8
1
σχόλια
2181
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Εξέλιξη. May December. Το Τέρας. Όλη η Ομορφιά και η Αιματοχυσία. Ο Πατέρας του Στρατιώτη. Τέσσερις Κόρες. The Hunger Games: Η Μπαλάντα των Αηδονιών & των Φιδιών. Ουρανός. Από τον Χ. Λακταρίδη
 
DOCTV.GR
15 Νοεμβρίου 2023
ΕΞΕΛΙΞΗ: Είναι 2012. Ο Νίκος μένει στην Αθήνα. Είναι σκηνοθέτης και διδάσκει σκηνοθεσία κινηματογράφου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Όταν ο μικρός του γιος θα αρνηθεί να τον ακολουθήσει λόγω ενός επικείμενου πάρτι, θα ζητήσει από τον πατέρα του, τον κύριο Αντρίκο, να τον συνοδεύσει εκτάκτως στην τελετή ορκωμοσίας για την εξέλιξη του στην ανώτερη βαθμίδα στο Πανεπιστήμιο. Ένα ταξίδι πατέρα-γιού με το τρένο, στην Θεσσαλονίκη, με τον χρόνο να κυλάει προς τα πίσω.

Η ταινία ξεκινάει το 1973, όταν στο τρένο του ΟΣΕ ο 20χρονος Νίκος επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη για τις σπουδές του μετά από ένα διάλειμμα στην Αθήνα. Μαζί του ο πατέρας του ο Ανδρέας ο οποίος κάνει ένα ταξίδι αστραπή για να δει που μένει ο γιος του. Παρόλες τις προσπάθειες, η επικοινωνία μεταξύ τους στο ταξίδι αυτό θα μείνει ελλιπής. Πολλά χρόνια αργότερα, οι δυο τους ταξιδεύουν προς τον ίδιο προορισμό, για ένα άλλο μονοήμερο ταξίδι αστραπή. Αυτή τη φορά όχι μόνο θα ανταλλάξουν απόψεις μεταξύ τους, αλλά θα έρθουν και αντιμέτωποι με τις "περίεργες" νοοτροπίες των νέων παιδιών, ερχόμενοι σε σύγκρουση με κάποια από αυτά, αλλά και παραδίδοντας μαθήματα κινηματογράφου σε κάποια άλλα, με τον Αντρίκο να παίρνει μέρος σαν ηθοποιός στην εκπαιδευτική διαδικασία του γιου του.

Ο Περικλής Χούρσογλου (Ο Κύριος με τα Γκρι, Μάτια από Νύχτα, Ο Επιστάτης), υπήρξε μαζί με τον Σωτήρη Γκορίτσα (Εκεί που Ζούμε), ένας από τους ανανεωτές του Ελληνικού Κινηματογράφου στις αρχές των '90s, με το «Λευτέρης Δημακόπουλος» ο πρώτος και με το «Απ' το Χιόνι» ο δεύτερος στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1993, ανοίγοντας τον δρόμο σε "ρεαλιστές" σκηνοθέτες όπως ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης, στο να γυρίσουν ταινίες που αφορούσαν την πραγματική ζωή και τα γεγονότα της εποχής κατά την οποία γυρίστηκαν.

Η «Εξέλιξη», 30 ολόκληρα χρόνια μετά τον «Λευτέρη Δημακόπουλο», είναι μια προσωπική εξομολόγηση του σκηνοθέτη εν είδει απολογισμού, με έντονα προσωπικά στοιχεία ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του Νίκου, τον οποίο υποδύεται εξαιρετικά ο Αλέξανδρος Λογοθέτης, αλλά και με τις αναφορές του στα παράδοξα και στις δυσκολίες του να είναι κανείς σκηνοθέτης στην Ελλάδα, αλλά και καθηγητής για λόγους επιβίωσης.

