0
1
σχόλια
113
λέξεις
CULTURE

Μια ευοίωνη έρευνα για τους Έλληνες που διαβάζουν

ΑΘΗΝΑ ΛΕΒΕΝΤΗ
27 Νοεμβρίου 2012
Όσοι επιλέγουν να διαβάσουν, είναι πιο ευτυχισμένοι και θέλουν να αποφασίζουν εκείνοι για τη ζωή τους, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας QED για λογαριασμό των Public.

Η διεξαγωγή της έγινε στο πλαίσιο της εκστρατείας για το βιβλίο, μιας πρωτοβουλίας των Public η οποία ξεκίνησε το 2011, με στόχο να αναδείξει το βιβλίο ως μέσο ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι δημοφιλέστερες κατηγορίες βιβλίων στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού είναι η λογοτεχνία (ελληνική/ξένη/σύγχρονη/κλασική) και τα επιστημονικά βιβλία. Βασικά μέσα ενημέρωσης για το βιβλίο αποτελούν οι φίλοι, το διαδίκτυο και τα βιβλιοπωλεία.

Γυναίκες, νέοι και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης αγοράζουν συχνότερα, ενώ ο μέσος αγοραστής αγοράζει 4 βιβλία το χρόνο.

εμφάνιση σχολίων