9
1
σχόλια
2252
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Fly Me to the Moon. Longlegs. Twisters. Πάντα Υπάρχει Αύριο. Ανεξιχνίαστοι Φόνοι. Πάφιν Ροκ Νέες Φιλίες. Η Παράσταση Αρχίζει. Πρόγευμα στα Τίφανις. Κλέφτης Ποδηλάτων. Από τον Χ. Λακταρίδη
 
ΦΩΤΟ: FLY ME TO THE MOON
DOCTV.GR
11 Ιουλίου 2024

FLY ME TO THE MOON: Η ταλαντούχα Κέλι Τζόουνς (Σκάρλετ Γιόχανσον) είναι ένα φαινόμενο στο πεδίο του μάρκετινγκ και το πρόσωπο που αναλαμβάνει τη βελτίωση της δημόσιας εικόνας της NASA. Οι αποφάσεις της, όμως, φέρνουν τα πάνω κάτω στη λειτουργία του οργανισμού, γεγονός που δυσχεραίνει το δύσκολο έργο του διευθυντή εκτόξευσης Κόουλ (Τσάνινγκ Τέιτουμ). Παρόλα αυτά, η Κέλι ίσως αποδειχθεί το κατάλληλο άτομο για να βοηθήσει τις ΗΠΑ να κερδίσουν την ΕΣΣΔ και να πετύχουν εκείνες πρώτες την προσελήνωση. Με τον Πρόεδρο των ΗΠΑ να θεωρεί την αποστολή πολύ σημαντική για να αποτύχει, η Jones λαμβάνει εντολή να οργανώσει μια ψεύτικη, εφεδρική προσσελήνωση και η αντίστροφη μέτρηση αρχίζει πραγματικά…

Ρομαντική κομεντί με ρετρό στοιχεία που έχουν να κάνουν με την εποχή της προσεδάφισης της NASA στη σελήνη, η οποία έπρεπε να γίνει στα πλαίσια του ανταγωνισμού της υπηρεσίας με την σοβιετική ανάλογή της.

Βασίζεται πάνω στο «Opération lune» (2002), ένα ψευδοντοκιμαντέρ για μια πολύ δημοφιλή θεωρία συνωμοσίας κατά την οποία, η NASA, μετά την επιτυχία του «2001: Η Οδύσσεια του διαστήματος» (1968), ζήτησε από τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ να κινηματογραφήσει μια ψεύτικη προσγείωση του Apollo XI στο φεγγάρι, σε περίπτωση που το πραγματικό διαστημικό ταξίδι θα αποτύγχανε. Στη συνέχεια, κατά τη θεωρία αυτή που υποστηρίζεται ακόμη και στις μέρες μας, ο Κιούμπρικ σκηνοθέτησε την προσγείωση, αλλά και όλο το διαστημικό ταξίδι του Apollo XI στο στούντιο και όλη η αποστολή και η μετάδοσή της, ήταν μια φάρσα.

info: Fly Me to the Moon. Ρομαντική Κομεντί Εποχής. ΗΠΑ, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Γκρεγκ Μπερλάντι. Παίζουν: Σκάρλετ Τζονάνσον, Τσάνινγκ Τέιτουμ, Γούντι Χάρελσον, Ρέι Ρομάνο, Κόλιν Τζοστ. Διανομή: Feelgood Entertainment. 



Διαβάστε επίσης: Πάρος: Το Φεστιβάλ στο Πάρκο

 

LONGLEGS:  Δεκαετία του ’90. Η Μάικα Μονρό (Σε Ακολουθεί, The Guest), ενσαρκώνει μια πράκτορα του FBI που αναζητά ένα κατά συρροή δολοφόνο με το ψευδώνυμο Λόνγκλεγκς, το οποίο υποδύεται ο Νίκολας Κέιτζ. Καθώς η υπόθεση παίρνει περίπλοκες τροπές, αποκαλύπτοντας στοιχεία για τον αποκρυφισμό, η πράκτορας Χάρκερ, ανακαλύπτει πως έχει μια αναπάντεχη σχέση με τον ανελέητο δολοφόνο και πρέπει να αγωνιστεί ενάντια στον χρόνο για να τον σταματήσει πριν διεκδικήσει τη ζωή μιας άλλης αθώας οικογένειας.

