8
1
σχόλια
2243
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
9 φιλμ για αυτήν την εβδομάδα. Από τον Χ. Λακταρίδη
 
DOCTV.GR | ΦΩΤΟ: THE HOLDOVERS
24 Ιανουαρίου 2024
FERRARI: Το 1957, ο Εντσο Φεράρι βρίσκεται σε γενικευμένη κρίση, καθώς η εταιρία που είχε ιδρύσει με τη γυναίκα του βρίσκεται λίγο πριν τη χρεοκοπία. Την ίδια στιγμή, ο γάμος τους κινδυνεύει να διαλυθεί εξαιτίας της απώλειας ενός γιού και από το ότι η σύζυγός του ανακαλύπτει πως έχει ένα ακόμα παιδί με την ερωμένη του. Ακλόνητος και αρνούμενος να συνεργαστεί με την Ford, ο Ιταλός σχεδιαστής αγωνιστικών κινητήρων, αποφασίζει να τα παίξει όλα για όλα, και να ποντάρει τα πάντα σε έναν και μόνο αγώνα - το εμβληματικό Mille Miglia με οδηγό τον νεαρό Ισπανό, Αλφόνσο ντε Πορτάγκο.

Βασισμένη στο βιβλίο του δημοσιογράφου, ειδικευμένου στους αγώνες αυτοκινήτων, Μποργκ Γέιτς Enzo Ferrari, η βιογραφία του Μάικλ Μαν (Ένταση, Ο Τελευταίος των Μοϊκανών), περιορίζεται σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ζωής του Εντσο Φεράρι κατά την οποία συνέβησαν διάφορα -καθοριστικά για τη ζωή του και την καριέρα του- γεγονότα, τα οποία αναπλάθει με εξαιρετικά επιτυχημένο τρόπο σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό της παραγωγής, τα κουστούμια και την  φωτογραφία (ή οποία εμπνέεται από τους πίνακες του Καραβάτζιο, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη) και τις ερμηνείες των ηθοποιών.

Σε αντιπαραβολή με την κιτς προσέγγιση του Ρίντλεϊ Σκοτ στο «Ο Οίκος Gucci» μάλιστα, στο οποίο πρωταγωνιστούσε και πάλι ο Ανταμ Ντράιβερ που υποδύεται τον Φεράρι και εδώ, η ταινία του Μαν στην οποία τουλάχιστον, όλοι οι ηθοποιοί μιλούν Αγγλικά με την ίδια ιταλική προφορά και όχι όπως νομίζει ο καθένας, είναι σαφώς ανώτερη και πιο πειστική.

Η αλήθεια είναι πως το σενάριο θα μπορούσε να αξιοποιήσει καλύτερα χαρακτήρες όπως την ερωμένη του Φεράρι ή τον Αλφόνσο ντε Πορτάγκο (τον οποίο υποδύεται ο ανερχόμενος Βραζιλιάνος ηθοποιός, Γκαμπριέλ Λεόνε), ακόμα και να δώσει περισσότερο χρόνο την Λάουρα Φεράρι, ρόλο τον οποίο «σκίζει» η Πενέλοπε Κρουζ κάθε φορά που εμφανίζεται ως παραμελημένη σύζυγος, αλλά και ως διαχειρίστρια των οικονομικών της Ferrari, την ίδια στιγμή που μπροστά στον επικό και πολύ περιεκτικό «Οπενχάιμερ» του Κρίστοφερ Νόλαν, το «Ferrari» μοιάζει κάπως λίγο.

Αντιθέτως οι σκηνές του Mille Miglia κόβουν την ανάσα καθώς ο Μαν βάζει τον θεατή στη θέση του οδηγού. Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο προσπαθούσε να πραγματοποιήσει ο σκηνοθέτης από την εποχή της έκδοσης του βιβλίου, ενώ από την θέση του κεντρικού ρόλου έχουν περάσει από τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, αρχικά, μέχρι τον Κρίστιαν Μπέιλ και τον Χιου Τζάκμαν. Η χρήση του «Sacrifice» των αγαπημένων του Μαν Dead Can Dance, φέρνει στο νου ανάλογη χρησιμοποίησή του στο «The Insider» του ιδίου, το 1999.

