8
1
σχόλια
2263
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
9 φιλμ και ένα φεστιβάλ για την εβδομάδα. Από τον Χ. Λακταρίδη
 
DOCTV.GR
10 Ιανουαρίου 2024
ΟΝΕΙΡΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Ο Πολ Μάθιους είναι ένας συνηθισμένος, αν όχι αδιάφορος και βαρετός καθηγητής βιολογίας στο πανεπιστήμιο, μέχρι που η μικρή του κόρη, διάφοροι μαθητές του, αλλά και άνθρωποι που δεν γνωρίζει και που ούτε αυτοί τον γνωρίζουν, αρχίζουν να τον βλέπουν στα όνειρά τους, στα οποία, ενώ εκείνοι αντιμετωπίζουν κάποιο θανάσιμο κίνδυνο, εκείνος δεν αντιδρά, απλά περνάει από δίπλα τους χωρίς να τους δίνει καμία σημασία. Αυτή του η ιδιότητα τον κάνει διάσημο και όταν μια διαφημιστική εταιρεία τον πλησιάζει για την προώθηση γνωστού αναψυκτικού, εκείνος βρίσκει την ευκαιρία να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο από αυτή τη ξαφνική αναγνωρισιμότητα, διαφημίζοντας το βιβλίο του, το οποίο όμως δεν έχει γράψει ακόμα. Όταν ξαφνικά τα όνειρα αρχίζουν να παίρνουν μια εφιαλτική τροπή, από τη μία μέρα στην άλλη μετατρέπεται σε αποδιοπομπαίο τράγο, χάνει ό,τι προνόμιο είχε αποκτήσει και προσπαθεί μάταια να αποκαταστήσει τη φήμη του, ευχόμενος να ήταν ξανά ο παλιός αδιάφορος εαυτός του.

Σε παραγωγή του σκηνοθέτη Αρι Αστερ (Ο Μπο Φοβάται, Μεσοκαλόκαιρο) και του πρωταγωνιστή του Νίκολας Κέιτζ (σε μια ομολογουμένως εξαιρετική ερμηνεία), ο Νορβηγός σκηνοθέτης του «Σιχάθηκα τον Εαυτό μου» (2022), Κρίστοφερ Μπόργκλι στην πρώτη του αγγλόφωνη ταινία, γυρίζει μια σάτιρα για την εφήμερη διασημότητα την εποχή της κυριαρχίας των κοινωνικών δικτύων, που μοιάζει με παραλλαγή της προβληματικής την οποία εξέταζε και το περσινό του ντεμπούτο στη μυθοπλασία μεγάλου μήκους.

Όπως συνέβαινε και εκεί, αφού ξεδιπλώσει το θέμα του - με την πετυχημένη είναι η αλήθεια "Θεωρία της Ζέρβας" όπως την διατυπώνει ο ήρωάς του - δεν καταφέρνει να την αναπτύξει ικανοποιητικά χωρίς αφηγηματικές ευκολίες και χωρίς ένα "συναισθηματικό" φινάλε, που μοιάζει να ανήκει σε άλλη ταινία.

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το μέρος της αφήγησης πάνω στην Cancel Culture, που μοιάζει να αναφέρεται έμμεσα στην κακή "φήμη" σκηνοθετών όπως ο Γούντι Αλεν και ο Ρομάν Πολάνσκι (ο χαρακτήρας του Πολ Μάθιους, αφού κυνηγηθεί στις ΗΠΑ, συνεχίζει να γοητεύει τους Γάλλους, ενώ στην Γαλλία και στη γαλλική γλώσσα κυκλοφορεί τελικά και το βιβλίο του, αν και με εντελώς διαφορετικό θέμα και περιεχόμενο από αυτό που ονειρεύονταν αρχικά) και που το οποίο μοιάζει να κλείνει το μάτι στο mainstream Χόλιγουντ. Διασκεδαστικό μέχρι τη μέση περίπου, βλέπεται χάρη στην απαράμιλλη ερμηνεία του Νίκολας Κέιτζ που μοιάζει να ταυτίζεται με τον "παρεξηγημένο" χαρακτήρα τον οποίο ερμηνεύει.

