0
1
σχόλια
200
λέξεις
Α' ΠΡΟΣΩΠΟ

Εκεί που κάποιοι βλέπουν τρελούς, εμείς βλέπουμε μεγαλοφυΐες

DOC TV
22 Ιανουαρίου 2015

ΑΣ ΠΙΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ, των απροσάρμοστων, των επαναστατών, των ταραχοποιών.

ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ τα πράγματα διαφορετικά, που δεν τιμούν τους κανόνες, που δεν σέβονται την τάξη…

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΕΣΕΙΣ, να διαφωνήσεις, να τους τσιτάρεις, να δυσπιστήσεις, να τους δοξάσεις ή να τους κακολογήσεις. Αλλά δεν μπορείς να τους αγνοήσεις. Γιατί αλλάζουν πράγματα. Βρίσκουν, φαντάζονται, βοηθάνε, ερευνούν, φτιάχνουν, εμπνέουν. Σπρώχνουν μπροστά τα πάντα.

ΙΣΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ. Πώς αλλιώς θα κοιτάξουν έναν άδειο καμβά και θα δουν έργο τέχνης; Ή θα καθίσουν στη σιωπή και θ’ ακούσουν τραγούδι που δεν έχει γραφτεί;

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΡΕΛΟΥΣ, εμείς βλέπουμε μεγαλοφυΐες. Γιατί οι άνθρωποι που είναι αρκετά τρελοί για να πιστεύουν ότι μπορούν ν’ αλλάξουν τον κόσμο, είναι αυτοί που στο τέλος το κάνουν.


Το κείμενο, που συχνά αποδίδεται λανθασμένα στον Τζακ Κέρουακ, εiναι στην πραγματικότητα μια συνεργασία του Steve Jobs με τους Lee Clow, Ken Segall και Craig Tanimoto, από την ομάδα TBWA, για την καμπάνια της Apple, Think Different, του 1998. Το διάσημο διαφημιστικό σποτ δείχνει χαρακτηριστικές μορφές της ιστορίας που άλλαξαν τον κόσμο, όπως ο Αϊνστάιν, ο Γκάντι, η Αμέλια Έρχαρτ κ.ά. και θεωρήθηκε ένα από τα πιο επιδραστικά διαφημιστικά του έτους.


εμφάνιση σχολίων