0
1
σχόλια
151
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Στην Ερμού η βιτρίνα λέει Hungry but Chic. Η βιτρίνα που προκάλεσε οργή

ΣΙΣΣΥ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗ
11 Δεκεμβρίου 2012
Το σύνθημα “Hungry but Chic” (πεινασμένοι αλλά κομψοί) δεν είναι ελληνική έμπνευση. Ανήκει στην καμπάνια της εταιρείας Kookai και εννοεί ότι είναι καλύτερα να πεινάς, αρκεί να διατηρείς τη σιλουέτα σου και να παραμένεις κομψή (ασχολίαστο).

Σε μια αθηναϊκή βιτρίνα μέσα στην καρδιά της κρίσης, όταν η πείνα δεν είναι ακριβώς μόδα, κομψότητα και επιλογή, το σύνθημα αυτό δεν είναι άστοχο, αλλά εξωφρενικό. Το πρωί ξεμύτισε το σύνθημα στη βιτρίνα του καταστήματος Fokas στην Ερμού. Τα social media το ανακάλυψαν και η κατακραυγή ήταν άμεση και καθολική. Η αντίδραση της εταιρείας ήταν επίσης άμεση: πλέον η βιτρίνα δεν έχει σλόγκαν. Η ακόμα μεγαλύτερη ειρωνεία βέβαια είναι ότι τα καταστήματα Fokas έχουν καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο πτωχευτικό άρθρο 99 και έχουν απλήρωτους τους εργαζόμενούς τους από τον Αύγουστο. Όταν το lifestyle της επίπλαστης κομψότητας συνάντησε το μάρκετινγκ της κοινωνικής αναλγησίας.

εμφάνιση σχολίων