6
1
σχόλια
2281
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Ρόμα. Η Ιστορία Μιας Πρεμιέρας. Γυναίκες Που Περάσατε Από Δω. Aquaman. Spiderman. Ο Ασπροδόντης
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
13 Δεκεμβρίου 2018
ΡOMA: Μέσα από την νοσταλγική ιστορία μιας ιθαγενούς οικιακής βοηθού και τις περιπέτειες στις οποίες τη μπλέκει η γνωριμία της με έναν φιλόδοξο νεαρό της φυλής της και της τάξης της, ο οποίος την εγκαταλείπει όταν εκείνη μένει έγκυος, την δεκαετία του 70, στη μεσοαστική συνοικία της Ρόμα της Πόλης του Μεξικού, ο Αλφόνσο Κουαρόν (Gravity, Τα Παιδιά των Ανθρώπων, Θέλω και τη Μαμά Σου), κάνει ένα έμμεσο πολιτικό σχόλιο για τη πατρίδα του, τις ταξικές και φυλετικές διαφορές, την κοινή μοίρα των γυναικών της κάθε κοινωνικής τάξης και τον αριβισμό του ανδρικού φύλου και της Εξουσίας.

Το σπίτι στο οποίο δουλεύει η Κλεό μαζί με μία επίσης ιθαγενή μαγείρισσα φίλη της κι ένα σοφέρ, ανήκει σε έναν γιατρό που κατοικεί εκεί με τη πεθερά του, τη γυναίκα του και τα τέσσερα παιδιά τους. Σύντομα, ο σύζυγος, θα εγκαταλείψει το σπίτι και οι γυναίκες, η κάθε μία από το πόστο της, θα πρέπει να κρατήσουν την οικογένεια δεμένη. Η Κλέο, η οποία είναι κάτι σαν δεύτερη μάνα για τα παιδιά (με τον τρόπο της ηρωίδας της ομώνυμης, αγαπημένης βραζιλιάνικης ταινίας του 2015), αν και δεν υπάρχει περίπτωση να θεωρηθεί ισότιμο μέλος της οικογένειας από τους ενήλικες, είναι συνεχώς δίπλα τους και κυρίως δίπλα στα παιδιά. Οι παράλληλες δοκιμασίες τους, θα φέρουν υπηρέτρια και οικοδέσποινα πιο κοντά τη μία στην άλλη, σε μια σειρά από δραματικά γεγονότα στη πορεία της αφήγησης προς το φινάλε.

Ο Κουαρόν, που παραθέτει εδώ παραλλαγμένο ένα κομμάτι της δικής του παιδικής ηλικίας (κάποιος υποθέτει πως είναι το μικρό ξανθό αγόρι, με τις μακάβριες, σουρεαλιστικές ιδέες),  ξεκινάει σαν ένας ψυχρός, αλλά ιδιαίτερα προσεκτικός παρατηρητής, για να μπει στη συνέχεια με ζέση στην αφήγηση της θλιμμένης ιστορίας της Κλέο, η οποία από κάποια στιγμή και μετά, ξεχειλίζει από συναίσθημα και συγκίνηση, χωρίς τη χρήση ορίτζιναλ σάουντρακ που θα μπορούσε να τον διευκολύνει προς μια τέτοια κατεύθυνση.

Στο μπακράουντ, καθώς μια χώρα με πολλά προβλήματα, προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της, αλλά και σε πρώτο πλάνο με τις ιστορίες της Κλέο και της οικογένειας του σε μια ανάλογη πορεία με την κοινωνία, ο σκηνοθέτης καταφέρνει να  δημιουργήσει ένα ζωντανό, ποιητικό, εικαστικό μωσαϊκό από χαρακτήρες και ασπρόμαυρες εικόνες, υιοθετώντας ένα μεταμοντέρνο νεορεαλιστικό ύφος, το οποίο, παρά του ότι όλα μοιάζουν να βρίσκονται υπό τον απόλυτο έλεγχο και της παραμικρής λεπτομέρειας, αναδύει κύματα συγκίνησης, συναισθηματικής, αλλά και κινηματογραφικής. Χρυσός Λέοντας Καλύτερης Ταινίας στη Βενετία και εν αναμονή των Όσκαρ, 3 υποψηφιότητες για Χρυσές Σφαίρες, Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Σεναρίου.