Info: Ονειρικό Κεφάλαιο (Dream Scenario). Σάτιρα Τρόμου. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Κρίστοφερ Μπόργκλι. Παίζουν: Νίκολας Κέιτζ, Τζούλιαν Νίκολσον, Τιμ Μίντοους, Ντίλαν Μπέικερ, Λίλι Μπερντ. Διανομή: Tanweer. 


ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ: Στη Σαϊγκόν, ένα βράδυ τρεις νεαροί άντρες συζητούν και διαφωνούν για την αναγκαιότητα της θρησκευτικής πίστης. Ο Τιέν, ο ένας από τους τρεις, βρίσκει την ανάγκη αυτή αμφιλεγόμενη. Καθώς ξεκινάει να βρέχει, δυο μηχανάκια συγκρούονται λίγα μέτρα πιο πέρα. Στη συνέχεια της βραδιάς μαθαίνει για το θάνατο της νύφης του στο συγκεκριμένο ατύχημα, από το οποίο όμως έχει  βγει αλώβητος, ο μικρός ανιψιός του Ντάο. Αναλαμβάνει να επιστρέψει στη γενέθλια πόλη για να πραγματοποιήσει την κηδεία της νεαρής γυναίκας, αλλά και την προστασία του γιού της, τον οποίο αργότερα γράφει σε ένα σχολικό ίδρυμα της εκκλησίας που εργάζεται η πρώην αγαπημένη του, η οποία έχει εγκαταλείψει πλέον τα "εγκόσμια", είναι πλέον καλόγρια και έχει αφοσιωθεί στο Θεό.

Η συνάντησή του μαζί της, αλλά και με έναν βετεράνο του πολέμου του Βιετνάμ που έχει αναλάβει την τελευταία φροντίδα των νεκρών πριν από την ταφή τους, θα τον παροτρύνουν να ξεκινήσει ένα ταξίδι προς αναζήτηση του εξαφανισμένου από χρόνια αδελφού του, το οποίο μετατρέπεται σταδιακά, μέσω της πραγματικότητας που συναντά στη διαδρομή του, αλλά και μέσω των ονείρων του, σε ένα εσωτερικό ταξίδι προς κάποιου είδους εξαγνισμό.

Arthouse παραγωγή γυρισμένη ως επί το πλείστον με ευρωπαϊκά κεφάλαια και με την συνδρομή των φεστιβάλ που αναζητούν νέα ταλέντα σε ολόκληρο τον κόσμο, το ντεμπούτο μεγάλου μήκους του νεαρού Βιετναμέζου σκηνοθέτη Τιεν Αν Φαμ, είναι μια σχεδόν "μεταφυσική" εμπειρία με τον τρόπο που έχουμε δει στο σινεμά του Απιτσατπόνγκ Βερασεθακούλ (Memoria) και στο ποιητικό κινηματογραφικό σύμπαν του Αντρέι Ταρκόφσκι που μοιάζει βασική επιρροή εδώ, θεματικά, εικαστικά και ηχητικά. Μεγάλης διάρκειας υγρά πλάνα με αργόσυρτα τράβελινγκ, βυθίζουν τον θεατή σε έναν σχεδόν ονειρικό κόσμο που ακόμα και αν αδυνατεί να κατανοήσει το "νόημά" του, μαγεύεται από την εικαστική του ομορφιά που δεν έχει σχέση ούτε με καρτ ποστάλ, αλλά ούτε και με φεστιβαλικό misery porn.

Στιγμές θα μπορούσε να είναι και ένα ντοκιμαντέρ παρατήρησης, αν δεν υπήρχε η θεματική της Πίστης που διατρέχει ολόκληρη την αφήγηση και που βάζει σε δοκιμασίες τον σκεπτικισμό του νεαρού ήρωα. Συναρπαστικό είναι και το ηχητικό σύμπαν της ταινίας που στην χώρα μας βγαίνει με την μετάφραση στα Ελληνικά του γαλλικού τίτλου της που αφορά ένα περιστατικό κοντά στο φινάλε και όχι το "Χρυσό" Κουκούλι του Μεταξοσκώληκα του αυθεντικού τίτλου, που εξηγεί πολύ περισσότερο την πορεία του Τιέν προς την τελική του "μεταμόρφωση" όπως υπονοείται.