Με βασική έμπνευση τις πιο πετυχημένες ταινίες με κατά συρροή (serial), δολοφόνους της δεκαετίας του ’90 (Η Σιωπή των Αμνών, Se7en), το φιλμ του Οζ Πέρκινς, γιου του ηθοποιού Αντονι Πέρκινς (Ψυχώ, Φαίδρα), ο οποίος έχει μέχρι σήμερα γυρίσει κάποιες άνισες δημιουργίες τρόμου, είχε μια επιθετική προώθηση από την εταιρεία παραγωγής της τόσο στο ίντερνετ, όσο και δημιουργώντας έναν αριθμό τηλεφώνου (4586664355) ο οποίος, αν κληθεί, παίζει ένα προηχογραφημένο, ανατριχιαστικό μήνυμα από τον Νίκολας Κέιτζ, ως δολοφόνο. Οι κριτικές για την ερμηνεία του όσο και για το ίδιο το φιλμ όσων το είδαν σε προβολές πριν την κανονική έξοδό του στις 11 και στις 12 Ιουλίου, υπήρξαν ως επί το πλείστον θετικές.

info:Longlegs. Θρίλερ Τρόμου. ΗΠΑ, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Οζ Πέρκινς. Παίζουν: Μάικα Μονρό, Νίκολας Κέιτζ, Μπλερ Αντεργουντ, Αλίσια Γουίτ. Διανομή: The Film Group. 


 

TWISTERS: Μια κυνηγός καταιγίδων η οποία, ύστερα από τραυματική εμπειρία που βίωσε με ένα ανεμοστρόβιλο, πλέον από την ασφάλεια του σπιτιού της μελετάει μοτίβα καταιγίδων. Παρά τους ενδοιασμούς της, όμως, παρασύρεται από ένα συνεργάτη της και πείθεται να δοκιμάσουν ένα πρωτοποριακό σύστημα εντοπισμού στις αφιλόξενες ανοιχτές αμερικανικές πεδιάδες. Εκεί διασταυρώνεται με έναν απερίσκεπτο influencer, ο οποίος έχει γίνει διάσημος στα social media δημιουργώντας περιεχόμενο με τις ριψοκίνδυνες περιπέτειές του. Οι μοίρες τους θα αλληλοεξαρτηθούν, όταν ξεσπάσουν πρωτόγνωρα καιρικά φαινόμενα τα οποία απειλούν θανατηφόρα τις ζωές τους.

Σίκουελ της συμπαθούς και εμπορικά επιτυχημένης ταινίας καταστροφής του 1996, το «Twisters», είναι η πρώτη χολιγουντιανή παραγωγή του κορεατικής καταγωγής Λι Άιζακ Τσανγκ που μας έδωσε το ανεξάρτητο και υπέροχα συγκινητικό, οσκαρικό «Minari», από τον οποίο (όπως και στην περίπτωση της Κλόι Ζάο με τους «Eternals)», δεν ξέρουμε τι θα έπρεπε να περιμένουμε. Μεγαλωμένος στο Αρκάνσας, ο σκηνοθέτης έχει εμπειρία από σίφουνες και καταιγίδες, ενώ ταυτόχρονα δηλώνει και φαν της πρώτης ταινίας του Γιαν ντε Μποντ. Εν τω μεταξύ όμως, το «Twisters», δεν είναι συνέχεια εκείνης της ταινίας, ούτε οι χαρακτήρες έχουν κάποια σχέση με τους ήρωές της, παρόλο που υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που αποτίουν φόρο τιμής, μέσω κοστουμιών και σκηνικών.

Τα δικά τους σίκουελ είχαν εν τω μεταξύ ονειρευτεί και οι πρωταγωνιστές της ταινίας του 1996. Τόσο η Ελεν Χαντ, όσο και ο Μπιλ Πάξτον, ο οποίος πριν πεθάνει το 2017, ετοίμαζε στα χαρτιά τουλάχιστον, μια συνεργασία με τον Τζέιμς Κάμερον σαν παραγωγό, για μια πιο ρεαλιστική εκδοχή σε 3D.

info: Twisters. Δραματική Περιπέτεια Καταστροφής. ΗΠΑ, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Λι Άιζακ Τσανγκ. Παίζουν: Ντέιζι Έντγκαρ -Τζόουνς, Γκλεν Πάουελ, Άντονι Ράμος, Μπράντον Περέα, Μόρνα Τίρνι, Σάσα Λέιν, Ντέιβιντ Κορενσγουέτ, Ντάριλ ΜακΚόρμακ, Κίρναν Σίπκα, Νικ Ντοντάνι. Διανομή: Tanweer.  


