό, ούτε θα εμπιστευόταν κάποια έναν ράφτη να της το φτιάξει. Όλα αυτά όμως δεν έχουν σημασία καθώς ο θεατής θέλει να 'παραμυθιαστεί' και να περάσει δυο όμορφες ώρες χωρίς να ψάχνει για πρόχειρα 'ραμμένες' λεπτομέρειες. Η ταινία εκπληρώνει τον σκοπό της και με το παραπάνω.

Info: Ο Ράφτης. Δραματική Κομεντί. Ελλάδα 2020. Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Σόνια Λίζα Κέντερμαν. Παίζουν: Δημήτρης Ήμελλος, Ταμίλα Κουλίεβα, Θανάσης Παπαγεωργίου, Στάθης Σταμουλακάτος, Δάφνη Μιχαλοπούλου. Διανομή: Tanweer.


ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ: Ο νεαρός Αχμέντ (όπως είναι και ο πρωτότυπος τίτλος της ταινίας), ζει στο Βέλγιο με την μητέρα και τα αδέρφια του. Η απουσία του πατέρα του, τον σπρώχνει στο τοπικό τέμενος. Όταν τον συναντάμε, έχει ήδη μετατραπεί σε έναν μικρό φανατικό, που (παίρνοντας κυριολεκτικά τις προτροπές του Ιμάμη, ο οποίος θέλει να κρατάει χαμηλό προφίλ), επιτίθεται με μαχαίρι στην δασκάλα των Αραβικών, η οποία θέλει να διδάξει τη γλώσσα μέσα από 'αμαρτωλά' τραγούδια. Έρχεται σε ρήξη με την οικογένειά του, το σχολείο, τις Αρχές. Καταλήγει σε μια φάρμα αναμόρφωσης και κάτω από σωματική και ψυχολογική επιτήρηση. Η πίστη του θα δοκιμαστεί, όμως στο πίσω μέρος του μυαλού του, θέλει πάντοτε να ολοκληρώσει το θεϊκό σχέδιο τιμωρίας της 'άπιστης' παιδαγωγού.

Οι αδερφοί Νταρντέν μας έχουν δώσει και στο παρελθόν υπέροχα ψυχολογικά πορτρέτα παιδιών. Από την Υπόσχεση του 1996, ταινία από την οποία τους γνωρίσαμε, μέχρι την Ροζέτα (1999), τον Γιο (2002) και το Παιδί με το Ποδήλατο (2011). Το Ανάμεσά Μας, ισλαμοφοβικός τίτλος που κακώς κατά την γνώμη μας επελέγη από το γραφείο διανομής της ταινίας, καταπιάνεται με ένα δύσκολο θέμα το οποίο διαχειρίζεται με το γάντι, για να μην δώσει τις λάθος εντυπώσεις που δίνει ο αυθαίρετος ελληνικός τίτλος. Ο μικρός Αχμέντ 'τα βάζει' με ομοθρησκους του, τους οποίους θεωρεί πως 'αμάρτησαν' σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνει στο Κοράνι ο ιμάμης του και όχι με την Δυτική Κοινωνία γενικότερα. Αυτή η κοινωνία θα προσπαθήσει να τον αναμορφώσει - σεβόμενη την θρησκευτική του 'ιδιαιτερότητα' - βάζοντάς τον όμως σε πειρασμό, λόγω της παρουσίας στην φάρμα της συνομήλικής του Λουίζ, η οποία τον ερωτεύεται.