Ο χαρακτήρας του πατέρα για τον οποίο δεν γνωρίζουμε αν βασίζεται στον πατέρα του σκηνοθέτη, έρχεται για να φέρει αντιμέτωπες τρεις γενιές και τρεις διαφορετικές νοοτροπίες τις οποίες ο Χούρσογλου αποτυπώνει με την τρυφερότητα, την κατανόηση και μια μικρή δόση πικρού χιούμορ, ενός ώριμου πλέον και ολοκληρωμένου δημιουργού. Εκείνο όμως που απογειώνει την ταινία, είναι μια ιδιαίτερα συγκινητική και ως εκείνη τη στιγμή, αναπάντεχη ανατροπή, που ουσιαστικά υπογραμμίζει την ίδια την υπόσταση του σινεμά ως "αληθινού ψέματος" που κάποιες φορές έχει τη δύναμη να αφορά προσωπικά τον καθένα μας ξεχωριστά, όπως σε τούτη την ιδιαίτερα αξιόλογη για το ελληνικό σινεμά δημιουργία. Υπέροχος και ο Βασίλης Κολοβός στον ρόλο του πατέρα.

Info: Εξέλιξη (Promotion). Κοινωνική Δραματική Κομεντί. Ελλάδα, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Περικλής Χούρσογλου. Παίζουν: Αλέξανδρος Λογοθέτης, Βασίλης Κολοβός, Δημήτρης Ναζίρης, Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Ελένη Γερασιμίδου. 


MAY DECEMBER: Είκοσι χρόνια μετά το σκάνδαλο που προκάλεσε το ρομάντζο της τότε 36χρονης Γκρέισι και του 13χρονου Τζος, το ζευγάρι ζει μια φαινομενικά ειδυλλιακή προαστιακή ζωή. Η οικογενειακή τους γαλήνη θα διαταραχθεί απότομα από την έλευση της Ελίζαμπεθ, μιας δημοφιλούς ηθοποιού που θέλει να κάνει έρευνα για τον επερχόμενο ρόλο της ως Γκρέισι. Όσο η Ελίζαμπεθ βυθίζεται στην καθημερινότητα του ζευγαριού, η άβολη πραγματικότητα του σκανδάλου αποκαλύπτεται, φέρνοντας στην επιφάνεια καταπιεσμένα συναισθήματα.

Η στόχευση της κοινωνικής υποκρισίας της αμερικανικής, προτεσταντικής ή άλλης ηθικής (εδώ στη Σαβάνα της Τζόρτζια), μέσα από γυναικείους χαρακτήρες, υπήρξε σχεδόν πάντοτε η θεματική του σινεμά του Τοντ Χέινς (Safe, Far from Heaven, Carol), ο οποίος εδώ, μετά από προτροπή της Νάταλι Πόρτμαν που είχε αγοράσει τα δικαιώματα, βρήκε στοιχεία που τον αφορούσαν για να αναλάβει το πρότζεκτ. Αφορά την πραγματική ιστορία του σκανδάλου μιας καθηγήτριας που είχε σχέση με έναν 13χρονο μαθητή της, από τον οποίο απέκτησε και ένα παιδί εν όσο ήταν στη φυλακή για αποπλάνηση ανηλίκου. Η ταινία έκανε την πρεμιέρα της στο περασμένο Φεστιβάλ των Καννών και έχει αγοραστεί από γνωστή πλατφόρμα. Η παραμονή της στις αίθουσες θα είναι μικρή και καλό θα ήταν οι φίλοι του σκηνοθέτη και των πρωταγωνιστών να σπεύσουν στις αίθουσες έγκαιρα.

Info: May December. Κοινωνική Δραματική Κομεντί. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Τοντ Χέινς. Παίζουν: Τζούλιαν Μουρ, Νάταλι Πόρτμαν, Τσαρλς Μέλτον. Διανομή: The Film Group. 