Η ταινία κέρδισε τη Χρυσή Κάμερα για Καλύτερη Πρώτη Ταινία στις Κάννες και όπως έχουμε αναφέρει και άλλες φορές σε ανάλογες περιπτώσεις, δεν γνωρίζουμε κατά πόσο είναι “αυθεντική” σε τοπικό επίπεδο και αν έχει κάτι πραγματικά να πει στο βιετναμέζικο κοινό ή αν απλά ο νεαρός δημιουργός απευθύνεται στο δυτικό κοινό των φεστιβάλ, "βάζοντας νερό" στο τοπικό (και τροπικό, λόγω γεωγραφικής θέσης), “κρασί” του. Κατά τα άλλα, η ταινία είναι γεμάτη από υπέροχες σεκάνς κινηματογραφικής ανθολογίας για όσους θα μπορέσουν πραγματικά να τις εκτιμήσουν.

Info: Το Δεντρο με τις Χρυσές Πεταλούδες (Bên trong vo kén vàng/Inside the Yellow Cocoon Shell). Δραματική Arthouse. Βιετνάμ, Γαλλία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία-σενάριο-μοντάζ: Τιεν Αν Φαμ. Παίζουν: Βου Λε Φονγκ, Νγκιούεν Θι Τρουκ Κουίν, Νγκιούεν Θιν, Βου Νγκοκ Μαν. Διανομή: Ama Films. 


ΛΙΜΝΗ ΦΑΛΚΟΝ: Ο 14χρονος γάλλος Μπαστιάν κι η οικογένειά του περνούν το καλοκαίρι στη Λίμνη Φάλκον, στο Κεμπέκ, στο σπίτι μιας στενής τους φίλης. Η 16χρονη κόρη της, Κλοέ, εξωστρεφής και τολμηρή, γοητεύει τον Μπαστιάν, όμως μοιάζει να ενδιαφέρεται για μεγαλύτερα αγόρια προκαλώντας τη ζήλεια του. Σιγά-σιγά, ωστόσο, αρχίζει να του ανοίγεται και να τον μυεί στον κόσμο της: τον κόσμο της λίμνης που, όπως ισχυρίζεται, κρύβει μέσα της ένα φάντασμα. Για να κερδίσει την εύνοιά της ο Μπαστιάν δέχεται να περάσει από διάφορες δοκιμασίες-προκλήσεις. Η Κλοέ επιδιώκει να εντυπωσιάσει το αγόρι, όχι μόνο με την ομορφιά και με την αυθάδειά της, αλλά και με την εκκεντρικότητα και τη μοναδικότητά της της. Νιώθει πως δεν ανήκει πουθενά και την συνεπαίρνουν οι τραγικές ιστορίες με φαντάσματα. Όλα αυτά την απομονώνουν εντείνοντας την ανομολόγητη μοναξιά της. Από την άλλη ο Μπαστάν, βρίσκεται στη γκρίζα ζώνη μεταξύ παιδικότητας και ενηλικίωσης. Σε αυτήν την μεταιχμιακή φάση, τα δύο παιδιά θα συναντηθούν και θα έρθουν κοντά.

Το ντεμπούτο της καναδής σκηνοθέτη Σαρλότ Λε Μπον, είναι μια μελαγχολικά τρυφερή, όσο και σκοτεινά ατμοσφαιρική ταινία ενηλικίωσης, την οποία εμπνεύστηκε από το graphic novel «Une soeur» (Mία αδερφή) του Μπαστιάν Βιβέ. Τόσο η λίμνη, όσο και το δάσος, παίζουν συμβολικό ρόλο στο πέρασμα του Μπαστιάν (εξαιρετικός ο νεαρός Τζόζεφ Ενγκελ), από την προεφηβεία στην εφηβεία με όλα της τα "παρελκόμενα", την αμηχανία της ευρύτερης κοινωνικοποίησης με τους μεγαλύτερους και την σεξουαλική αφύπνιση.