Η προσέγγιση γίνεται με τον γνωστό λιτό, ολοκληρωμένο και άμεσο τρόπο των σκηνοθετών, με την κάμερα στο χέρι, την προσοχή στις επιμέρους λεπτομέρειες και την κλιμάκωση του ψυχολογικού σασπένς. Μόνο της ψεγάδι, η υπερβολική πολιτική ορθότητα. Το Βραβείο Σκηνοθεσίας στις Κάννες, ήρθε για να επιβραβεύσει το επιδραστικό αυτό ύφος που έχει δημιουργήσει σχολή και στην πραγματικότητα θα μπορούσε να έχει ήδη δοθεί σε οποιαδήποτε άλλη ταινία των Νταρντέν. Ήρθε σαν 'συμπλήρωμα' και ενός είδους επιβεβαίωσης, μετά τον Χρυσό Φοίνικα στην Ροζέτα, το Παιδί (2005) και το Παιδί με το Ποδήλατο (2011), τα Βραβεία της Οικουμενικής Επιτροπής για την Ροζέτα, τον Γιο και το Δυο Μέρες Μια Νύχτα (2014) & το Άγνωστο Κορίτσι (2016), αλλά και το Βραβείο Σεναρίου για τη Σιωπή της Λόρνα (2008). Πολύ καλός ο μικρός Ιντίρ Μπεν Αντί στον ρόλο του Αχμέντ.

Info: Ανάμεσά Μας (Le Jeune Ahmed/Young Ahmed). Δραματική. Βέλγιο, Γαλλία 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Λικ & Ζαν-Πιερ Νταρντέν. Παίζουν: Ιντίρ Μπεν Αντί, Ολιβιέ Μπονόντ, Μιριέμ Ακεντιού. Διανομή: Rosebud 21. 


ΕΝΑ ΗΣΥΧΟ ΜΕΡΟΣ 2: Μετά την αυτοθυσία του πατέρα που έσωσε την μητέρα - σύζυγό του - και τα τρία τους παιδιά, η οικογένεια των Άμποτ πρέπει τώρα να αντιμετωπίσει τους κινδύνους του έξω κόσμου καθώς τα εναπομείναντα μέλη, ανάμεσά τους και ένα νεογέννητο μωρό, συνεχίζουν τον αγώνα τους για επιβίωση σιωπηλοί. Αναγκασμένοι να κινούνται προς το άγνωστο, γρήγορα συνειδητοποιούν ότι τα πλάσματα που κυνηγούν βασισμένα στον ήχο δεν αποτελούν τη μοναδική απειλή που καρτερεί πίσω από το μονοπάτι της άμμου, καθώς συναντούν και άλλους επιζήσαντες της καταστροφής.

Η συνέχεια της γνωστής επιτυχίας του Τζον Κρασίνσκι, ακολουθεί τα γνωστά μονοπάτια της πρώτης και δεν θα είχε άλλο λόγο ύπαρξης πέραν του οικονομικού, αν δεν υπήρχαν δύο εξαιρετικές αγωνιώδεις σεκάνς, παράλληλης, ταυτόχρονης δράσης (η πρώτη σε τρεις διαφορετικούς τόπους την ίδια στιγμή, η δεύτερη σε δύο, κατά την διάρκεια του κρεσέντο στο φινάλε) και η επιμέρους ανάπτυξη των χαρακτήρων των δύο μεγαλύτερων παιδιών.

Ξεκινάει με μια εισαγωγή για το τι συνέβη την ημέρα του ερχομού των απόκοσμων όντων στη γη για όσοι δεν έχουν δει την πρώτη ταινία, και συνεχίζει με την πορεία της τετραμελούς και 'ακέφαλης' πλέον οικογένειας, που συναντά, όπως συμβαίνει πάντα στις μετα-αποκαλυπτικές ταινίες, άλλους επιζώντες. Εδώ επιστρατεύεται ο 'έμπειρος' από το 28 Μέρες Μετά, Κίλιαν Μέρφι (Peaky Blinders), που παίρνει σταδιακά τη θέση της πατρικής φιγούρας. Αρκετά αναμενόμενη (και με τις δύο έννοιες) σαν ταινία, δεν θα απογοητεύσει τους φίλους του είδους και οφείλει πολλά στη δουλειά του μοντέρ της, Μάικλ Π. Σόουβερ (Μαύρος Πάνθηρας, Creed) και φυσικά στον ηχητικό της σχεδιασμό.

