8
1
σχόλια
2245
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Κόντρα Σε Όλα. Οι Άθλιοι. Last Christmas. Χωρίς Οικογένεια. Ένας Καλός Ψεύτης. Μια Ευτυχισμένη Γυναίκα. Σκυλομπελάς. 1o EFSYNEMA
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
14 Νοεμβρίου 2019
ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΟΛΑ: H  αξιοσημείωτη πραγματική ιστορία του οραματιστή Αμερικανού σχεδιαστή αυτοκινήτων Κάρολ Σέλμπι και του ατρόμητου Βρετανού επαγγελματία οδηγού Κεν Μάιλς, οι οποίοι έδωσαν μάχη ενάντια στις επιχειρηματικές παρεμβάσεις, τους νόμους της φυσικής, καθώς και τους προσωπικούς τους δαίμονες να κατασκευάσουν ένα επαναστατικό αγωνιστικό αυτοκίνητο για την Φορντ και να αναλάβουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Έντσο Φεράρι στον περίφημο αγώνα των 24 ωρών του Λε Μαν στη Γαλλία το 1966.

Ο Τζέιμς Μάνγκολντ του εξαιρετικού Logan, επιστρέφει με μια βιογραφική ταινία εποχής, που αφορά την ιστορία των Σέλμπι και Μάιλς, οι οποίοι ως οραματιστές τύπου Tucker (Tucker: The Man and his Dream, της παραγνωρισμένης ταινία του Φράνσις Κόπολα από το 1988, που ήταν η βιογραφία του Πρέστον Τάκερ), υπήρξαν πρωτοπόροι στο τομέα τους, αμφισβητώντας το status quo της εποχής τους. Ταυτόχρονα ο Μάνγκολντ σκηνοθετεί ένα αρκετά συναρπαστικό φιλμ σε ό,τι αφορά τους αγώνες αυτοκινήτων, στο οποίο, όπως συμβαίνει πάντα, το πιο δυναμικό κομμάτι του, αφορά τις προσωπικότητες των ηρώων της καταρχήν και ύστερα τις σκηνές του πραγματικού αγώνα.

Στη πραγματικότητα όμως οι αψιμαχίες δεν αφορούν τόσο τη διαμάχη του Φορντ εναντίον του Φεράρι, όπως συμπεραίνει κανείς από τον αυθεντικό τίτλο, Ford v Ferrari, όσο τα προβλήματα των δυο ηρώων με τα οικονομικά τμήματα των δύο εταιρειών (ένα θέμα παράλληλο με όσα συμβαίνουν σε μια οποιαδήποτε κινηματογραφική ή άλλη παραγωγή), με τον/την Φεράρι να βγαίνει ριγμένη από το συνολικό αποτέλεσμα καθώς η αμερικάνικη παραγωγή, ρίχνει μεγαλύτερο βάρος στο κομμάτι που αφορά τον/τη Φορντ. Ουσιαστικά δείχνει τον Χένρι Φορντ να σαμποτάρει τον ίδιο τον εαυτό του, όταν επιτρέπει στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας του να εμπλακεί στα πόδια των Σέλμπι και Μάιλς. Άψογες οι ερμηνείες των δύο ηθοποιών.

Info: Κόντρα σε Όλα (Le Mans '66/Ford v Ferrari). Δραματική Περιπέτεια Βιογραφία. ΗΠΑ, Γαλλία 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Τζέιμς Μάνγκολντ. Παίζουν: Ματ Ντέιμον, Κρίστιαν Μπέιλ, Τζον Μπέρνθαλ, Κατριόνα Μπάλφ, Τρέισι Λετς, Τζος Λούκας, Νόα Τζουπ, Ρέμο Τζιρόνε, Ρέι ΜακΚίννον. Διανομή: Odeon.


