0
1
σχόλια
179
λέξεις
ΖΗΝ
Του αθλητή και του λιχούδη. Υγιεινό και νόστιμο
 
ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
21 Νοεμβρίου 2018
To μπανανόψωμο, ουσιαστικά είναι κέικ (δηλαδή γλυκάκι). Αυτή εδώ είναι η πιο υγιεινή του εκδοχή, χωρίς ζάχαρες, αλεύρι, βούτυρα και πολλά λάδια. Αν το κόψουμε σε 8-10 κομμάτια, βγαίνει στις 140-150 θερμίδες η φέτα.

ΥΛΙΚΑ: 200 γρ. καθαρισμένη, ώριμη μπανάνα (περίπου 2 μέτριες), 3 μεγάλους ή 6 μικρούς χουρμάδες, χωρίς κουκούτσι, 200 γρ. βρώμη, 100 γρ. γάλα, 2 αυγά, 1 κουτ. σουπ. ελαιόλαδο, 1 κουτ. σουπ. baking powder, 1 βανίλια σε σκόνη.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Βάζουμε στο μούλτι τη βρώμη, το baking και τους χουρμάδες. Χτυπάμε μέχρι να γίνουν σαν αλεύρι. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και χτυπάμε ξανά. Ρίχνουμε το μείγμα σε φόρμα σιλικόνης ή ντυμένη με λαδόκολλα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς, για περίπου 30-40 λεπτά. Προς το τέλος του ψησίματος, το βάζουμε στο γκριλ για 1-2 λετά ώστε να αποκτήσει ωραίο χρώμα και να κάνει κρούστα. Προσέχουμε πολύ να μην καεί.  Σβήνουμε το φούρνο και αφήνουμε ο μπανανόψωμο να κρυώσει μέσα στον φούρνο, με το πορτάκι ανοιχτό Αυτό θα εμποδίσει το ψωμάκι μας από το να «καθίσει».

 
Διαβάστε επίσης: Συνταγή: Banana Bread
εμφάνιση σχολίων