Info: Ένα Ήσυχο Μέρος 2 (A Quiet Place Part Two). Δραματική Περιπέτεια Θρίλερ. ΗΠΑ 2020. Σκηνοθεσία: Τζον Κρασίνσκι. Παίζουν: Έμιλι Μπλαντ, Κίλιαν Μέρφι, Μίλισεντ Σίμοντς, Νόα Τζουπ, Ντζιμόν Χουνσού. Διανομή: Odeon.


ΚΡΟΥΕΛΑ: Η Κρουέλ, η οποία ζει στο Λονδίνο το 1970 την περίοδο της επανάστασης της πανκ ροκ, είναι μία ταλαντούχα και ιδιόμορφη νέα που ονομάζεται Εστέλα, ένα έξυπνο και δημιουργικό κορίτσι αποφασισμένο να γίνει διάσημο με τα σχέδιά της. Κάνει παρέα με ένα ζευγάρι νεαρών κλεφτών που γνώρισε όταν σαν παιδί έμεινε ορφανή και οι οποίοι εκτιμούν την όρεξή της για αταξίες. Μαζί είναι σε θέση να χτίσουν μια ζωή στους δρόμους του Λονδίνου.

Μια μέρα, η αισθητική της Εστρέλα για τη μόδα γίνεται αντιληπτή από τη Βαρόνη φον Χέλμαν, μία γυναίκα-θρύλο της μόδας - καταστροφικά κομψή και τρομακτικά υπεροπτική. Η σχέση τους έχει ως αποτέλεσμα μία σειρά γεγονότων και αποκαλύψεων που θα οδηγήσουν την Εστέλα στο να 'αγκαλιάσει' την σατανική πλευρά του χαρακτήρα της και να μεταμορφωθεί στη σκληρή, αδίστακτη και εκδικητική Κρουέλα.

Οριτζιν ταινία για την παιδική και την νεανική ηλικία της Κρουέλα ντε Βιλ, γνωστής για την κακία της, από τα 101 Σκυλιά της Δαλματίας, σε όλες τους τις εκδοχές και συνέχειες, σε μια live action ταινία σε παραγωγή της Ντίσνεϊ, σε σκηνοθεσία του Αυστραλού Γκρεγκ Γκιλέσπι (Εγώ η Τόνια). Δεν είναι ιδιαίτερα παιδική, αλλά ούτε και αρκετά αιχμηρά 'διαβολική' για τους ενήλικες, καθώς πρόκειται για προϊόν της εν λόγω εταιρείας που δεν ρισκάρει να χάσει το κοινό σε όλο του το ηλικιακό εύρος. Είναι όμως διασκεδαστική, οι ηθοποιοί της είναι υπέροχοι μέσα στην υπερβολή τους και το ροκ-μπαρόκ ύφος της, επενδύεται με δεκάδες γνωστά ποπ, ροκ και σόουλ τραγούδια της εποχής (κάποιος αναρωτιέται για το ποσοστό του ποσού από τον προϋπολογισμό της παραγωγής, που δόθηκε για την αγορά των δικαιωμάτων όλων αυτών των τραγουδιών). Σκηνοθετικά έχει αυτό το χαρακτηριστικό, υπέροχα χαοτικό 'κάτι' που χαρακτηρίζει τους περισσότερους σκηνοθέτες από την χώρα down under. Αν κάποιος την δει με την ανάλογη διάθεση σίγουρα δεν θα βαρεθεί, ακόμη και αν δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική. Στην διεύθυνση φωτογραφίας συναντάμε τον ελληνικής καταγωγής Νικόλα Καρακατσάνη. Μην φύγετε πριν τελειώσει το πρώτο σετ τίτλων του φινάλε καθώς ακολουθεί μια μπόνους σκηνή.

Info: Κρουέλα (Cruella). Δραματική Φαντασίας. ΗΠΑ 2021. Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Ιουνίου. Σκηνοθεσία: Γκρεγκ Γκιλέσπι. Παίζουν: Εμα Στόουν, Εμα Τόμσον, Τζόελ Φράι. Διανομή: Feelgood Entertainment.