Info: Ρόμα (Roma). Κοινωνική Δραματική. Μεξικό 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Αλφόνσο Κουαρόν. Παίζουν: Γιαλίτζα Απαρίθιο, Μαρίνα ντε Ταβίρα, Κάρλος Περάλτα. Διανομή: Seven Films


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ: Η Ιστορία Μιας Πρεμιέρας καταγράφει την πρώτη παραγωγή του Μπέντζαμιν Μιλπιέ ως Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Σχολής Χορού της Όπερας του Παρισιού, του παλαιότερου θιάσου μπαλέτου στον κόσμο. Η τοποθέτηση του Μιλπιέ, ευρύτερα γνωστού από τη χορογραφία που έκανε για την ταινία Μαύρος Κύκνος, ήταν μια αντισυμβατική επιλογή και η πρώτη παράσταση μπαλέτου που θα παρουσίαζε αναμενόταν με ανυπομονησία. Η ταινία παρουσιάζει ένα έργο αγάπης και την ομορφιά της δημιουργίας, από τις πρώτες πρόβες μέχρι την πρεμιέρα. Είναι μια εμπειρία πλήρης εμβύθισης που μας επιτρέπει να εκτιμήσουμε τη δημιουργικότητά του, την αφοσίωσή του και όλη τη σκληρή δουλειά που έκανε, η οποία τον οδήγησε να γίνει ο Διευθυντής της Σχολής Χορού της Όπερας του Παρισιού.

Πρόκειται για ένα ειδικού ενδιαφέροντος ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί βήμα βήμα τη προετοιμασία της παράστασης, όχι μόνο μέσα από τον ίδιο τον Μιλπιέ, αλλά και όλους τους υπόλοιπους συντελεστές της, εστιάζοντας στο κομμάτι που τους αντιστοιχεί, στους χορευτές Όπερας του Παρισιού, οι οποίοι πρέπει να απαρνηθούν την κλασικότροπη παιδεία τους, για να υιοθετήσουν τους πιο χαλαρούς και ελεύθερους τρόπους δουλειάς του χορογράφου που τα τελευταία 10 χρόνια, ζει και δουλεύει στο Λος Άντζελες.

Αν και αρχικά μοιάζει να αφορά τους λάτρεις του μπαλέτου και του χορού, η κλιμακούμενη αφήγησή της και το εύρος των θεμάτων της μπορούν να παρασύρουν εύκολα τον καθένα στη πορεία της. Η ταινία θα παιχτεί στην Αθήνα στον κινηματογράφο ΔΑΝΑΟ στις 15 και 16 Δεκεμβρίου. Θα προβληθεί επίσης από τις 13 έως τις 19 Δεκεμβρίου 2018 στον κινηματογράφο ΔΙΑΝΑ στο Μαρούσι και στον κινηματογράφο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ στην Θεσσαλονίκη. Οι ακριβείς ώρες προβολής για την ΔΙΑΝΑ και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ θα ανακοινωθούν σύντομα.

Info: Η Ιστορία Μιας Πρεμιέρας (Relève/Reset). Ντοκιμαντέρ. Γαλλία 2015. Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Τιερί Ντεμεζιέρ, Αλμπάν Τερλέ. Διανομή: Neo Films.


ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΔΩ: Δύο άνδρες αναλαμβάνουν μια παράξενη υποχρέωση: να φυλάξουν τσίλιες έξω από ένα παλιό σπίτι Αθηναϊκής συνοικίας, στο οποίο γίνονται παράνομες εργασίες ώστε να προστεθεί ένα δωμάτιο. Μπροστά από τους δυο στωικούς ήρωες, θα περάσουν διαφορετικές προσωπικότητες, που κοντοστέκονται και κουβαλάνε μαζί τους αφηγήσεις. Ίσως να περάσουν πολεοδόμοι από μπροστά τους που παριστάνουν τους αθώους διαβάτες για να συλλάβουν τους παρανομούντες. Ίσως να περάσουν φαντάσματα γυναικών που άφησαν πληγές και ανεκπλήρωτες υποσχέσεις. Ίσως περάσουν θραύσματα μιας αληθινής ζωής με τη μορφή ονείρου. Το πεπρωμένο των ηρώων που λιάζονται στις καρέκλες τους έχει τα δικά του σχέδια, ενώ ταυτόχρονα η πολεοδομία καραδοκεί...

Φυσικά βρισκόμαστε στο ποιητικό, ήπιο, στοχαστικό και κυρίως επαναστατικό με το δικό του τρόπο, σινεμά του Σταύρου Τσιώλη. Η ταινία Γυναίκες Που Περάσατε Από Δω, ολοκληρώνει μια άτυπη τριλογία Γυναικών, που ξεκίνησε απρόσμενα με το Παρακαλώ Γυναίκες Μη Κλαίτε (1992) και συνεχίστηκε θριαμβευτικά με το Ας Περιμένουν οι Γυναίκες (1998). Μετά τα δεκατρία χρόνια σκηνοθετικής απουσίας που μεσολάβησαν από το Φτάσαμεεε!, ο Σταύρος Τσιώλης επιστρέφει για να μας χαρίσει ένα… ακίνητο road movie, που συμβαίνει στην καρδιά της πόλης. Η περιπλάνηση δεν θα είναι στους επαρχιακούς δρόμους· θα είναι στατική και η πορεία θα γίνει προς τα μέσα. Το όχημα θα είναι οι γοητευτικοί διάλογοι, η διαδρομή έχει παρακάμψεις μέσα από παιχνιδίσματα με τον Μπέκετ και το καύσιμο της διαδρομής θα είναι η πηγαία καλλιτεχνική τρέλα και η αγάπη για το ίδιο το σινεμά.

Info: Γυναίκες Που Περάσατε Από Δω. Κομεντί. Ελλάδα 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Σταύρος Τσιώλης. Παίζουν: κωνσταντίνος Τζούμας, Ερρίκος Λίτσης, Ελένη Ουζουνίδου, Κωνσταντίνα Τάκαλου, Έλλη Τρίγγου, Ρόζα Προδρόμου, Μιχάλης Σαράντης, Γιώργος Μελισσάρης, Μπάμπης Σαρηγιαννίδης, Σταμάτης Τσελέπης, Νίκος Σεβαστόπουλος, Τάκης Χρυσικάκος, Αινείας Τσαμάτης. Διανομή: Tulip Entertainment.
  

AQUAMAN: Η ιστορία αποκαλύπτει την προέλευση του μισού-ανθρώπου, μισού- Ατλάντειου Άρθουρ Κάρι και εξερευνά το ταξίδι της ζωής του - ένα ταξίδι που δεν θα τον αναγκάσει απλώς να αντικρίσει τον πραγματικό του εαυτό, αλλά και να ανακαλύψει αν είναι άξιος να γίνει αυτό για το οποίο γεννήθηκε... Να γίνει ένας βασιλιάς!