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ: Στη Μονφερμέιγ, στα προάστια του Παρισιού, εκεί που ο Βίκτωρ Ουγκώ έστησε το σκηνικό για τους Άθλιους, δρα μια ομάδα της αστυνομίας κατά του εγκλήματος στα γκέτο των αφρικανικών και άλλων μειονοτήτων. Σε μια κατά τα άλλα συνηθισμένη περίπολο, ένα drone καταγράφει το σκηνικό του κατά λάθος τραυματισμού ενός παιδιού σε μια καταδίωξη των αστυνομικών, γεγονός που ανάβει τη σπίθα στη περιοχή καθώς όλοι χρησιμοποιούν το γεγονός για τους δικούς τους σκοπούς, άλλος για να καλύψει την ενοχή του και άλλος για να πάρει το πάνω χέρι στην εξουσία.

Εμπνευσμένη από την εξέγερση στο Παρίσι το 2005, η πρώτη ταινία μυθοπλασίας του μέχρι πρότινος σκηνοθέτη ντοκιμαντέρ Λατζ Λι που κέρδισε το Βραβείο της Επιτροπής στο περασμένο Φεστιβάλ των Καννών και τα Βραβεία Κοινού & ΠΕΚΚ Νύχτες Πρεμιέρας, είναι μια συνταρακτική ταινία που ρίχνει μια προκλητική ματιά στις εντάσεις μεταξύ των κατοίκων και της αστυνομίας, μέσα από την ιστορία των τριών αστυνομικών πρωταγωνιστών (ανάμεσά τους κι ένας έγχρωμος με καταγωγή από το Μονφερμέιγ).

Εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες μεταξύ τους, αντιμετωπίζει ο καθένας τη κρίσιμη κατάσταση διαφορετικά, κάποιοι έχοντας ακόμη και στενή σχέση με τα υποτιθέμενα εγκληματικά στοιχεία. Αν και σαν χαρακτήρες είναι μάλλον σχηματικοί, ο σκηνοθέτης που το 2005 είχε καταγράψει εκ των έσω τα γεγονότα του 2005 με τη κάμερά του, κερδίζει το στοίχημα όταν καλείται να αναπαραστήσει τις ταραχές, είτε σε μικρότερη, είτε σε μεγαλύτερη έκταση σε μια ταινία που θυμίζει αρκετά το Μίσος (1995), του Ματιέ Κασοβίτς, χωρίς να εμβαθύνει όσο εκείνο στο φαινόμενο της γκετοποίησης, της αστυνομικής βίας, της φυλετικής/ταξικής πάλης.

Info: Οι Άθλιοι (Les Misérables). Κοινωνική Δραματική. Γαλλία 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Λατζ Λι. Παίζουν: Νταμιέν Μπονάρ, Αλέξις Μανέντι, Ντζιμπρίλ Ζονγκά, Αλέξις Μανέτι. Διανομή: Seven Films.


LAST CHRISTMAS: Η Κέιτ βρίσκεται στο Λονδίνο και τριγυρνάει δυσαρεστημένη, παρέα με μια στοίβα κακών αποφάσεων που έχει πάρει στη ζωή της, ακούγοντας το χτύπημα των κουδουνιών στα παπούτσια της - μια άλλη ενοχλητική συνέπεια από τη δουλειά της ως σε ένα χριστουγεννιάτικο κατάστημα. H Κέιτ έχει καλή φωνή. Τόσο καλή που θα μπορούσε να είναι pop star, αλλά την έχει παραμελήσει. Ο Τομ φαίνεται πολύ καλός για να είναι αληθινός, όταν μπαίνει στη ζωή της και αρχίζει να βλέπει και να καταλαβαίνει πολλούς από τους εσωτερικούς της φραγμούς. Καθώς το Λονδίνο μεταμορφώνεται στην πιο υπέροχη εποχή του χρόνου, τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί για τους δυο τους. Αλλά, μερικές φορές, πρέπει να αφήσεις το χιόνι να πέσει όπου μπορεί, πρέπει να ακούσεις την καρδιά σου... και όπως λέει και ο Τζορτζ Μάικλ, πρέπει να έχεις πίστη.