 

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ: Η Ντέλια, είναι μια γυναίκα που μοχθεί καθημερινά συντηρώντας φτωχικά την οικογένειά της, την ώρα που ο σύζυγός της την καταπιέζει βάναυσα την στιγμή που η κόρη της βρίσκεται στα πρόθυρα αρραβώνων. Οι προτεραιότητές της αλλάζουν, όταν ένα γράμμα και η ανυπέρβλητη ανάγκη της πια για ελευθερία την κινητοποιούν να δράσει.

Η Ντέλια και ο Ιβάνο ζουν με τα παιδιά τους και τον άρρωστο πατέρα του Ιβάνο στη Ρώμη. Είναι 1946 και οι άνθρωποι στην πόλη προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στους σπόρους της ελευθερίας και τα ελλείμματα του παρελθόντος. Η Ντέλια είναι ο τύπος της γυναίκας φροντίστριας που έχει προσαρμοστεί στο να ζει με τον τυραννικό άντρα της. Η οικογένεια είναι ενθουσιασμένη με τον επικείμενο αρραβώνα της κόρης τους με έναν ευκατάστατο νεαρό. Όμως όλα αλλάζουν όταν η Ντέλια λαμβάνει ένα μυστηριώδες γράμμα που την κάνει να ανακτήσει το κουράγιο της και να διεκδικήσει μια καλύτερη ζωή.

Συμπαθής ιταλική δραματική κομεντί που πίσω από την ασπρόμαυρη φωτογραφία της και την προσπάθειά της να μιμηθεί την εποχή του Ιταλικού Νεορεαλισμού, τον οποίο όμως ανατρέπει με την χρήση μουσικών ιντερμέδιων και σύγχρονης μουσικής, είναι στην πραγματικότητα μια ταινία γυναικείας ενδυνάμωσης, η οποία παίζει πάνω στην νοσταλγική διάθεση του ιταλικού κοινού, που όπως και στη χώρα μας, γεμίζει τις αίθουσες και ανεβάζει  τηλεθεάσεις (ιταλική και η γνωστή σειρά «Ο Παράδεισος των Κυριών»), επιστρέφοντας νοερά στην εποχή των μαμάδων και των γιαγιάδων του.

Ακόμα και στοιχεία σαπουνόπερας δανείζεται η ηθοποιός και σκηνοθέτης, Πάολα Κορτολέζι, τα οποία εντάσσει σε μια feelgood, δραματική κομεντί εποχής, από την οποία αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει, είναι το μυστήριο που κρύβεται πίσω από το περιεχόμενο του γράμματος, το οποίο καλό θα ήταν, οι θεατές που θα δουν την ταινία, να μην αποκαλύψουν σε όσους την συστήσουν. Εξαιρετικές η μητέρα και κόρη, Πάολα Κορτολέζι και Ρομάνα Ματζιόρα Βεργκάνο.

info: Πάντα Υπάρχει Αύριο (C’è Ancora Domani/There’s Still Tomorrow). Δραματική Κομεντί  Εποχής. Ιταλία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Πάολα Κορτολέζι, Ρομάνα Ματζιόρα Βεργκάνο, Βαλέριο Μασταντρέα, Εμανουέλα Φανέλι, φραντσέσκο Τσεντοράμε. Διανομή: Weird Wave.  


 

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ: Όταν στην έρημο του Νέου Μεξικού ανακαλύπτονται τα οστά έντεκα γυναικών και κοριτσιών, οι Αρχές κινητοποιούνται ευρέως ώστε να εντοπίσουν το δολοφόνο που ευθύνεται για το έγκλημα. Της έρευνας ηγούνται τρεις κορυφαίοι ντετέκτιβ οι οποίοι σύντομα ανακαλύπτουν πως η υπόθεση που έχουν στα χέρια τους κρύβει μια σειρά από προεκτάσεις.