Μετά την περσινή επιτυχία της Wonder Woman η D.C. Comics επιστρέφει με τον Aquaman, ένα πανηγύρι εικόνας και ήχου, που μοιάζει να έχει τα περισσότερα ειδικά, οπτικοακουστικά εφέ που έχουν υπάρξει ποτέ σε κινηματογραφική ταινία, μια ταινία με δεκάδες αναφορές, στη μυθολογία, τη λογοτεχνία, το σινεμά και τη pop κουλτούρα γενικότερα. Το σενάριο το οποίο βασίζεται στην εκδοχή του Aquaman του Γκέοφ Τζόνς, από ένα κόμικ του 2011, δεν έχει και τόση σημασία, ούτε είναι ιδιαίτερα πρωτότυπο. Ο Άρθουρ Κάρι, γιος της Ατλάντειας Πριγκίπισσας Ατλάντα και ενός γήινου φαροφύλακα, σε ένα twist που θυμίζει Σέξπιρ και Θορ, διεκδικεί τον θρόνο του υποθαλάσσιου βασιλείου του, από τον καθαρόαιμα Ατλάντειο αδερφό του Ολμ, ο οποίος θέλει να κηρύξει τον πόλεμο, στον διεφθαρμένο κόσμο των ανθρώπων. Στο κατόπι του όμως έχει και τον Μάντα, έναν γήινο κακό ο οποίος θέλει να τον εκδικηθεί για τον θάνατο του πατέρα του, όταν ο Άρθουρ τους εμποδίζει από το να βυθίσουν ένα υποβρύχιο με το πλήρωμά του. Σύμμαχος του ήρωα, η κόρη του Βασιλιά Νηρέα, Μίρα, η οποία έτσι προδίδει τη φυλή της και τον πατέρα της που είναι πιστός στον Ολμ.

Περισσότερα για τις ανατροπές της υπόθεσης, δεν θα ήταν σωστό να αποκαλυφθούν. Στις αναφορές της ταινίας που ξεκινάει από τον ελληνικό μύθο της Ατλαντίδας, περνούν εκτός από τον Σέξπιρ και ο Ιούλιος Βερν, ο Ρέι Χαριχάουζεν, οι γιαπωνέζικες ταινίες φαντασίας υποθαλλάσιων τεράτων (και όχι μόνο), της δεκαετίας του 60, ο Πόλεμος των Άστρων, ο Ιντιάνα Τζόουνς, το Avatar και γνωστά μουσικά κομμάτια (σε remix ή διασκευές, από τους Toto μέχρι τους Depeche Mode). Τα εφέ, τα οποία ξεπερνούν κάθε γνωστό όριο σε ταινία με ηθοποιούς, είναι ιδιαίτερα ευφάνταστα, ακόμη και όταν θυμίζουν κάτι στο οποίο αποτίουν φόρο τιμής ή όταν φορές, δείχνουν καρτουνίστικα και ψεύτικα. Χωρίς να φτάνει την αρτιότητα της Wonder Woman, το αυστραλιανής κατασκευής φιλμ του Τζέιμς Γουάν (The Conjuring, Οι Μαχητές των Δρόμων 7, Insidious), είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό και διαθέτει κάτι από το τραχύ χιούμορ της μακρινής χώρας του Νότου, ενώ ο πολυφυλετικής καταγωγής πρωταγωνιστής της Τζέισον Μομόα, όπως και η Νικόλ Κίντμαν που παίζει τη μητέρα του, μοιράζονται κοινή καταγωγή, από τη Χονολουλού, της Χαβάη.

Info: Aquaman. Περιπέτεια Φαντασίας. Αυστραλία, ΗΠΑ 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Τζέιμς Γουάν. Παίζουν: Τζέισον Μομόα, Άμπερ Χερντ, Γουίλεμ Νταφό, Πάτρικ Γουίλσον, Ντολφ Λούντγκρεν, Γιάια Αμπντούλ Ματίν ΙΙ, Νικόλ Κίντμαν. Διανομή: Tanweer


SPIDER-MAN: ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΑΧΝΟ-ΣΥΜΠΑΝ: Ο νεαρός Μάιλς Μοράλες γίνεται ο Spider-Man της δικής του πραγματικότητας και μαζί με μια παρέα από νεαρούς συναδέλφους του από άλλες διαστάσεις, καλείται να αντιμετωπίσει μια απειλή που θέτει σε κίνδυνο, όλα τα παράλληλα σύμπαντα.