Μετά το Yesterday και το Blinded by the Light, σειρά έχει μια χριστουγεννιάτικη ρομαντική κομεντί εμπνευσμένη από τα τραγούδια του Τζορτζ Μάικλ, γραμμένη από την ηθοποιό Έμα Τόμσον, το σύζυγό της Γκρεγκ Γουάιζ και την Μπράιονι Κίμινγκς. Μια αισθηματική κομεντί συναισθηματικής ενηλικίωσης, η οποία ευτυχώς δεν ακολουθεί τη πεπατημένη και χρησιμοποιεί κάποια κλισέ για να τα ανατρέψει.

Ακόμα και όταν κάποια επιμέρους στοιχεία της (όπως οι αναφορές στο Brexit), δεν δένουν μεταξύ τους, η εμπειρία του Αμερικανού σκηνοθέτη Πολ Φέιγκ (Φιλενάδες, Spy, A Simple Favour), στους αυτοκαταστροφικούς γυναικείους χαρακτήρες και η ερμηνεία της Εμίλια Κλαρκ του Game of thrones, με τη συμπαράσταση της Έμα Τόμσον ως τη Σλαβικής καταγωγής πρόσφυγα μητέρας της και του γοητευτικού Χένρι Γκόλντινγκ και της Μισέλ Γέο που έπαιξαν πρόσφατα μαζί και στο Crazy Rich Asians, συγκροτούν ένα συμπαθές σύνολο που θα ικανοποιήσει τους φίλους του είδους, όχι όμως απαραίτητα και τους φαν του Τζορτζ Μάικλ.

Info: Last Christmas. Ρομαντική Κομεντί. ΗΠΑ, Βρετανία 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Πολ Φέιγκ. Παίζουν: Εμίλια Κλαρκ, Χένρι Γκόλντινγκ, Έμα Τόμσον, Μισέλ Γέο. Διανομή: Tulip Entertainment.


ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ: Ο μικρός Ρεμί μαθαίνει πως είναι υιοθετημένος λίγο πριν ο υποτιθέμενος πατέρας του τον πουλήσει σε ένα περιπλανώμενο μουσικό, τον Βιταλίς. Χάρη στη κουβέρτα στην οποία ήταν τυλιγμένος σαν μωρό, κάποια στιγμή πιστεύει πως εντοπίζει τους πραγματικούς του γονείς, όμως βρίσκεται ξανά παγιδευμένος και αυτή τη φορά κινδυνεύει να χάσει πραγματικά τη ζωή του.

Βασισμένη στο ομώνυμο κλασικό μυθιστόρημα της γαλλικής λογοτεχνίας του Έκτορα Μαλό, που έχει μεγαλώσει γενιές παιδιών σε όλο τον κόσμο, η ταινία μεταφέρει για άλλη μια φορά στη μεγάλη οθόνη, την ιστορία του μικρού Ρεμί, που όταν χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του, βρίσκει απρόσμενη βοήθεια από τον άνθρωπο που τον αγοράζει από τους θετούς του γονείς. Η γνωριμία του με ένα ανάπηρο κορίτσι αριστοκρατικής οικογένειας, του ανοίγει το δρόμο για να βρει, μετά από πολλά εμπόδια, το σπίτι από το οποίο κάποιο συγγενικό χέρι τον άρπαξε όταν ήταν μωρό στη κούνια.

Η διάσταση είναι νοσταλγική και εξωραϊσμένη με καρτποσταλικό, μη ρεαλιστικό τρόπο αφαιρώντας μεγάλο μέρος της σκληρότητας των βασάνων του ανήλικου πρωταγωνιστή της ιστορίας, αλλά και της συναισθηματικής ταύτισης του ενήλικου θεατή μαζί του. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι οι ερμηνείες του Ντανιέλ Οτέιγ και του μικρού Μαγιόμ Πακέν στο ρόλο του Ρεμί. Λίγο τρομακτική για τις πολύ μικρές ηλικίες (καθώς θα παιχτεί και σε μεταγλωττισμένη εκδοχή), παραμένει μια συγκινητική και πάνω απ’ όλα αισιόδοξη ιστορία ενηλικίωσης για μικρούς και μεγάλους, η οποία εδώ περιορίζεται σε μια σχεδόν παραμυθένια διάσταση, με αποτέλεσμα στη χώρα μας να προορίζεται, αυτή τη χρονική στιγμή που βγαίνει, για ανώδυνη στη πραγματικότητα, χριστουγεννιάτικη κατανάλωση.

