0
1
σχόλια
380
λέξεις
ΖΗΝ
Ποια είναι τα τρόφιμα που σαμποτάρουν την νεότητα;
 
ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΠΑΤΣΑ
25 Ιουλίου 2017
Το έχουμε ακούσει πολλάκις πως αν η διατροφή μας δεν είναι σωστή, το δέρμα μας δεν το σώζουν οι κρέμες και το αντηλιακό. Φυσικά παίζει ρόλο και το DNA μας αλλά πρέπει να το βοηθήσουμε κι εμείς με τις επιλογές μας. Τα πράγματα είναι δύσκολα καθώς ο νόμος του Μέρφι ισχύει, κι έτσι όσο πιο νόστιμο, τόσο το χειρότερο για εμάς. Άρα αφού δεν μπορούμε να τα κόψουμε όλα, καταναλώνουμε τα αγαπημένα μας με μέτρο. Οι 10 συνηθισμένες τροφές που επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης είναι:

Αλκοόλ: Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Όποιος έχει πάθει χανγκόβερ ξέρει τι θα πει αφυδάτωση άρα καταλαβαίνει τι κάνει το αλκοόλ.

Ζάχαρη: Κάνει το δέρμα μας να φαίνεται πιο άκαμπτο, άρα μας γερνάει.

Κορεσμένα Λιπαρά: Εκτός από το ότι είναι πολύ βλαβερά για την υγεία, έχουν τις ίδιες επιπτώσεις με τη ζάχαρη στο δέρμα μας. Τα κορεσμένα λιπαρά οξέα είναι καλό να μην αντιπροσωπεύουν πάνω από το 11% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων που προσλαμβάνουμε.

Καφεΐνη: Η καφεΐνη αφυδατώνει το σώμα και αυτό έχει άμεση επίπτωση στο δέρμα μας. Περιέχεται όχι μόνο στον καφέ αλλά και στο τσάι, σε ορισμένα αναψυκτικά και στη σοκολάτα.

Αλάτι: Όπως η καφεΐνη, έτσι και το πολύ αλάτι προκαλεί αφυδάτωση. Επίσης προκαλεί και κατακράτηση, πράγμα που μας κάνει να μοιάζουμε πρησμένοι. Επειδή όμως  έχει πολλά ουσιαστικά οφέλη για την υγεία (μαζί με το κάλιο είναι ηλεκτρολύτης ουσιαστικής σημασίας), καταναλώνουμε σύμφωνα με τις ανάγκες του οργανισμού μας και τη συμβουλή του γιατρού.

Μαργαρίνη: Ενώ τα λίπη είναι απαραίτητα για τη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος, δεν είναι όλοι τα είδη τους καλά. Τα τρανς λιπαρά που βρίσκουμε στη μαργαρίνη, μπορεί να συρρικνώσουν το δέρμα μας και άρα να κάνουμε ρυτίδες. Έρευνες όπως αυτή εδώ, διαπιστώνουν ότι όσο υψηλότερη η πρόσληψη μαργαρίνης, τόσο πιο αυξημένη συρρίκνωση του δέρματος. Άρα επιλέγουμε ελαιόλαδο.

Τηγανητά: Συμβάλουν στη διάσπαση των μορίων του κολλαγόνου που υπάρχουν στο δέρμα, κάνοντάς το σκληρό και χωρίς ελαστικότητα.

Ενεργειακά Ποτά: Αποδυναμώνουν το σμάλτο των δοντιών πολύ περισσότερο από τα αναψυκτικά. Ποιος θέλει κίτρινα δόντια;

Υδατάνθρακες: Η υπερκατανάλωση έχει σοβαρές επιπτώσεις το κολλαγόνο και τις ίνες του δέρματος. Άρα προϊόντα ολικής άλεσης, είναι πάντα προτιμότερα από τα λευκά.

Αναψυκτικά: Συνήθως είναι γεμάτα ζάχαρη και μερικές φορές και καφεϊνη, οπότε χαλάνε το κολλαγόνο μας κι επιπλέον μας αφυδατώνουν κιόλας. Στρεφόμαστε και πάλι στο ωραίο μας νεράκι λοιπόν.
εμφάνιση σχολίων