O Φιλ Λορντ και ο Κρις Μίλερ, οι ιδιοφυΐες πίσω από την Ταινία Lego και το 21 Jump Street φέρνουν μια νέα πνοή με το ταλέντο τους στο σύμπαν του Spider-man, με ένα πρωτοποριακό οπτικό στυλ και μια θεματική στην οποία ο καθένας/καθεμία, ασχέτως φύλου, φυλής, ταξικής καταγωγής, ανθρώπινης ή μη υπόστασης και μορφής και από άλλου είδους κόμικ, θα μπορούσε να είναι ο Spider-Man στη θέση του Spider-Man.  Η ταινία μας συστήνει τον έφηβο Μάιλς Μοράλες από το Μπρούκλιν, και τις αμέτρητες δυνατότητές του Αραχνο-Σύμπαντος, όπου περισσότεροι από ένας μπορεί να φορούν τη μάσκα. Είναι πρωτότυπη, συναρπαστική, αστεία και χιουμοριστική και εικαστικά (και λόγω είδους), πιο κοντά στα κόμικς το στιλ των οποίων χρησιμοποιεί εμβόλιμα, με καρέ και συννεφάκια με διαλόγους, που θα λάτρευε κι ο Γκοντάρ. Το πιο μεγάλο της ατού όμως, είναι πως χρησιμοποιεί όλα τα κλισέ των ταινιών του κουρασμένου (αλλά ακόμη πολύ αγαπητού είδους), για να τα ανατρέψει. Πρόκειται για ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί στην δημοφιλή σειρά που έμοιαζε να έχει εξαντληθεί μετά από 6 ταινίες. Μετά το Spider-Man 2 του 2004, αυτή εδώ είναι η επόμενη καλύτερη ταινία της σειράς, με την Marvel να βρίσκει συνέχεια τρόπους να τραβάει το κινηματογραφικό ενδιαφέρον, εμπορικά και καλλιτεχνικά. Στα Ελληνικά και Αγγλικά.

Info: Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν (Spider-Man: Into the Spider-Verse). Κινούμενα Σχέδια. ΗΠΑ 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Μπομπ Περσιτσέτι, Πίτερ Ράμσεϊ, Ρόντνεϊ Ρόθμαν. Με τις φωνές των: Σάμεϊκ Μουρ, Χέιλι Στάνφελντ, Μαχερσάλα Άλι, Ζόι Κράβιτς, Κρις Πάιν, Λιβ Σράιβερ (Αγγλικά) & Γιάννης Στεφόπουλος, Φοίβος Ριμένας, Αφροδίτη Αντωνάκη (Ελληνικά). Διανομή: Feelgood Entertainment.


Ο ΑΣΠΡΟΔΟΝΤΗΣ: Βασισμένη στο κλασικό μυθιστόρημα του Τζακ Λόντον, Ο Ασπροδόντης, είναι μια συγκινητική, βίαιη αλλά και τρυφερή ταινία κινουμένων σχεδίων για τη ζωή ενός μικρού λυκόσκυλου, που σιγά-σιγά, εγκαταλείπει την άγρια φύση για να γνωρίσει τον αγριότερο κόσμο των ανθρώπων, σε μια περιπέτεια με φόντο την παγωμένη Αλάσκα του παρελθόντος.

Εξαιρετική μεταφορά της γνωστής ιστορίας, επιβίωσης, θάρρους, φιλίας και γενναιότητας, η οποία με αντιαποικιακές, φιλοζωικές και πρώιμες περιβαλλοντικές της νύξεις, αποτελεί ένα από τα κλασικότερα αναγνώσματα της Αμερικάνικης Λογοτεχνίας.

Εδώ, ο βραβευμένος με Όσκαρ το 2014 για την ταινία του κινουμένων σχεδίων, Mr. Hublot, σκηνοθέτης Αλεξάντρ Εσπιγκαρές, αν και επεξεργάζεται τα σκίτσα στον υπολογιστή, τους δίνει μια παλιομοδίτικη, ζωγραφιστή, χειροποίητη διάσταση. Οι εικόνες του, μοιάζουν με πίνακες ζωγραφικής ή με κλασικό εικονογραφημένο, στην πλέον ιδανική μορφή του.