Info: Χωρίς Οικογένεια (Rémi Sans Famille/Remi Nobody's Boy). Δραματική, Οικογενειακή. Γαλλία 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Αντουάν Μπλοσιέ. Παίζουν: Ντανιέλ Οτέιγ, Μαγιόμ Πακέν, Βιρζινί Λεντουαγιέν, Ζακ Περέν, Λουντιβίν Σανιέ. Διανομή: Feelgood Entertainment.


ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ: Ο Ρόι Κόρτνεϊ, επαγγελματίας απατεώνας, δεν μπορεί να πιστέψει την τύχη του όταν γνωρίζει –μέσω ίντερνετ– την χήρα Μπέτι Μακ Λις. Καθώς η Μπέτι του ανοίγει το σπίτι και τη ζωή της, ο Ρόι εκπλήσσεται που αρχίζει να νοιάζεται πραγματικά για εκείνη, μετατρέποντας αυτό που θα μπορούσε να είναι η μεγαλύτερη κομπίνα της ζωή του, σε μία επικίνδυνη διαδρομή σε τεντωμένο σχοινί.

Μια διαδρομή που έχει τα χαρακτηριστικά του κυνηγιού γάτας και ποντικού θα έλεγε κανείς, σε ένα χιτσκοκικής υφής heist αστυνομικό θρίλερ, σκηνοθετημένο από τον Μπιλ Κόντον (Θεοί και Δαίμονες, Ο Κύριος Χολμς), με τον αγαπημένο του πρωταγωνιστή, Ίαν ΜακΚέλεν και την Έλεν Μίρεν, σε ένα ερμηνευτικό bras de fer που είναι και το πιο αξιόλογο κομμάτι της ιστορίας, η οποία κρύβει ένα ιστορικό εκδίκησης, το οποίο φτάνει μέχρι το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, στρεσάροντας επικίνδυνα, τον όποιο ρεαλισμό του. Όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία σε ένα είδος που έχει σαν πρωταρχικό του σκοπό να χαρίσει στο θεατή 109 λεπτά ενήλικης διασκέδασης, πράγμα το οποίο και καταφέρνει.

Info: Ένας Καλός Ψεύτης (The Good Liar). Δραματική Θρίλερ. ΗΠΑ 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Μπιλ Κόντον. Παίζουν: Ίαν ΜακΚέλεν, Έλεν Μίρεν, Ράσελ Τόβεϊ. Διανομή: Tanweer.


ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ: Η Τάρα, μια νοικοκυρά στα προάστια του Λονδίνου, ζει μια ζωή που νοιώθει πως δεν είναι πια δική της, καθώς μοιάζει να ανήκει στον εργασιομάνη, σύζυγό της, στο μικρό της γιο, στη κόρη της και στη ληθαργική ρουτίνα των καθημερινών δουλειών του σπιτιού και της φροντίδας των παιδιών. Καθώς νιώθει να πνίγεται μέρα με την ημέρα και αποζητώντας μια αλλαγή, κάποια στιγμή, μετά από ένα καυγά, η Τάρα παίρνει μια θαρραλέα απόφαση. Αγοράζει ένα εισιτήριο χωρίς επιστροφή για το Παρίσι και αφήνει τα πάντα πίσω της ώστε να προσπαθήσει να ξαναβρεί τον εαυτό της σε μια καινούργια πόλη. Αλλά το να εγκαταλείψεις τα πάντα στη ζωή σου δεν είναι τόσο απλό...