Info: Ferrari. Δραματική Βιογραφία. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Μάικλ Μαν. Παίζουν: Άνταμ Ντράιβερ, Πενέλοπε Κρουζ, Τζακ Ο’ Κόνελ, Σαϊλίν Γούντλεϊ, Πάτρικ Ντέμπσι, Γκαμπριέλ Λεόνε. Διανομή: The Film Group.


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ: Χριστούγεννα 1970, σε ένα αμερικάνικο κολλέγιο της Μασαχουσέτης, ένας δύστροπος καθηγητής είναι υποχρεωμένος να περάσει τις διακοπές του, με το να προσέχει τους εναπομείναντες σπουδαστές που για διάφορους λόγους δεν μπορούν να γυρίσουν σπίτι. Κατά τη διάρκεια των γιορτών θα αναπτύξει μια απροσδόκητη σχέση με έναν από τους φοιτητές, τον μοναδικό που θα μείνει τελικά πίσω, αλλά και με την μαύρη αρχιμαγείρισσα του κολλεγίου, καθώς ως μοναδικοί εναπομείναντες οι τρεις τους, έρχονται αναγκαστικά πιο κοντά στην αρχή με προστριβές και στη συνέχεια με κατανόηση.

Ο σεναριογράφος Ντέιβιντ Χέμινγσον και ο ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτης Αλεξάντερ Πέιν (Νεμπράσκα, Σχετικά με τον Σμιντ, Πλαγίως), παίρνουν δύο θέματα που μοιάζουν χιλιοχρησιμοποιημένα και εντελώς τετριμμένα (τον δύστροπο μεσήλικα άντρα που τελικά γίνεται αρνάκι και τους εντελώς άγνωστους μεταξύ τους ανθρώπους που μετά από μια δοκιμασία καταλήγουν να σχηματίσουν μια άτυπη οικογένεια) και παραδίδουν ένα κινηματογραφικό feelgood διαμαντάκι, από εκείνα στα οποία επιστρέφει κανείς ξανά και ξανά για να γελάσει και για να συγκινηθεί.

Όμως η επιτυχία τους δεν είναι μονάχα υπόθεση ευφυούς χιούμορ και συναισθηματικής γενναιοδωρίας, καλού κωμικού timing και επιτυχούς casting (ο νεαρός και ερμηνευτικά άπειρος Ντόμινικ Σέσα πήρε τον ρόλο κατόπιν της επιμονής του Πολ Τζιαμάτι). Πέρα από το αναγνωρίσιμο των χαρακτήρων της, η ταινία που τοποθετείται το 1970, εποχή του πολέμου του Βιετνάμ, είναι εμμέσως πλην σαφώς και πολιτική, με την υπέροχη Ντα Βάιν Ράντολφ στον ρόλο της μαύρης μαγείρισσας που έχει χάσει τον μονάκριβο γιο της στον συγκεκριμένο πόλεμο, να μην βρίσκεται εκεί απλά για λόγους συμπερίληψης. Πλούσιο σε κωμικά επεισόδια και καυστικούς διαλόγους, το φιλμ αν και γυρισμένο ψηφιακά, υιοθετεί ένα πολύ πετυχημένο '70s ύφος, τόσο στην φωτογραφία και την μουσική, όσο και στην σκηνοθετική της προσέγγιση. Οι 5 υποψηφιότητές της για Οσκαρ μοιάζουν λίγες, καθώς λείπουν από αυτές, ο σκηνοθέτης, ο Ντόμινικ Σέσα, η φωτογραφία και η μουσική. Βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα α' ανδρικού (Πολ Τζιαμάτι) και β' γυναικείου ρόλου (Ντα'Βάιν Τζόι Ράντολφ).

Info: Τα Παιδιά του Χειμώνα (The Holdovers). Δραματική Κομεντί. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Αλεξάντερ Πέιν Πολ Τζιαμάτι, Ντα'Βάιν Τζόι Ράντολφ, Ντόμινικ Σέσα, Κέρι Πρέστον, Ναίμ Γκαρσία. Διανομή: Tanweer. 


