0
1
σχόλια
190
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Από τη θεωρία στην πράξη με μια μόνο κίνηση
 
DOCTV.GR
30 Ιανουαρίου 2020
Η βρετανική εφημερίδα ανακοίνωσε ότι δεν θα δέχεται πλέον διαφημίσεις από πετρελαϊκές και εταιρείες φυσικού αερίου. Το ίδιο ισχύει και για κάθε επιχείρηση που έχει σχέση με την εξόρυξη ορυκτών καυσίμων, περιλαμβανομένων πολλών από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους ρυπαντές.

Είναι το πρώτο μεγάλο διεθνές μέσο ενημέρωσης που αρνείται διαφημιστικά έσοδα από εταιρείες ορυκτών καυσίμων. Ταυτόχρονα θα αυξήσει και τη θεματολογία του σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

«Η απόφασή οφείλεται στις μακροχρόνιες προσπάθειες πολλών επιχειρήσεων αυτού του κλάδου να εμποδίσουν την ουσιαστική κλιματική δράση από κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο. Η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι η σημαντικότερη πρόκληση των καιρών μας».

Περιβαλλοντικές οργανώσεις υποστηρίζουν ότι οι εταιρείες ενέργειας με ακριβές διαφημιστικές καμπάνιες ξεπλένουν με δήθεν πράσινο τρόπο τις δραστηριότητές τους, ενώ συνεχίζουν θησαυρίζουν από την εξόρυξη ορυκτών καυσίμων.

Η απόφαση δεν έρχεται σε μια ανθηρή οικονομικά περίοδο ενώ ο Guardian λέει ότι φέτος τα ΜΜΕ αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες. Η διαφήμιση αποτελεί το 40% των εσόδων του, άρα είναι ζωτικής σημασίας για τη χρηματοδότηση του.

Αν και οι αναγνώστες επιβράβευαν τα μέσα ενημέρωσης και βοηθούσαν με μια ελάχιστη συνδρομή, θα ήταν πιο ανεξάρτητα και η ποιότητα προφανώς θα ήταν υψηλότερη…
εμφάνιση σχολίων