Παραγνωρισμένη βρετανική ταινία του 2017 που έστω και αργά βρίσκει διανομή στη χώρα μας, το Μια Ευτυχισμένη Γυναίκα, θα μπορούσε να είναι γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Σεμπαστιάν Λέλιο (Γκλόρια, Ανυπακοή, Μια Φανταστική Γυναίκα), καθώς η θεματική της συγγενεύει με αυτή των ταινιών του Χιλιανού σκηνοθέτη.

Η Τάρα είναι μια μεσοαστή γυναίκα που έχει όλα όσα κάθε γυναίκα ονειρεύεται ή όλα όσα η κοινωνία της έχει μάθει να ονειρεύεται. Ένα καλό σύζυγο, δύο αξιαγάπητα παιδιά, ένα υπέροχο προαστιακό σπίτι. Δεν χρειάζεται να δουλέψει. Το μόνο που έχει να κάνει, είναι το να πάει κάθε πρωί τα παιδιά στο σχολείο, να ψωνίσει, να μαγειρέψει κάτι για όλους τους, να φροντίσει το σπίτι, να κρατήσει τις πετσέτες του μπάνιου, στεγνές και καθαρές και στο κρεβάτι, να κάνει έρωτα με το σύζυγό της που την λατρεύει.

Όλα μοιάζουν ιδανικά, όμως αυτή η καθημερινή ρουτίνα τη σκοτώνει. Θα αναζητήσει ένα χόμπι, κάτι που θα την κάνει να αισθανθεί κάτι, όμως μάταια. Βυθίζεται όλο και περισσότερο στη κατάθλιψη αμελώντας ακόμη και τις βασικές ανάγκες, τις δικές της, αλλά και της οικογένειάς της. Η φυγή στο Παρίσι με το τρένο και η συνάντησή της με έναν άντρα και μια γυναίκα που θα την μαζέψει από τους δρόμους, θα καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις της.

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Ντόμινικ Σάβατζ, γράφει και σκηνοθετεί ένα μινιμαλιστικό ψυχολογικό δράμα για το συναισθηματικό κενό μέσα μας, για το σκοτάδι που κρύβεται πίσω από τη λαμπερή επιφάνεια της κανονικότητας και του σύγχρονου τακτοποιημένου μηχανιστικού τρόπου ζωής μας. Χωρίς επεξηγήσεις, χωρίς διάθεση διδακτισμού ή καταγγελίας, σχεδόν χωρίς πλοκή, πέρα από τις 25 λέξεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την υπόθεση, ολόκληρη η ταινία επικεντρώνεται με σχεδόν υπνωτικό τρόπο γύρω από το πρόσωπο της πρωταγωνίστριάς της, Τζέμα Άρτερτον (Η Καλύτερη Στιγμή Τους, Byzandium, Tamara Drewe, Η Άλλη Μποβαρί), η οποία δίνει τη καλύτερη ερμηνεία της καριέρας της, ένα πρόσωπο το οποίο η περιστρεφόμενη κάμερα εγκλωβίζει από παντού με ασφυκτικά κοντινά πλάνα που καταφέρνουν να μεταδώσουν στο θεατή τη συναισθηματική ασφυξία της. Εξαιρετικός και ο Ντόμινικ Κούπερ στο ρόλο του συζύγου της, αλλά και η βετεράνος Μάρθα Κέλερ (Fedora). Tο ατμοσφαιρικό μουσικό σκορ υπογράφουν η Αλεξάντρα Χάουαρντ και ο Άντονι Τζον.

Info: Μια Ευτυχισμένη Γυναίκα (The Escape). Δραματική. Βρετανία 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ντόμινικ Σάνβατζ. Παίζουν: Τζέμα Άρτερτον, Ντόμινικ Κούπερ, Μάρθα Κέλερ, Τζαλίλ Λεσπέρ. Διανομή: Neo Films.


