0
10
σχόλια
237
λέξεις
VISUALISM

Χρησιμοποιώντας τις αντιδράσεις των γονιών όταν ανακαλύπτουν ότι το παιδί τους παίρνει ναρκωτικά, μια σχολή καλών τεχνών δημιουργεί μια έξυπνη παρωδία

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΡΙΟΣ
7 Μαρτίου 2013
«Βρήκα αυτό στο δωμάτιο σου. Πρέπει να μιλήσουμε». Η μαμά κρατάει ένα καλοφτιαγμένο σκίτσο και κοιτάζει με κλαμένα μάτια το γιο της. Είναι μία από τις αφίσες που κυκλοφόρησε η σχολή College of Creative Studies, μέρος της κοινωφελούς διαφημιστικής εκστρατείας της για την προώθηση των καλλιτεχνικών σπουδών.

Η διαφημιστική εταιρεία Team Detroit διασκευάζει τις καμπάνιες κατά των ναρκωτικών της δεκαετίας του ’80. Στην πιο διάσημη από αυτές παρακολουθούμε ένα αυγό να τηγανίζεται. «Αυτό είναι το μυαλό σου υπό την επήρεια ναρκωτικών. Καμιά ερώτηση;» ακούγεται η φωνή του εκφωνητή. Η ίδια ιδέα μεταφέρεται στο σήμερα, προειδοποιώντας τα παιδιά να μείνουν μακριά από την Τέχνη, ενώ
στη θέση του καμένου αυγού, τοποθετούν τη μορφή από την Κραυγή, τον περίφημο πίνακα του Edvard Munch.

Βλέπεις τα πόστερ της καμπάνιας. Στην επόμενη σκηνή φωνάζεις τους γονείς σου για να τους τη δείξεις…

1. Αυτό είναι το μυαλό σου υπό την επήρεια της τέχνης
2. Θέλεις να καταλήξεις εικονογράφος σαν την αδελφή σου;
3. Βρήκα αυτό στο δωμάτιο σου. Πρέπει να μιλήσουμε.
4. Έμαθα την τέχνη παρακολουθώντας εσένα, μαμά.
5. Το μουντζούρωμα είναι η πύλη προς την εικονογράφηση.
6. Η μητέρα σου και εγώ σε μεγαλώσαμε για καλύτερα πράγματα.
7. Μάθε τα προειδοποιητικά σημάδια της τέχνης.
8. Ο γιος σου έκανε γλυπτική πάλι.
9. Μαμά, απλά τα κρατούσα για ένα φίλο.
10. Εγώ δεν έκανα σκληρή σχεδίαση προϊόντων πριν από τα 21 μου.
εμφάνιση σχολίων