ΜΑΥΡΟΣ ΚΟΤΣΥΦΑΣ, ΜΑΥΡΟ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ: Μια 48χρονη γυναίκα που έχει περάσει όλη τη ζωή της πλήρως ανεξάρτητη σε ένα μικρό χωριό της Γεωργίας, ξαφνικά ερωτεύεται παθιασμένα και βρίσκει τον εαυτό της σε ένα σταυροδρόμι. Είτε να προστατέψει την αυτονομία της είτε να διατηρήσει μια σχέση που ίσως την περιορίσει. Όλα αυτά, ενώ το σούσουρο στο χωριό για τον τρόπο ζωής της είναι εκκωφαντικό.

Μια επιθανάτια εμπειρία την στιγμή που μαζεύει βατόμουρα στο δάσος, πυροδοτεί μια υπαρξιακή και σεξουαλική αφύπνιση για την σιωπηλή και μοναχική 48χρονη Ετερο, ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος ειδών φροντίδας σε ένα μικρό χωριό της Γεωργίας, σε αυτή τη μαγευτική ταινία της Ελένε Νιαβεριάνι που μοιάζει να αποτίει φόρο τιμής στο ιδιόμορφο σινεμά του Άκι Καουρισμάκι (Πεσμένα Φύλλα). Βραβείο καλύτερης ταινίας και γυναικείας ερμηνείας στο φεστιβάλ του Σαράγεβο.

Info: Μαύρος Κότσυφας - Μαύρο Βατόμουρο (Shashvi Shashvi maq'vali/Blackbird Blackbird Blackberry). Δραματική. Γεωργία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Ελενε Ναβεριάνι. Παίζουν: Εκα Τσαβλεϊσβίλι, Τεμίκο Τσιτσινάντζε, Ανκα Κχουρστίντζε. Διανομή: Ama Films.


ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕΤΑ: Βασισμένη στο θεατρικό έργο του Στίβεν Ντίετζ, «Shooting Star», ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο, η ταινία ακολουθεί δύο πρώην συντρόφους, την Γουίλα και τον Μπιλ, που ξαναβρίσκονται χρόνια μετά τον χωρισμό τους, όταν αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν σε ένα σχεδόν έρημο αεροδρόμιο, λόγω κακοκαιρίας. Και οι δύο θέλουν να γυρίσουν σπίτια τους, αλλά στη διάρκεια της νύχτας καταλήγουν να αναπολούν το παρελθόν τους και όλα αυτά που θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά. Όταν όμως οι αναμνήσεις τους μοιάζουν να διαφοροποιούνται, πού θα πάνε από εκεί και πέρα;

Αν και η θεατρική δομή της «μεσήλικης» αυτής ρομαντικής κομεντί είναι εμφανής στους διαλόγους (κανείς στην πραγματική ζωή δεν έχει έτοιμες και με τόση άνεση την μία ατάκα μετά την άλλη), η Μεγκ Ράιαν στη μόλις δεύτερη σκηνοθεσία της για το σινεμά, καταφέρνει να την κάνει να μην μοιάζει τόσο στατική, ενώ το εύρημα της φωνής των ανακοινώσεων να συνομιλεί με τους ήρωες είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό.

Info: Τι Συνέβη Μετά (What Happens Later). Ρομαντική Κομεντί. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου. Σκηνοθεσία: Μεγκ Ράιαν. Παίζουν: Μεγκ Ράιαν, Ντέιβιντ Ντουκόβνι. Διανομή: The Film Group. 


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Ένα μυστηριώδες πρόσωπο στήνει δολοφονίες ξένων δημοσιογράφων με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται πως η CIA φέρει την ευθύνη των θανάτων. Καθώς οι απώλειες αυξάνονται και η διεθνής κοινότητα στρέφεται έναντι στις ΗΠΑ, η μυστική υπηρεσία αποφασίζει να επαναφέρει στη δράση τον αποσυρμένο καλύτερο πράκτορά της ώστε να λύσει την παράξενη υπόθεση.