ΣΚΥΛΟΜΠΕΛΑΣ: Η θεία πέθανε και τα ανίψια της είναι έτοιμα να ξεκοκκαλίσουν την τεράστια περιουσία της! Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι ότι οι χρυσοί κληρονόμοι δεν είναι αυτοί αλλά το καλοαναθρεμμένο της σκυλάκι, ο Μπελάς που οι ίδιοι φρόντισαν να πετάξουν στον δρόμο. Τώρα θα πρέπει να τον βρουν και να τον φέρουν πίσω πριν να είναι αργά.

Ο Κέβιν Τζόνσον, βετεράνος animator που έχει δουλέψει σε δεκάδες ταινίες από το 1992 μέχρι σήμερα (Ιστορίες του Δάσους, The Iron Giant, Astro Boy, Osmosis Jones), σκηνοθετεί για χάρη της 3QU Media (Νάνος στο Σπίτι, Ο Μαγεμένος Πρίγκηπας), της Cinesite (Η Οικογένεια Άνταμς) και της Storyoscopic (Animal Ctackers), μια συμπαθή αλλά και προβλέψιμη ταινία κινουμένων σχεδίων που αφορά κυρίως τις πολύ μικρές ηλικίες, η οποία θα προβληθεί αποκλειστικά με ελληνική μεταγλώττιση.

info: Σκυλομπελάς (Trouble). Κινούμενα Σχέδια. Καναδάς, ΗΠΑ, Νησιά Κέιμαν 2019. Πρεμιέρα: Πέμπτη 14 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Κέβιν Τζόνσον. Με τις φωνές των: Βασίλη παπαστάθη, Βασίλη Μηλιού, Γιάννη Υφαντή, Ποίμη Πέτρου, Κωνσταντίνου Κακανά, Ινούς Μενεγάκη, Διονυσίας Τσιτιρίδου, Ελενας Δελακούρ. Διανομή: Spentzos Film.


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΙΑ ΤΑ 7α ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: Η Εφημερίδα των Συντακτών με αφορμή τη συμπλήρωση εφτά χρόνων από την έκδοσή της διοργανώνει, για πρώτη φορά φέτος, Φεστιβάλ Κινηματογράφου και άλλων πολιτιστικών δράσεων με τον τίτλο EFSYNEMA από την Πέμπτη 14 έως την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου στον κινηματογράφο Μικρόκοσμος.

Το 1ο EFSYNEMA καλύπτει διάφορους θεματικούς άξονες, όπως: πολιτικός κινηματογράφος, φιλμ νουάρ, μουσικά ντοκιμαντέρ, αφιέρωμα στις Ελληνίδες σκηνοθέτριες με ταινιών μικρού μήκους, ανθρώπινα δικαιώματα με ειδική αναφορά στο Justice for Zak/Zackie, καθώς και αφιέρωμα στον πρόσφατα εκλιπόντα εξαιρετικό ηθοποιό και σκηνοθέτη Τάκη Σπυριδάκη.

Το φεστιβάλ φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα δίαυλο επικοινωνίας της Εφημερίδας των Συντακτών με όλες τις δημιουργικά ανήσυχες δυνάμεις της κοινωνίας, να αποτελέσει βήμα για την προβολή σύγχρονων πολιτιστικών διερευνήσεων (κινηματογραφικών, λογοτεχνικών, μουσικών και άλλων) στο ευρύτερο κοινό και να προάγει τον γόνιμο διάλογο για σύγχρονα κοινωνικά και πολιτικά θέματα. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ.

Info: 1o FSYNEMA. 14 - 20 Νοεμβρίου στο κινηματογράφο Μικρόκοσμο. Εισιτήρια-Προπώληση: Τα ημερήσια εισιτήρια αξίας 5 ευρώ και τις εβδομαδιαίες κάρτες των 20 ευρώ μπορείτε να τα προμηθεύεστε από τα ταμεία του κινηματογράφου Μικρόκοσμος (λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 106, Κουκάκι, πλησίον μετρό Συγγρού/Φιξ. Τηλ.: 210-9230081).
εμφάνιση σχολίων