ΕΦΤΑ ΛΕΠΤΑ ΨΥΧΗΣ: Πώς ένας άσημος νερουλάς από το Μαρούσι που δεν είχε ποτέ ξανά συμμετάσχει σε κάποιον αθλητικό αγώνα, πέτυχε το ασύλληπτο ρεκόρ που έχει μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο θρυλικά κατορθώματα του παγκόσμιου αθλητισμού; Ο Πάνος Βλάχος, στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του, διερευνά τις ακριβείς συνθήκες που οδήγησαν στο κατόρθωμα του Σπύρου Λούη, δοκιμάζει τον ίδιο του τον εαυτό σε αυτές και ρίχνει φως στους αφανείς ήρωες και στον πιο αμφιλεγόμενο Μαραθώνιο μέχρι σήμερα.

Εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του ηθοποιού, μουσικού και ερασιτέχνη δρομέα, Πάνου Βλάχου (Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα, Αγγελική), για την περίφημη νίκη του Σπύρου Λούη στον Μαραθώνιο των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα του 1896. Ο νεαρός νερουλάς από το Μαρούσι, που έτρεχε δίπλα στα γαϊδούρια με τις νεροκανάτες 53 χιλιόμετρα κάθε μέρα δίνει τον τόνο μεταξύ θρύλου, ψεμάτων και πραγματικότητας που αφορούν τον ίδιο, αλλά και την ιστορία της αναπτυσσόμενης φτωχής Ελλάδας και τον παραλληλισμό των δύο διοργανώσεων των Ολυμπιακών Αγώνων που στήθηκαν με 'φωτογραφικές' ρυθμίσεις και ξεπληρώθηκαν με δυσανάλογο κόστος. Ο ίδιος ο Βλάχος, επιχειρεί δυο μαραθώνιους σε συνθήκες όπως εκείνης της εποχής, για να έρθει πιο κοντά στην αλήθεια που αμφισβητείται από φήμες που θέλουν τον Λούη να 'συντομεύει' τη διαδρομή. Εξαιρετικό ντεμπούτο που εκτός από άποψη, διαθέτει οξυδέρκεια και χιούμορ.

Από τις 7 Ιουνίου το ντοκιμαντέρ θα είναι διαθέσιμο για streaming, σε Α’ Προβολή, αποκλειστικά στην πλατφόρμα του Cinobo. Παράλληλα, το Cinobo σε συνεργασία με τον Πάνο Βλάχο διοργανώνει 3 ειδικές προβολές της ταινίας στις 7, 8 και 9 Ιουνίου στον θερινό κινηματογράφο Σινέ Φλερύ. Μετά τις προβολές, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει με τον σκηνοθέτη και τους συντελεστές της ταινίας.

Info: Εφτά Λεπτά Ψυχής. Ντοκιμαντέρ. Ελλάδα 2020. Πρεμιέρα: Δευτέρα 7 Ιουνίου. Σκηνοθεσία-Σενάριο: Πάνος Βλάχος. Φωτογραφία: Πάνος Μανωλίτσης, Δημήτρης Μανιάτης. Μοντάζ: Δημήτρης Μάρης. Μουσική: Κώστας Χριστίδης. Παραγωγή: Αλέξης Καπλάνης, Πάνος Μανωλίτσης, Πάνος Βλάχος. Διανομή: Cinobo.


ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ: Γκοντάρ (Ζούσε τη Ζωή της), Μπουνιουέλ (Η Ωραία της Ημέρας) και τρεις ταινίες του Γουόνγκ Καρ Γουάι (Chungking Express, Έκπτωτοι Άγγελοι, Ευτυχισμένοι Μαζί), είναι οι πέντε πολύ σημαντικές επανεκδόσεις της εβδομάδας.