Καλοί και κακοί πράκτορες της CIA, αναστατώνουν την Θεσσαλονίκη με τα καμώματά τους. Οι "κακοί" ζητούν εκδίκηση από την υπηρεσία γιατί τους έχει αδικήσει στο παρελθόν. Στο στόρι εμπλέκονται Έλληνες και Ρώσοι μαφιόζοι και ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών τον οποίο υποδύεται ο Άκης Σακελλαρίου. Βασίζεται σε μυθιστόρημα του Νόα Μπόιντ που όμως εξελίσσεται στο Βερολίνο και όχι στα Λαδάδικα. Ο Ρένι Χάρλιν (Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει), τα καταφέρνει καλύτερα ως συνήθως στις διάσπαρτες σκηνές δράσης και κλωτσοπατινάδας, όμως το στόρι όταν δεν είναι προβλέψιμο, είναι αστείο, ειδικά στη σκηνή που μία ηρωίδα παίρνει το μετρό της Θεσσαλονίκης για να βγει στην Άνω Πόλη. Γυρισμένο σε στούντιο της Βουλγαρίας και στην ευρύτερη Μακεδονία είναι ένα δευτεροκλασάτο κατασκοπικό θρίλερ που μας ενδιαφέρει κυρίως λόγω των γυρισμάτων του στην Θεσσαλονίκη (πλατεία Αριστοτέλους, πλατεία Εμπορίου, Καπάνι, Άνω Πόλη και αλλού), που έδωσαν δουλειά σε πολλούς ντόπιους επαγγελματίες και κομπάρσους, όπως και οι «Αναλώσιμοι 4» που είναι υποψήφιοι για πολλά Χρυσά Βατόμουρα και το επίσης δευτεροκλασάτο «Το Συνδικάτο» με τον Αντόνιο Μπαντέρας.

Info: Αποστολή στην Ελλάδα (The Bricklayer). Περιπέτεια. ΗΠΑ, Ελλάδα, Βουλγαρία, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Ρένι Χάρλιν. Παίζουν: Ααρον Εκχαρτ, Νίνα Ντομπρέβ, Κλίφτον Κόλινς Τζούνιορ, Τιμ Μπλέικ Νέλσον, Ιλφενές Χαντερά, Άκης Σακελλαρίου. Διανομή: Spentzos Film. 


ΓΑΤΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ: O Βίνσεντ ο γάτος, παρέα με τον κολλητό του, τον ποντικό Μορίς, θα γλιτώσουν από μία μεγάλη πλημμύρα, κρυμμένοι μέσα σε ένα παλιό πιάνο, το οποίο θα καταλήξει στο θρυλικό μουσείο Ερμιτάζ στην Αγία Πετρούπολη. Εκεί, ο Βίνσεντ θα συναντήσει μια επίλεκτη ομάδα από γάτες που η αποστολή τους είναι να προστατεύουν τα έργα τέχνης από τα ποντίκια και άλλα παράσιτα, εδώ και αιώνες.

Ο Βίνσεντ ονειρεύεται να βρει μια οικογένεια, αλλά δεν θέλει να χάσει τον φίλο του τον Μορίς, που του έσωσε τη ζωή και ο οποίος έχει μια «μικρή αδυναμία»: λατρεύει να ροκανίζει πίνακες ζωγραφικής. Η κατάσταση περιπλέκεται όταν ένας από τους μεγαλύτερους πίνακες της ανθρωπότητας, η Μόνα Λίζα, φτάνει στο Ερμιτάζ και το όνειρο όλων των ποντικών είναι να τον ροκανίσουν. Ρωσική ταινία κινουμένων σχεδίων από τον σεναριογράφο των «Ο Καρυοθραύστης και η Μαγική Φλογέρα» και «Το Μεγάλο Ταξίδι του Μικρού Γκρίζλι», που ξεναγεί τα παιδιά στο Ερμιτάζ και στα περίφημα εκθέματά του. Μόνο στα Ελληνικά.

Info: Γάτες στο Μουσείο (Cats in the Museum). Κινούμενα Σχέδια. Ρωσία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 25 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Βασίλι Ροβένσκι. Με τις φωνές των: Βαγγέλη Χαλκιαδάκη, Κώστα Αποστολίδη, Κώστα Τερζάκη, Χρήστο Λαγκούσης Τάσο Νταπαντά, Τάκη Σακελαρίο, Μυρτώ Ναούμ. Διανομή: Rosebud 21. 