ΤΟ ΤΕΡΑΣ:  Η παράξενη συμπεριφορά ενός αγοριού κινητοποιεί τη μητέρα του ώστε να μάθει τι του συμβαίνει, μια απόφαση που τη φέρνει απέναντι σε μια απρόβλεπτη κατάσταση η οποία εμπλέκει επίσης τη δασκάλα του σχολείου του. Πρόκειται για την καινούργια δημιουργία του πιο σημαντικού Ιάπωνα σκηνοθέτη της εποχής μας, ο οποίος έχει υπογράψει εξαιρετικές, ανθρωποκεντρικές κυρίως δημιουργίες όπως τα: «Κανείς δεν Ξέρει», «Μέρες Καλοκαιριού», «Πατέρας και Γιος», «Κλέφτες Καταστημάτων» και το πρόσφατο, γυρισμένο στην Νότια Κορέα, «Τυχερό Αστέρι». Βασισμένος για πρώτη μάλλον φορά σε σενάριο που δεν έχει γράψει ο ίδιος, αφηγείται την ιστορία του ειδομένη μέσα από τρία διαφορετικά βλέμματα και τρεις διαφορετικές προοπτικές, το οποίο κέρδισε το Βραβείο Σεναρίου στο περασμένο Φεστιβάλ των Καννών.

Info: Το Τέρας (Kaibutsu/Monster). Κοινωνική Δραματική. Ιαπωνία, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Χιροκάτσου Κόρε-Εντα. Παίζουν: Σακούρα Αντον, Εϊτα Ναγκαγιάμα, Σόγια Κουροκάουα. Διανομή: Spentzos Film. 


ΟΛΗ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ Η ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑ: Ο Χρυσός Λέοντας του Φεστιβάλ Βενετίας 2022 αφηγείται την ταραχώδη ζωή και το έργο της κορυφαίας φωτογράφου Ναν Γκόλντιν. Ταυτόχρονα, όμως, καταγράφει τον επίμονο αγώνα της να ξεσκεπάσει την δυναστεία μεγιστάνων φαρμακοβιομηχάνων που κρυβόταν πίσω από τη θανατηφόρα επιδημία οπιοειδών OxyContin η οποία στοίχισε τη ζωή σε μισό εκατομμύριο ανθρώπους στις ΗΠΑ.

Βγαίνει επιτέλους στις αίθουσες το καινούργιο, αριστουργηματικό, κοινωνικοπολιτικό ντοκιμαντέρ της δημιουργού του βραβευμένου με Οσκαρ «Εντουαρτ Σνόουντεν: Citizenfour», το οποίο ξεκινά σαν καταγγελία για συγκεκριμένη φαρμακοβιομηχανία που υπήρξε μεγάλος χορηγός μουσείων και γκαλερί ανά τον κόσμο, ξεπλένοντας χρήμα που είχε αποκτήσει από την στοχευμένη πώληση οπιοειδών αναλγητικών που κόστισαν τη ζωή σε πολλές χιλιάδες Αμερικανούς.

Στη συνέχεια γίνεται κυρίως ένα αυτοβιογραφικό φιλμ για την συναρπαστική, γεμάτη από "δόξα και πόνο" ζωή της περίφημης φωτογράφου Ναν Γκόλντιν και του νεοϋορκέζικου lgbtqi+ (και όχι μόνο), underground των '70s, '80s και '90s, στο οποίο μπαίνουν εμβόλιμα τα σημερινά γεγονότα του αγώνα της P.A.I.N. (Prescription Addiction Intervention Now), της οργάνωσης την οποία δημιούργησε η ίδια, που υπήρξε εξαρτημένη από το OxyContin μαζί με άλλα θύματα και συγγενείς νεκρών από το οπιοειδές, για να πολεμήσουν την εταιρεία και να υποχρεώσουν γνωστές γκαλερί και μουσεία να σταματήσουν να δέχονται χορηγίες δισεκατομμυρίων δολαρίων από την οικογένεια που την δημιούργησε και να κατεβάσουν το όνομά της από δεκάδες αίθουσες και συλλογές.

Πέρα από τα θύματα του OxyContin, η ταινία καταγράφει συγκλονιστικά μέσα από βίντεο, αυτοσχέδιες ταινίες και φωτογραφίες, την περίοδο της έξαρσης του AIDS με την άρνηση των αρχών να βοηθήσουν τους ασθενείς, αλλά και τις "προβοκατορικές" δράσεις της ActUp που αφύπνησαν την κοινή γνώμη, γεγονότα τα οποία έζησε η Γκόλντιν εκ των έσω.

