0
1
σχόλια
261
λέξεις
TECH
Πως ένας νεαρός επιχειρηματίας κατάφερε να μπει στην ετήσια λίστα 30 Under 30 του Forbes, χάρη στα φύκια της θάλασσας
 
ΠΕΡΣΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
5 Φεβρουαρίου 2018
Ένας νεαρός Έλληνας οραματίστηκε να μην στοιβάζονται τα νεκρά φύκια στις παραλίες κι έψαξε να δει πώς θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν. Και τα κατάφερε.

Στην φετινή λίστα του Forbes 30 Under 30 για την Ευρώπη, όπου αναγνωρίζει τους πολλά υποσχόμενους καινοτόμους κάτω των 30 ετών σε δέκα διαφορετικούς τομείς, βρίσκεται και ο Σταύρος Τσομπανίδης, ο οποίος ήταν μόλις 19 ετών όταν σκέφτηκε πως θα ήθελε να κάνει κάτι χρηστικό και οικολογικό με όλα αυτά τα φύκια που κατέληγαν στοιβαγμένα σε παρατημένες παραλίες ή σε χωματερές.

Έτσι δημιούργησε την PHEE. Με την οικολογική συνείδηση να είναι άξονας της εταιρίας, ο Σταύρος χρησιμοποιεί τα νεκρά φύλλα του Posidonia Oceanica που συσσωρεύονται κάθε χρόνο στις παράκτιες περιοχές της Ελλάδας για να κατασκευάσει από θήκες για κινητά τηλέφωνα, κουτιά συσκευασίας, είδη σπιτιού, μέχρι ρακέτες θαλάσσης και προσεχώς γυναικείες τσάντες και γυαλιά ηλίου.

Όλα ξεκίνησαν το 2015, όταν oι Σταύρος Τσομπανίδης και Δρ. Νικόλαος Αθανασόπουλος συνεργάστηκαν προκειμένου να δουν πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα φύκια  Μετά από δύο χρόνια  έρευνας, κατόρθωσαν να αναπτύξουν μία καινοτόμο μέθοδο παραγωγής που ξαναδίνει ζωή στα φύλλα της Ποσειδωνίας, φέρνοντας τα στην καθημερινότητά μας με διαφορετικές μορφές αντικειμένων.

Η δραστηριότητα της PHEE έχει και περιβαλλοντικό αντίκτυπο, αφού η ανακύκλωση των φυκιών συνεπάγεται την μείωση του όγκου των σκουπιδιών αλλά και λιγότερα έξοδα για τον καθαρισμό των παραλιών. Μεγαλύτερη όμως είναι η αξία του να κρατάμε τα μάτια μας ανοιχτά για νέους τρόπους ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης  αγαθών που μπορεί να βρίσκονται σε αφθονία γύρω μας.
 
εμφάνιση σχολίων