Επεισόδιο τηλεοπτικής σειράς θυμίζει η ταινία του Ασίφ Ακμπαρ που βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, τα οποία συνέβησαν στο Αλμπουκέρκι της πολιτείας του Νέου Μεξικού των ΗΠΑ. Ο Μελ Γκίμπσον έχει τον σχετικά μικρό ρόλο ενός βετεράνου πρώην πράκτορα του FBI, που έρχεται ως ειδήμων να βοηθήσει στις έρευνες. Ο χαρακτήρας του, όπως και ο χαρακτήρας του αστυνόμου Ορτέγκα, τον οποίο υποδύεται ο άνισος Μπράιαν Βαν Χολτ, έχουν κάποια (χιλιοχρησιμοποιημένα), προσωπικά τραύματα που κάνουν αυτή την υπόθεση ιδιαίτερα προσωπική για τους ίδιους. Η εμπλοκή του FBI ξεκαθαρίζει, όσο και περιπλέκει, αρκετά από τα στοιχεία της έρευνας που διεξάγει ο καθένας χωριστά.

Η αφήγηση καταφέρνει μέχρι ενός σημείου να παραπλανήσει τον θεατή χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις ή ανατροπές, ενώ η επιλογή του φινάλε (που υποθέτουμε πως δεν ήθελε να αλλοιώσει την πραγματικότητα), είναι “τολμηρή” για μία μη “καλλιτεχνική” ταινία μυθοπλασίας και θα ταίριαζε περισσότερο σε δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ πάνω στα γεγονότα. Εντελώς εκτός χαρακτήρα ο miscast εδώ, στον ρόλο του αρχηγού της αστυνομίας ράπερ, 50 Cent.

info: Ανεξιχνίαστοι Φόνοι (Boneyard). Αστυνομική Μυστηρίου. ΗΠΑ, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 ιουλίου. Σκηνοθεσία: Ασίφ Ακμπαρ. Παίζουν: Μελ Γκίμπσον, Μπράιαν Βαν Χολτ, Κέρτις «50 Cent» Τζάκσον, Νόρα Ζέτνερ, Μάικλ Ζίροου, Γουέστον Κέιτζ Κόπολα. Διανομή: Spentzos Film. 


 

ΠΑΦΙΝ ΡΟΚ ΝΕΕΣ ΦΙΛΙΕΣ: Η εξαφάνιση του τελευταίου αυγού της σεζόν κάτω από περίεργες συνθήκες, οδηγεί την Ούνα και τους φίλους της να ξεκινήσουν έναν αγώνα ενάντια στο χρόνο για να προσπαθήσουν να το σώσουν πριν μια μεγάλη καταιγίδα χτυπήσει το Πάφιν Ροκ και βάλει το νησί σε κίνδυνο. Κινηματογραφική μεταφορά ιρλανδικής σειράς κινουμένων σχεδίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε σκηνοθεσία Τζέρεμι Παρσέλ και Λορέιν Λόρνταν και τις φωνές των: Μάριαν Κυπριανού, Ιωάννας Παπαμιχαλοπούλου, Πλάτωνα Μουρατίδη, Πέτρου Κονόμου, Αρη Κυπριανού, Βίκυς Γεωργιάδου, Σεμέλης Κυριαζή. Διανομή: Spentzos Film.


 

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ: Ενώ ετοιμάζει ένα καινούριο μιούζικαλ για το Μπρόντγουεϊ, ο σκηνοθέτης και χορογράφος Τζον Γκίντεον, παθαίνει καρδιακή προσβολή και το γεγονός αυτό γίνεται αιτία για να κάνει έναν απολογισμό της καλλιτεχνικής και προσωπικής ζωής του, σε μια συνομιλία που έχει με την Ανζελίκ, μια θηλυκή εκδοχή του θανάτου, με την μορφή της Τζέσικα Λανγκ.