Τις δύο αυτές παράλληλες αφηγήσεις πλαισιώνει η ιστορία της αδελφής της Ναν, Μπάρμπαρα, η οποία με την σύντομη ζωή της και τον πρόωρο θάνατό της από οικογενειακή "αδιαφορία" και τον κοινωνικό στιγματισμό, άνοιξε άθελά της τον δρόμο προς την ελευθερία και την αξιοπρέπεια τον οποίο ακολούθησε η συγκλονιστική αυτή δημιουργός.

Μία από τις καλύτερες ταινίες της σεζόν, η οποία αποκτά περισσότερο ειδικό βάρος με την θέασή της σε κινηματογραφική αίθουσα ακόμη και αν την έχετε ήδη δει από ξένες πλατφόρμες στο σπίτι.

Info: Όλη η Ομορφιά και η Αιματοχυσία (All the Beauty and the Bloodshed). Ντοκιμαντέρ Πολιτική Βιογραφία. ΗΠΑ, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία-σενάριο: Λόρα Πόιτρας. Φωτογραφία: Ναν Γκόλντιν, Κλερ Κάρτερ, Ρόμπερτ Κολόντνι, Αλεξάντερ Β. Λιούις, Λόρα Πόιτρας, Σον Βεγγέζι, Τομ Πάβλα. Μοντάζ: Εϊμι Φουτ, Τζο Μπίνι, Μπράιαν Α. Κέιτζ. Διανομή: StraDa Films. 


Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ: 1917. Ο Ομάρ Σι ενσαρκώνει έναν άντρα που κατατάσσεται στον γαλλικό στρατό, προκειμένου να βρει τον 17χρονο γιο του, ο οποίος έχει επιστρατευτεί παρά τη θέλησή του, και έχει σταλεί στα χαρακώματα του Βερντέν.  Στο μέτωπο θα παλέψουν για τη ζωή τους –και ο πατέρας θα κάνει τα πάντα ώστε ο γιος του να βγει αλώβητος από αυτήν την κόλαση.

Ο παραλογισμός του πολέμου μέσα από την ιστορία των μαύρων Σενεγαλέζων που εξαναγκάζονται διά της βίας από τους λευκούς αποικιοκράτες να πολεμήσουν σ’ έναν πόλεμο που δεν είναι δικός τους. Μια ταινία που μας θυμίζει την συνεισφορά των Αφρικανών τυφεκιοφόρων, από τις πρώην αποικίες της Γαλλίας, οι οποίοι πολέμησαν και σκοτώθηκαν στα χαρακώματα του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μια ταινία-φόρος τιμής στην –μη αναγνωρισμένη-  συμβολή των μαχητών από τις δυτικοαφρικανικές αποικίες της Γαλλίας, που πολέμησαν την περίοδο 1914-18.  Περίπου 200.000 άνδρες από τη Δυτική Αφρική συμμετείχαν στις μάχες του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου ενώ υπολογίζεται ότι 30.000 από αυτούς έχασαν τη ζωή τους. Ήταν γνωστοί ως "Tirailleurs  Sénégalais" (Σενεγάλοι ακροβολιστές), καθώς οι περισσότεροι προέρχονταν από τη Σενεγάλη. Όταν οι Γάλλοι στρατιωτικοί επικεφαλής συνειδητοποίησαν ότι ο πόλεμος θα διαρκούσε περισσότερο απ’ όσο αρχικά πίστευαν, ξεκίνησε μια μεγάλη εκστρατεία στρατολόγησης στη δυτική Αφρική. Έργο ζωής για τον σκηνοθέτη Ματιέ Βαντεπιέ, ο οποίος συνεργάστηκε επί σειρά ετών με τον Ομάρ Σι, η ταινία γεννήθηκε μέσα του το 1998 με τον θάνατο του τελευταίου Σενεγαλέζου στρατιώτη Abdoulaye Ndiaye σε ηλικία 104 ετών. "Κατά τραγική ειρωνεία, ο άνθρωπος πέθανε μια μέρα πριν τιμηθεί για την συνεισφορά του από τον πρόεδρο Σιράκ. Τη στιγμή εκείνη,  δεν ξέρω γιατί, σκέφτηκα: Κι αν στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη υπάρχουν τα λείψανα ενός Αφρικανού που επιστρατεύτηκε σε κάποια από τις τότε αποικίες της Γαλλίας;  Κι έτσι ξεκίνησαν όλα".