Αν και το φάντασμα του πνιγμένου παιδιού στη λίμνη, δεν αποτελεί στοιχείο τρόμου, αλλά εύρημα που σηματοδοτεί με μελαγχολική εκκρεμότητα το φινάλε, οι δοκιμασίες στις οποίες υπόκεινται ο "μικρός" Μπαστιάν για να μπει στην παρέα των ενηλίκων, είναι πολύ γνώριμες σε όσους από εμάς κάποτε βρεθήκαμε σε παρόμοια θέση. Σημαντικοί συντελεστές οι συχνά χρυσαφένιες ανταύγειες της φωτογραφίας του Κριστόφ Μπραντλ και το μουσικό σκορ των Κλο Πέλγκαγκ και Σίντα Σαχαμπί. 

Info: Λίμνη Φάλκον (Falcon Lake). Δραματική. Καναδάς, Γαλλία, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 4 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Σαρλότ Λε Μπον. Παίζουν: Τζόζεφ Εγκγελ,Σάρα Μοντπετίτ, Καρίν Γκοντιέ-Χάιτμαν, Μόνικα Τσόκρι. Διανομή: Weird Wave. 


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ: ΜΙΛΑΙΔΗ: O Ντ’ Αρτανιάν αναγκάζεται να ενώσει τις δυνάμεις του με τη Μιλαίδη για να σώσει την Κονστάνς, η οποία απήχθη μπροστά στα μάτια του. Αλλά καθώς ο πόλεμος κηρύσσεται και ο Άθως, ο Πόρθος και ο Άραμις έχουν ήδη ενταχθεί στο μέτωπο, ένα μυστικό από το παρελθόν γκρεμίζει παλιές συμμαχίες. Πρόκειται για το δεύτερο μέρος του «Οι Τρεις Σωματοφύλακες: Ντ' Αρτανιάν» που είδαμε την περασμένη άνοιξη. Την ίδια τακτική είχε ακολουθήσει και ο Ρίτσαρντ Λέστερ την δεκαετία του '70. Αυτή τη φορά, η επιτυχία της ταινίας θα καθορίσει το αν θα υπάρξουν και άλλες συνέχειες. Προς το παρόν ετοιμάζονται στη Γαλλία δύο τηλεοπτικά spin-offs για όποιον ενδιαφέρεται περεταίρω.

Info: Οι Τρεις Σωματοφύλακες: Μιλαίδη (Les Trois Mousquetaires: Milady). Περιπέτεια Εποχής. Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου, 2024. Σκηνοθεσία: Μαρτέν Μπουρμπουλόν. Παίζουν: Φρανσουά Σιβίλ, Βενσάν Κασέλ, Ρομέν Ντουρί, Ευα Γκριν, Λουί Γκαρέλ. Διανομή: Tanweer. Οι Τρεις Σωματοφύλακες: Μιλαίδη 


ΘΑΥΜΑ: ΛΕΥΚΟ ΠΟΥΛΙ: Ο Γιούλιαν είναι ένας έφηβος, ο οποίος παλεύει να βρει πού ανήκει από τότε που αποβλήθηκε από το πρώην σχολείο του για την συμπεριφορά του σε ένα άλλο παιδί. Για να αλλάξει τη ζωή του, η γιαγιά του του αποκαλύπτει τελικά τη δική της ιστορία θάρρους, όταν κατά τη διάρκεια της νιότης της στην κατεχόμενη από τους Ναζί Γαλλία, ένα αγόρι την προστατεύει από θανάσιμο κίνδυνο.

Βρίσκουν την πρώτη αγάπη σε έναν εκπληκτικό, μαγικό κόσμο δικής τους δημιουργίας, ενώ η μητέρα του αγοριού, ρισκάρει τα πάντα για να την κρατήσει ασφαλή. Άτυπη συνέχεια της ταινίας «Θαύμα» (2017), από τον Μαρκ Φόστερ (Ένας Άνθρωπος που τον Έλεγαν Ότο, Ψάχνοντας τη Χώρα του Ποτέ, Ο Χορός των Τεράτων), βασισμένη στην ομώνυμη μπεστ σέλερ graphic novel της Ρ. Τζ. Παλάτσιο που είχε γράψει και το «Θαύμα» (Wonder), με ήρωα τον φίλο του Ογκι, τον Γιούλιαν, ρόλο τον οποίο αναλαμβάνει και εδώ ο Μπράις Γκέιζερ.