Ο διάσημος χορογράφος και σκηνοθέτης μιούζικαλ και κινηματογραφικών ταινιών, Μπομπ Φόσι (Καμπαρέ), εμπνεόμενος από τον Φελίνι, αυτοβιογραφείται σε ένα γλυκόπικρο, δραματικό, αλλά όχι απαραίτητα απαισιόδοξο, μιούζικαλ, στο οποίο μοντάζ και μουσική δίνουν ρυθμό, ένταση και συναισθηματική φόρτιση. Η ταινία παρακολουθεί τη διαδικασία του casting, της διδασκαλίας του κειμένου, των τραγουδιών και της σκηνοθεσίας των χορευτικών νούμερων για την τελευταία του παράσταση στο Broadway, με πρωταγωνίστρια την πρώην σύζυγό του Οντρεϊ Πάρις (σε κάτι που είναι σε μεγάλο βαθμό, είναι ένα έργο ματαιοδοξίας για εκείνη, καθώς θα υποδυθεί έναν ρόλο αρκετά χρόνια νεότερο από την πραγματική της ηλικία).

Οι παραγωγοί που απογοητευμένοι λόγω της τολμηρής θεματικής προβλέπουν να χάσουν το οικογενειακό κοινό, ενθαρρύνονται από την ξαφνική του αδιαθεσία και προσλαμβάνουν τον νούμερο 2 στη λίστα των καλύτερων σκηνοθετών, για να τον αντικαταστήσει σε περίπτωση ανάγκης. Ταυτόχρονα ο Γκίντεον/Φόσι (εξαιρετικός ο Ρόι Σάιντερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο), επιμελείται το μοντάζ μιας ταινίας που σκηνοθέτησε για τη ζωή του stand-up κωμικού Ντέιβις Νιούμαν, που είναι αναφορά στην προηγούμενη, επίσης εξαιρετική ταινία του σκηνοθέτη για τον Λένι Μπρους, το «Λένι, ο Βρωμόστομος».

Η επανάληψη κάποιων βασικών μοτίβων, μέσα στο δημιουργικό παραλήρημα, το αλκοόλ, τα «ανεβαστικά» χάπια και το τσιγάρο συνέχεια στο στόμα, εικονογραφούν την ψυχολογική ένταση του δημιουργού, την ίδια στιγμή που η Ανζελίκ του ζητάει να ερμηνεύσει λέξεις και έννοιες συνυφασμένες με την οικογένεια, τη σεξουαλικότητα και τη δημιουργία (μεταξύ άλλων), ερμηνείες τις οποίες δίνει μέσα από όσα συνήθως ακολουθούν είτε στη σκηνή, είτε στο ταραγμένο μυαλό του.

Οξυδερκές και ανυπέρβλητο, πέρα από το ότι είναι η καλύτερη κινηματογραφική στιγμή του Φόσι, ένα από τα πιο σημαντικά κινηματογραφικά μιούζικαλ, το οποίο πήρε τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και ήταν υποψήφιο για 4 Οσκαρ, κλείνει με τον καλύτερο τρόπο την πιο δημιουργική δεκαετία για τον αμερικανικό κινηματογράφο, το “μακρινό” εκείνο, 1979. Θα προβληθεί αποκλειστικά για περιορισμένο αριθμό προβολών στη ΡΙΒΙΕΡΑ Εξαρχείων.

info: Η Παράσταση Αρχίζει (All That Jazz). Δραματική Κομεντί Μιούζικαλ. ΗΠΑ, 1979. Επανέκδοση: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Μπομπ Φόσι. Παίζουν: Ρόι Σάιντερ, Τζέσικα Λανγκ, Αν Ράιννκινγκ, Λέλαντ Πάλμερ, Κλιφ Γκόρμαν, Τζον Λίθοου. Διανομή: Ριβιέρα.


 

ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΣΤΑ ΤΙΦΑΝΙΣ: Μια γοητευτική κοσμική συναντά έναν νεαρό συγγραφέα ο οποίος έχει μόλις μετακομίσει στην πολυκατοικία της στη Νέα Υόρκη. Αρχίζουν να συναναστρέφονται την υψηλή νεοϋορκέζικη κοινωνία και, μέσα από την ιδιαίτερη σχέση τους, ανακαλύπτουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Βασισμένη σε μυθιστόρημα του Τρούμαν Καπότε, η πιο κλασική, από τις κλασικές, ρομαντική κομεντί του Μπλέικ Εντουαρντς (Ροζ Πάνθηρ, Βίκτωρ Βικτώρια), παραπέμπει στον ίδιο τον συγγραφέα, ο οποίος μοιάζει να βρίσκεται πίσω και από τα δύο πρόσωπα (της νεαρής γυναίκας που ασφυκτιώντας στην επαρχία, έρχεται στη μεγάλη πόλη για να πιάσει – με οποιονδήποτε τρόπο – την “καλή” και του νεαρού συγγραφέα που λόγω έλλειψης έμπνευσης – μέχρι να γνωρίσει την “συνάδελφο” τυχοδιώκτρια Χόλι Γκολάιτλι – βασίζεται στην “καλοσύνη” μιας μεγαλύτερής του, παντρεμένης γυναίκας).