Σε ότι αφορά τους γονείς, η ταινία είναι σποραδικά βίαιη, αλλά και τρομακτική για τα πολύ μικρά παιδιά, γι αυτό απαιτεί συνοδεία και επεξήγηση από ενήλικα. Άλλο ένα εξαιρετικό σάουντρακ από τον αγαπημένο Μπρουνό Κουλέ (Τα Παιδιά της Χωρωδίας, Ταξιδιάρικα Πουλιά, Ιμαλάια, Κοραλάιν).

Info: Ο Ασπροδόντης (Croc Blank/White Fang). Κινούμενα Σχέδια. Γαλλία, Λουξεμβούργο, ΗΠΑ 2018. Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Αλεξάντρ Εσπιγκάρες. Με τις φωνές των: Γιάννη Στεφόπουλου, Ντίνου Σούτη, Σοφίας Παναηλίδου, Δημήτρη Παπαδάτου (Ελληνικά) & Νικ Όφερμαν, Ρασίντα Τζόουνς, Πολ Τζιαμάτι, Έντι Σπίαρς (Αγγλικά). Διανομή: Odeon.


Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ QUEER ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Το θεματικό αφιέρωμα του περασμένου 59ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για τον Queer Ελληνικό Κινηματογράφο με ΛΟΑΤΚΙ θεματική, ταξιδεύει στην Αθήνα, στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας από τις 13 έως τις 19 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για μια κινηματογραφική διαδρομή από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 ως τις μέρες μας, μέσα από 38 μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες. Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που ένας επίσημος οργανισμός όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, επιχειρεί ένα τόσο εκτενές αφιέρωμα στην ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της queer θεματολογίας με αρωγούς σε αυτή τη προσπάθεια το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και τη Ταινιοθήκη της Ελλάδας. Το φεστιβάλ τιμά μια σκηνή που έχει αναδείξει σημαντικούς δημιουργούς και εξαιρετικές ταινίες υψηλής καλλιτεχνικής αξίας που άφησαν το στίγμα τους, έγιναν καλτ, επηρέασαν νεότερες γενιές και βραβεύτηκαν στα μεγάλα διεθνή φεστιβάλ.  

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η συζήτηση με θέμα, Η εικόνα και τα κοινωνικά δικαιώματα, που θα γίνει το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου, στις 16.45. Συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του Δ.Σ. της Ταινιοθήκης της Ελλάδος και καθηγήτρια στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μαρία Κομνηνού, ο επιμελητής του αφιερώματος Κωνσταντίνος Κυριακός, η πανεπιστημιακός και σκηνοθέτις Αντουανέττα Αγγελίδη (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), η σκηνοθέτις Ιρις Ζαχμανίδη, ο σκηνοθέτης Τάκης Σπετσιώτης, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Παναγιώτης Ευαγγελίδης και η πρόεδρος του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών Μαρίνα Γαλανού. Χαιρετισμό θα απευθύνει η γενική γραμματέας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μαρία Γιαννακάκη. Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Δύο από τις ταινίες, το Μετέωρο και σκιά και η Στρέλλα, χάρη σε χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση, θα προβληθούν με όρους καθολικής προσβασιμότητας: με ακουστική περιγραφή για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης και με υπότιτλους για κωφάλαλους και βαρήκοους.

Δείτε το πρόγραμμα, εδώ.

Ιnfo: Ελληνικός Queer Κινηματογράφος. Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48 και Μ. Αλεξάνδρου, μετρό Κεραμεικός). Εισιτήριο: 5 ευρώ (εβδομαδιαίες κάρτες 40 και 20 ευρώ το μειωμένο). Η είσοδος στην πρεμιέρα με περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων και σειρά προτεραιότητας. Θα ακολουθήσει στις 10 μ.μ. πάρτι στο BEqueer (Κελεού 10, δίπλα στην Ταινιοθήκη), είσοδος με την επίδειξη του εισιτηρίου.
εμφάνιση σχολίων