Info: Θαύμα: Λευκό Πουλί (White Bird). Δραματική Βιογραφία. Δραματική Βιογραφία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Μαρκ Φόρστερ. Παίζουν: Αριέλα Γκλέιζερ, Ελεν Μίρεν, Γκίλιαν Αντερσον, Ορλάντο Σβουέρντ, Ολίβια Ρος, Μπράις Γκέιζερ. Διανομή: Spetzos Film. 


Ο ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ:  Όταν αποκαλύπτεται πως ένας άντρας που σχεδιάζει να πάρει βίαιη εκδίκηση κάποτε άνηκε σε μια πανίσχυρη μυστική κατασκοπευτική οργάνωση, τους "Μελισσοκόμους", τότε μπαίνει στο στόχαστρο ενός ολόκληρου έθνους. Περιπέτεια δράσης για τους φίλους των nonsense ταινιών δράσης που δεν ενδιαφέρονται για "λεπτομέρειες" όπως το σενάριο ή την αληθοφάνεια, αλλά λατρεύουν τον Τζέισον Στέιθαμ, την χορογραφημένη βία και τους χάρτινους χαρακτήρες. Από τον σκηνοθέτη του «Αναλώσιμοι 4».

Info: Ο Μελισσοκόμος (The Beekeeper). Περιπέτεια. ΗΠΑ, 2024. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Αγιερ. Παίζουν: Τζέισον Στέιθαμ, Εμι Ράβερ-Λάμπμαν, Τζος Χάτσερσον, Μίνι Ντράιβερ. Διανομή: The Film Group.


Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ: Ο DOG είναι ένας μοναχικός σκύλος που ζει στο Μανχάταν και έχει βαρεθεί να μένει μόνος. Μια μέρα αποφασίζει να φτιάξει για τον εαυτό του έναν φίλο, το ROBOT. Η φιλία τους μεγαλώνει,  μέχρι που γίνονται αχώριστοι, και η ζωή τους αποκτά  το ρυθμό της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του ’80. Όμως μια καλοκαιρινή νύχτα, ο σκύλος με μεγάλη λύπη, αναγκάζεται να εγκαταλείψει το ρομπότ στην παραλία. Θα ξανασυναντηθούν;

Mία συγκινητική ωδή στη φιλία από τον ισπανό Πάμπλο Μπέργκερ ο οποίος βασίστηκε στο κόμικ “Robot Dreams” της Σάρα Βαρόν, μιας από τις γνωστότερες εικονογράφους και graphic artist της Αμερικής.  Οι ήρωες σε όλα τα βιβλία της είναι ένα πλήθος ζώων με ανθρώπινη συμπεριφορά που συνυπάρχουν σε μια αναγνωρίσιμη, νοσταλγική Νέα Υόρκη, αντανακλώντας την ποικιλομορφία εθνικοτήτων και φυλών που κατοικοεδρεύουν στο Μεγάλο Μήλο.

Η ταινία απέσπασε πλήθος βραβείων, ανάμεσά τους το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Animation Μεγάλου Μήκους στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου αλλά και το Bραβείο Kαλύτερης Tαινίας στο κορυφαίο Φεστιβάλ Animation του Ανεσί, ενώ προβλήθηκε σε πολυάριθμα φεστιβάλ, όπως αυτά των Κανών, του Σεράγεβο και του Τορόντο.

Info: Ο Φίλος μου το Ρομπότ (Robot Dreams). Κινούμενα Σχέδια. Γαλλία, Ισπανία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου. Σκηνοθεσία: Πάμπλο Μπέργκερ. Χωρίς Διαλόγους. Διανομή: Weird Wave. 