Πέρα από κάθε άλλη ερμηνεία που της έχει δοθεί και από την cult λατρεία που έχει αποκτήσει μέσα στα χρόνια,  μπορεί πλέον σήμερα να ειδωθεί και μέσα από τα ξεκάθαρα γκέι υπονοούμενα, τα οποία της δίνουν μια νέα, ενδιαφέρουσα κουήρ οπτική.  Υπέροχο και το Moon River, το δεύτερο πιο γνωστό μουσικό θέμα του Χένρι Μαντσίνι μετά από εκείνο του Ροζ Πάνθηρα.

info: Πρόγευμα στα Τίφανις (Breakfast at Tiffany’s). Ρομαντική Κομεντί. ΗΠΑ, 1961. Επανέκδοση: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Μπλέικ Εντουαρντς. Παίζουν: Οντρεϊ Χέπμπορν, Τζορτζ Πέπαρντ, Πατρίτσια Νιλ, Μπάντι Εμπσεν, Μίκι Ρούνεϊ. Διανομή: Summer Classics. 


 

ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ: Στην μεταπολεμική Ρώμη, ένας άνεργος, παντρεμένος άντρας και πατέρας δύο παιδιών, βρίσκει δουλειά ως αφισοκολλητής. Για να δουλέψει χρειάζεται ένα ποδήλατο το οποίο δεν έχει, ούτε μπορεί να αγοράσει. Η σύζυγός του πουλάει μέρος της ιματοθήκης τους για να το αποκτήσει. Την πρώτη μέρα στη δουλειά και ενώ είναι πάνω στη σκάλα, του κλέβουν το ποδήλατο. Καθώς είναι αδύνατον να δουλέψει χωρίς αυτό, ξεκινά την επόμενη μέρα που είναι Κυριακή με τον μικρό του γιο Μπρούνο, μια απελπισμένη αναζήτηση στους δρόμους της Ρώμης.

Η επιτομή του Ιταλικού Νεορεαλισμού (αξίζει εδώ να ειδωθεί παράλληλα με το “ψεύτικο”, σε σύγκριση μαζί του «Πάντα Υπάρχει Αύριο» πιο πάνω) και μία από τις σημαντικότερες ταινίες όλων των εποχών, έχει για πρωταγωνιστές, ερασιτέχνες και αφηγείται την προσπάθεια των ανθρώπων των χαμηλών οικονομικών τάξεων, να ορθοποδήσουν σε έναν – εκ των καταστάσεων – σκληρό μεταπολεμικό κόσμο. Χωρίς να γίνεται ποτέ misery porn, η ταινία του Βιτόριο Ντε Σίκα δεν έχει καμία εύκολη απάντηση να δώσει, απλά εικονογραφεί την εποχή της με τρόπο αφτιασίδωτο, αναμφισβήτητα και συγκινητικά ανθρώπινο και ποιητικό. Βραβείο Οσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας.

info: Κλέφτης Ποδηλάτων (Ladri di Biciclette/Bicycle Thieves). Κοινωνική Δραματική. Ιταλία, 1948. Επανέκδοση: Πέμπτη, 11 Ιουλίου. Σκηνοθεσία: Βιτόριο Ντε Σίκα. Παίζουν: Λαμπέρτο Ματζιοράνι, Ενζο Σταγιόλα, Λιανέλα Κάρελ, Τζίνο Σαλταμερέντα, Βιτόριο Αντονούτσι. Διανομή: New Star. 




Ακολουθήστε μας στο Instagram και στο Fb για να βλέπετε τα άρθρα που σας ενδιαφέρουν


Διαβάστε επίσης:
Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι vol. 13
2024: Park Your Cinema, με ελεύθερη είσοδο
14ο Athens Open Air Film Festival


 
εμφάνιση σχολίων