Με ένα ανάλογο θέμα και ήρωες βορειοαφρικανούς, Βερβέρους και Άραβες που πολέμησαν στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, είχε ασχοληθεί ήδη από το 2006 το «Πολεμιστές σε Ξένο Μέτωπο» (Indigènes)του αλγερινής καταγωγής Γάλλου σκηνοθέτη και ηθοποιού, Ρασίντ Μπουχαρέμπ.

Info: Ο Πατέρας του Στρατιώτη (Tirailleurs/Father & Soldier). Δραματική. Γαλλία, Σενεγάλη, 2022. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Ματιέ Βαντεπιέ. Παίζουν: Ομαρ Σι, Αλασάνγκ Ντιόνγκ, Τζονάς Μπλοκέ, Μπαρμπάρ Κανέ. Διανομή: Weird Wave. 


ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΟΡΕΣ: Ντοκιμαντέρ τοποθετημένο στην Τυνησία, γύρω από μια γυναίκα η οποία ζει ένα αξεπέραστο δράμα. Πρόκειται για μια μητέρα τεσσάρων κοριτσιών, δύο εκ των οποίων ξαφνικά εξαφανίζονται για να καταταγούν στον ISIS. Τότε τη θέση τους παίρνουν επαγγελματίες ηθοποιοί σε μια απέλπιδα προσπάθεια να τις αντικαταστήσουν, αναπαριστόντας τα γεγονότα και την δυναμική των σχέσεων ανάμεσα στις γυναίκες και των γυναικών στο πλαίσιο της κοινωνίας της χώρας που άναψε την φλόγα για την λεγόμενη "Αραβική Άνοιξη". Πρόκειται για την καινούργια δουλειά  της Τυνήσιας σκηνοθέτη του «Ο Άνθρωπος που Πούλησε το Δέρμα του».

Πήρε 4 Βραβεία στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών. Βραβείο Oeil d Or, Βραβείο du Cinema Positif, Βραβείο Francois Chalais & Βραβείο de la Citoyennete.

Info: Τέσσερις Κόρες (Les Filles d' Olfa/Four Daughters). Δραματοποιημένο Ντοκιμαντέρ. Γαλλία, Γερμανία, Τυνησία, Σαουδική Αραβία, Κύπρος, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Κάουτερ Μπεν Χανία. Παίζουν: Χεντ Σαμπρί, Ολφα Χαμρούνι, Εγια Τσικάουι, Ταισίρ Τσικάουι. Διανομή: Ama Films. 


THE HUNGER GAMES: Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΗΔΟΝΙΩΝ & ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ: Η Λούσι Γκρέι Μπερντ επιλέγεται ως φόρος της Περιοχής 12 για τους 10ους Αγώνες Πείνας. Όμως, λίγο πριν παλέψει για τη ζωή της στην αρένα, τα πράγματα περιπλέκονται εξαιτίας του μέντορά της, ο οποίος δυσκολεύεται να κρατήσει ισορροπίες ανάμεσα στα καθήκοντά του και τα συναισθήματα που αναπτύσσει για εκείνη.

Πρόκειται για το prequel της γνωστής σειράς φουτουριστικής φαντασίας της οποίας η στήλη δεν υπήρξε ποτέ φαν. Πηγαίνει 64 χρόνια πίσω για να αφηγηθεί το πως ξεκίνησαν όλα. Σκηνοθετεί ο Φράνσις Λόρενς της πρώτης, της τρίτης και της τέταρτης ταινίας που προηγήθηκαν. Αν σας άρεσαν εκείνες, το πιθανότερο είναι να σας αρέσει και αυτή. Αν φέρει και κόσμο στις αίθουσες, ακόμη καλύτερα.