ΑΕΡΑΛΑΝΔΗ: "Η πραγματικότητα δεν υπάρχει": Είναι το σύνθημα της χαοτικής και ανοιχτής μουσικής μπάντας των Αέρα Πατέρα. Όταν κάποια μέλη, κουρασμένα από το διαρκές χάος, απαιτήσουν μια μορφή δομής, ο Τζίμης - ο άτυπος αρχηγός του γκρουπ - θα πρέπει να συμβιβαστεί ή να αναμετρηθεί άλλη μια φορά με την "Πραγματικότητα που δεν υπάρχει".

Τον περασμένο αιώνα, στο μακρινό 1998, οι Αέρα Πατέρα, έγραφαν για την ιδεατή Πολιτεία της Αεραλάνδης, μια Πολιτεία η οποία θα ιδρυόταν το 2024 και θα ήταν η Αυτοκρατορία του καθενός. Το 2024 είναι εδώ. Και η προφητεία εκπληρώνεται κάθε Παρασκευή στο ΑΣΤΟΡ. Τις Παρασκευές 12,19 και 26 Ιανουαρίου (10 μ.μ.).

Η Weird Wave παρουσιάζει, αποκλειστικά στο ΑΣΤΟΡ, την ΑΕΡΑΛΑΝΔΗ του Χάρη Ραφτογιάννη με τους  Αέρα Πατέρα σε ένα μοναδικό υπαρξιακό ντοκιμαντέρ. Στην Πρεμιέρα της ταινίας στις 12/01 θα ακολουθήσει live του συγκροτήματος με ελεύθερη είσοδο. Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου θα ακολουθήσει συζήτηση με την σκηνοθέτιδα Εύα Στεφανή, με συντονιστή τον κριτικό κινηματογράφου Αλέξανδρο Παπαγεωργίου και στις 26/01 συζήτηση με τον μουσικό Θάνο Lost των Lost Bodies με συντονιστή τον κριτικό κινηματογράφου και μουσικό Άκη Καπράνο.

Info: Αεραλάνδη (Airland). Μουσικό Ντοκιμαντέρ του Χάρη Ραφτόπουλου για τους Αέρα Πατέρα. 12, 19 και 26 Ιανουαρίου στις 22:00 στο Αστορ της Στοάς Κοραή. 


14ο ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ BALKANS BEYOND BORDERS - Athens Edition Edgetales: Το 14ο Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους BBB - Athens Edition, με τη θεματική Edgetales, έρχεται στην Αθήνα από τις 12 έως τις 14 Ιανουαρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος. Έπειτα από τη διεξαγωγή του 14ου Balkans Beyond Borders Short Film Festival στο Νίκσιτς του Μαυροβουνίου, τον Οκτώβριο, το φεστιβάλ επιστρέφει στη γενέτειρά του την Αθήνα, στα πλαίσια της αδελφοποίησης πόλεων που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια.

Από τις 12 έως τις 14 Ιανουαρίου, το 14ο Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους BBB - Athens Edition θα επιχειρήσει να διερευνήσει την έννοια της «άκρης» μέσα από ποικίλες αφηγήσεις, παρουσιάζοντας το 14ο διαγωνιστικό του πρόγραμμα, ειδικές προβολές, περφόρμανς, εκδήλωση δικτύωσης με την Πρεσβεία του Μαυροβουνίου στην Αθήνα, και ένα φωτογραφικό μαραθώνιο στη γειτονιά του Κεραμεικού. Η φετινή θεματική με τίτλο Edgetales είναι εμπνευσμένη από «παραμύθια» που αφηγούνται ιστορίες που επιθυμούν να επαναδιατυπώσουν και να επαναπροσδιορίσουν τις έννοιες των συνόρων, των άκρων και των περιορισμών, των προσωπικών εμπειριών που κάνουν ορατό αυτό που έχει παραμείνει ανείπωτο και αόρατο. Δείτε το πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην ιστοσελίδα της Ταινιοθήκης.

Info: 14ο Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Balkans Beyond Borders - Athens Edition. 12 με 14 Ιανουαρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (ς, Μεγάλου Αλεξάνδρου 136, Αθήνα, 104 35, Μετρό Κεραμεικός). Τιμή προπώλησης online: 5 Ευρώ. Ημερήσιο: 8 Ευρώ.
εμφάνιση σχολίων