Το ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ (1962), είναι η 'απόλυτη' Γκονταρική ταινία, η οποία ελεύθερη από κανόνες όπως και η ηρωίδα της χτίζεται γύρω από και πάνω στην Ανα Καρίνα, την Μούσα και ερωμένη του σκηνοθέτη της (Neo Films).


Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (1967), βασίζεται πάνω σε ένα μυθιστόρημα του Τζόζεφ Κέσελ και αποτελεί μια καλειδοσκοπική ματιά πάνω στη σεξουαλικότητα και τον τρόμο που προκαλεί στην 'τακτοποιημένη' αστική τάξη της κάθε εποχής (New Star).


Τα CHUNGKING EXPRESS (1994) και ΕΚΠΤΩΤΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ (1995), είναι οι δύο νυχτερινές, γεμάτες από απίστευτη ενέργεια, ασιατικού νεο-νουάρ ταινίες του Καρ Γουάι, που ανανέωσαν τον κινηματογράφο της εποχής με περισσότερο από έναν τρόπους, αν και μοιάζουν λίγο θεματικά ξεπερασμένες σήμερα. Παραμένουν πάντοτε εικαστικά ενδιαφέρουσες.


Τέλος το ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ (1997), η πρώτη από τις ερωτικές ταινίες του σκηνοθέτη (ακολούθησαν τα In the Mood for Love και 2046 που θα δούμε τις επόμενες εβδομάδες), παραμένει το ίδιο αριστουργηματική όπως και την πρώτη μέρα που την είδαμε, 23 χρόνια νεότεροι. 


ΚΑΘΕ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ: Οι φετινές υποψήφιες για Βραβεία ΙΡΙΣ ταινίες για μία εβδομάδα στον κινηματογράφο Άνεσις. Λίγο πριν την φετινή τελετή απονομής, που προγραμματίζεται για τον Ιούνιο, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να (ξανα)δεί κάποιες από τις ταινίες που ξεχώρισαν την παράξενη αυτή κινηματογραφική χρονιά στο φυσικό τους χώρο, τη μεγάλη οθόνη, και μάλιστα σε προβολή από 4Κ λέιζερ προτζέκτορα - τον μοναδικό σε θερινό σινεμά της Αθήνας.

Πρόγραμμα:
ΠΕΜΠΤΗ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Μόνος στο Δάσος, 51´ | This is Right; Zak Life and After, 14´ | Σεβαράμπες, 12´ |  All You Can Eat, 5´
22:30 Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς, 138´

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Οι Άγνωστοι Αθηναίοι, 76’
22:30 Kala Azar, 99’

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Όρνιθες (ή πώς να γίνεις πουλί), 80’
22:30 Digger, 101´

ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Ο Γιώργος του Κέδρου, 82´
22:30 Πρόστιμο, 101´

ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Ο Σπύρος και ο Γύρος του Θανάτου, 56´ | Τεό, ο Γείτονας μου, 14´ | Ένας Αλλιώτικος Καρυοθραύστης σουίτα op.071a, 27´
22:45 Παρί, 97´

ΤΡΙΤΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Bella, 25´ | Βούτα, 18´ | Πρώτος Έρωτας, 15´ | Στα Βήματα της, 25´ | Το Τέλος του Πόνου (Μία Πρόταση), 15´
22:50 Σπείρε τον άνεμο, 91´

ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ
20:40 Phélia, 17´ | Βιολέττα, 15´ | Βλέπετε τη θάλασσα;, 21´ | Μοσχοκάρυδο, 27´ | Όπως θα συνέβαιναν μέσα στο νερό, 18´
22:50 Η Οδύσσεια του Βάση, 105´

Info: Κάθε Ταινία και μία Εξέγερση. 3 έως 9 Ιουνίου στον κινηματογράφο Άνεσις της οδού Κηφισίας. Τιμές εισιτηρίων: 7.5 ευρώ ανά προβολή, 12 ευρώ ανά ημέρα. Προπώληση εισιτηρίων: anesiscinema.store
εμφάνιση σχολίων