KAGEMUSHA: Ο ΙΣΚΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ (Director's Cut): Το Midnight Express επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας με προβολές στις ΟΠΕΡΑ 1 και προσεχώς και στην ΟΠΕΡΑ 2 της Cinobo. Η αρχή γίνεται αυτό το Σάββατο, 27/1 στις 00:15 με την θρυλική, αριστουργηματική δημιουργία του Ακίρα Κουροσάβα, «Kagemusha: Ο Ίσκιος του Πολεμιστή» σε Director's Cut. Προλογίζει η Λουκία Τζωρτζοπούλου.

Ιαπωνία, 16ος Αιώνας. Ο Σίνγκεν Τακέντα, ένας πανίσχυρος πολέμαρχος, έχει ταυτίσει το όνομά του με το ρητό: "γρήγορος σαν τον άνεμο, σιωπηλός σαν το δάσος, μανιώδης σαν τη φωτιά". Καθώς βρίσκεται ένα βήμα πριν το θάνατο, όντας τραυματισμένος από τις μάχες, ο Σίνγκεν δίνει εντολή να βρεθεί ένας σωσίας του για να τον αντικαταστήσει. Με αυτόν τον τρόπο θα μείνει ο θάνατός του κρυφός και οι εχθροί του δεν θα επιτεθούν στη φυλή του. Ο Καγκεμούσα, ο ίσκιος του πολεμιστή, είναι ένας μικροεγκληματίας που πρέπει να μεταμορφωθεί σε σπουδαίο ηγέτη και να διοικήσει 25.000 στρατιώτες Σαμουράι.

"Στα τέλη του ‘70 σημειωνόταν το παράδοξο. Ο δημιουργός λατρευόταν από τη νέα γενιά των δημιουργών (για να μην αναφερθούμε σε Μπέργκμαν, Ταρκόφσκι που του είχαν στήσει ανδριάντες), η Σοβιετική Ένωση τον τιμούσε έμπρακτα με το «Uzala» (ύψιστο βραβείο και στα Όσκαρ –Καλύτερη Ξένη Ταινία- και στα σοβιετικά βραβεία της Ακαδημίας), που η Mosfilm χρηματοδότησε, αλλά στην Ιαπωνία ο Κουροσάβα αντιμετώπιζε καχύποπτη κριτική και πλήρη οικονομική δυσπραγία. Enter Τζορτζ Λούκας και Φράνσις Φορντ Κόπολα, αμφότεροι πανίσχυροι τότε τόσο παραγωγικά όσο και σε διασυνδέσεις, κι έτσι ιδού… τρίωρος «Καγκεμούσα» με διεθνή διανομή από την αμαρτήσασα 20th Century Fox. Η ταινία σημείωνε πολλαπλά την επιστροφή του βασιλιά, οι Κάννες συνεισέφεραν έναν Φοίνικα (εξ ημισείας με το «Η Παράσταση Αρχίζει»), Ντονατέλο, Σεζάρ, υποψηφιότητα Καλύτερης Ξένης Ταινίας και δεν συμμαζεύεται. Η δεκαετία θα ήταν η αυτή της έμπρακτης αναγνώρισης". - Ηλίας Δημόπουλος Cinemagazine.

Info: Kagemusha: Ο Ίσκιος του Πολεμιστή (Director's Cut). Πολεμική Ιστορική Περιπέτεια Εποχής. Ιαπωνία, ΗΠΑ, 1980. Ειδική Προβολή: Σάββατο, 27/1 στις 00:15 στην ΟΠΕΡΑ 1 Cinobo της οδού Ακαδημίας. Σκηνοθεσία: Ακίρα Κουροσάβα. Παίζουν: Τατσούγια Νακαντάι, Τσουτόμου Γιαμαζάκι, Κεν'ίτσι Χαγκιουάρα. 