Info: The Hunger Games: Η Μπαλάντα των Αηδονιών & των Φιδιών (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes). Περιπέτεια Φαντασίας. ΗΠΑ, 2023. Πρεμιέρα: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Φράνσις Λόρενς. Παίζουν: Τομ Μπλάιθ, Ρέιτσελ Ζίγκλερ, Πίτερ Ντίνκλατζ, Χάντερ Σάφερ, Βαϊόλα Ντέιβις, Φιονούλα Φλάναγκαν, Αθηνά Στρατής. Διανομή: Spentzos Film. 


Ο ΟΥΡΑΝΟΣ: Στη μακεδονική επαρχία δυο ζευγάρια χωρίζουν με την έναρξη του πολέμου. Οι δύο νεαροί άντρες που τα απαρτίζουν πηγαίνουν να πολεμήσουν στο αλβανικό μέτωπο. Ενθουσιασμένοι από τις αρχικές νίκες, πολεμούν πλάι πλάι με έναν δάσκαλο που σκοτώνεται πρώτος. Στη συνέχεια το μέτωπο θα καταρρεύσει, το πένθος και η απογοήτευση θα επηρεάσουν την επιστροφή όσων επέζησαν, την ίδια ώρα που οι γερμανικές δυνάμεις κατευθύνονται προς την πρωτεύουσα. Είναι άνοιξη του 1941, οι στρατιώτες επιστρέφουν στα σπίτια τους με τα πόδια, βρίσκουν καταφύγιο σε εκκλησίες και γνωρίζονται με τους ντόπιους.

Ο πόλεμος της Αλβανίας μέσα από τις προσωπικές αφηγήσεις διάφορων ανώνυμων φαντάρων, δίνει στον Τάκη Κανελλόπουλο την αφορμή να γυρίσει ένα από τα διαχρονικά αριστουργήματα του νέου ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας του '60, ενός κινηματογράφου πολυδιάστατου, προσωπικού και ποιητικού, μακριά από τα ακαδημαϊκά αφηγηματικά πρότυπα του εμπορικού κινηματογράφου της εποχής. Εσωτερικοί μονόλογοι και λυρικές εικόνες πολύ πριν τις "ανακαλύψει" ο Τέρενς Μάλικ για την δική του «Λεπτή Κόκκινη Γραμμή», το μουσικό σκορ του Αργύρη Κουνάδη και οι αφοπλιστικές ρεαλιστικές ερμηνείες των νεαρών ηθοποιών, μακριά από την όποια θεατρικότητα, συγκροτούν ένα αξεπέραστο αντιπολεμικό αριστούργημα, φιλμ ορόσημο που όμοιό του δεν είδαμε ποτέ ξανά στον ελληνικό κινηματογράφο τον οποίο δεν άφησε ανεπηρέαστο - αν σκεφτεί κανείς δουλειές όπως αυτές του Παναγιώτη Καρκανεβάτου (Μεταίχμιο, Όχθες).

Συμμετείχε στα Φεστιβάλ Καννών (Διαγωνιστικό), Βερολίνου και Νέας Υόρκης, κατόρθωμα μεγάλο για την πρώτη ταινία ενός "άγνωστου" νέου Έλληνα σκηνοθέτη των αρχών της δεκαετίας του '60. Σε επανέκδοση με αφορμή τα 90 χρόνια από τη γέννηση του Κανελλόπουλου. Μαζί θα προβάλλονται τα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ του, «Μακεδονικός Γάμος» (1960) και «Θάσος» (1961).

Info: Ουρανός (The Sky). Δραματική. Ελλάδα, 1962. Επανέκδοση: Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου. Σκηνοθεσία: Τάκης Κανελλόπουλος. Παίζουν: Φαίδων Γεωργίτσης, Τάκης Εμμανουήλ, Ελένη Ζαφειρίου, Λάζος Τερζάς, Νίκη Τριανταφυλλίδη, Αιμιλία Πίττα, Κώστας Καραγιώργης, Νίκος Τσαχιρίδης, Λαμπρινή Δημητριάδου, Χριστόφορος ΜάλαμαςΣταύρος Τορνές. Διανομή: New Star. 
εμφάνιση σχολίων