CHRISTINE: Οι Εκδόσεις Κλειδάριθμος και ο κινηματογράφος Δαναός μας προσκαλούν σε μία επετειακή προβολή του αριστουργηματικού θρίλερ «Κριστίν» σε σκηνοθεσία Τζον Κάρπεντερ, την Παρασκευή, 26 Ιανουαρίου στις 9.45 μ.μ.. Τη βραδιά προλογίζει ο κωμικός και πιστός αναγνώστης του Βασιλιά, Ηλίας Φουντούλης. Μαζί του ο ηθοποιός Γιάννης Σαρακατσάνης.

Στο «Κριστίν» η απόλυτη ηρωίδα είναι ένα αυτοκίνητο με το ίδιο όνομα. Αυτή η στοιχειωμένη Plymouth του 1958 γοητεύει μέχρι παράνοιας έναν έφηβο ο οποίος την αγοράζει και στη συνέχεια το δαιμονικό όχημα στρέφεται εναντίον όσων μπαίνουν ανάμεσά τους ή είναι εχθρικά διακείμενοι προς αυτούς. Ευφυής αλληγορία για την εφηβεία και το rock'n'roll. η «Christine» είναι μία από τις καλύτερες κινηματογραφικές διασκευές έργου του Στίβεν Κινγκ, μία από τις καλύτερες ταινίες του Τζον Κάρπεντερ (Η Νύχτα με τις Μάσκες, Επίθεση στο Σταθμό 13) και μία από τις κλασικές πλέον ταινίες τρόμου όλων των εποχών. Ο πρωταγωνιστής της Κιθ Γκόρντον γύρισε το 1992 ως σκηνοθέτης άλλη μία cult ταινία που αξίζει να αναζητήσει κανείς, το «Συνέβη τα Μεσάνυχτα» (A Midnight Clear) και βρίσκεται πίσω από την σκηνοθετική επιμέλεια σειρών όπως τα: Dexter, Dr. House, Fargo, The Leftovers, Legion & Homeland, ενώ πριν την Christine είχε ήδη παίξει στο «All That Jazz» του Μπομπ Φόσι και στο «Dressed to Kill» του Μπράιαν ντε Πάλμα.

Info: Christine. Τρόμου. ΗΠΑ, 1983. Ειδική Προβολή: Παρασκευή 26/1 στις 9:45 στον Δαναό 1. Σκηνοθεσία: Τζον Κάρπεντερ. Παίζουν: Κιθ Γκόρντον, Τζον Στόκγουελ, Αλεξάντρα Πολ. 


HERZOG vs. KINSKI: Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος, η Ταινιοθήκη της Θεσσαλονίκης και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Γκαίτε Θεσσαλονίκης (Goethe-Institut Thessaloniki), παρουσιάζουν το αφιέρωμα «Herzog vs. Kinski (Together apart - O καλύτερος εχθρός μου)» δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να απολαύσει τις εμβληματικές ταινίες που γέννησε η εκρηκτική συνεργασία ανάμεσα στον Βέρνερ Χέρτσογκ και τον Κλάους Κίνσκι, δύο από τις σπουδαιότερες μορφές στην ιστορία του ευρωπαϊκού σινεμά. 25 - 28 Ιανουαρίου 2024 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος

Θα προβληθούν οι εμβληματικές ταινίες: Αγκίρε, Η Μάστιγα του Θεού (25/1 στις 19:00 - Προλογίζουν: Νίκος Περάκης, Άκης Καπράνος), Κόμπρα Βέρντε (26/1 στις 21:00), Βόιτσεκ (27/1 στις 19:00, Προλογίζει η Άντζελα Μπρούσκου), Φιτσκαραλντο, ο Τυχοδιώκτης του Αμαζονίου (27/1 στις 21:00 Προλογίζει ο Γιάννης Ζουμπουλάκης), Νοσφεράτου: Ο Δράκουλας της Νύχτας (28/1 στις 19:00 Προλογίζει ο Τάσος Γουδέλης) και Ο Καλύτερος Εχθρός μου (28/1 στις 21:00 Προλογίζει η Ντέπυ Βρεττού).

Info: Herzog vs. Kinski (Together apart - O καλύτερος εχθρός μου). 25 με 28/1 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιεράς Οδού 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134 - 136). Είσοδος ανά προβολή: 6 Ευρώ.  
εμφάνιση σχολίων