8
3
σχόλια
2222
λέξεις
ΣΙΝΕΦΙΛ
Αίμα Από το Αίμα Μου. Life. Μια Βόλτα στη Γαλλία. Ηνωμένες Πολιτείες της Αγάπης. Πέντρο Νούλα. Afterimage. Θα Πέσει η Νύχτα. Μπάντι, ο Ροκ Σταρ
 
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗΣ ΛΑΚΤΑΡΙΔΗΣ [email protected]
19 Απριλίου 2017

ΑΙΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ: Δυο στοιχειωμένες ιταλικές ιστορίες προέρχονται από διαφορετικές περιόδους: Βόρεια Ιταλία, 17ος αιώνας. Σε ένα μοναστήρι, μια καλόγρια κατηγορείται ότι εξασκεί μαγεία, όταν υποτίθεται πως αποπλανεί τον εξομολογητή της, ο οποίος αυτοκτονεί από τύψεις. Αν το παραδεχτεί, θα μπορέσει έτσι ο αδερφός του να θάψει κανονικά το λείψανό του, εκείνη όμως θα χάσει την ζωή της. Θα πρέπει έτσι να περάσει από μια σειρά δοκιμασίες, πριν να χτιστεί για το υπόλοιπο της ζωής της, σε ένα κελί της μονής. Αυτό που θα επακολουθήσει είναι μια σειρά από πάθη, φαντασιώσεις και ψεμάτων, τα οποία θα έχουν απήχηση έως το σήμερα, όπου ένας εφοριακός πιέζει ένα υπερήλικα βρικόλακα, ο οποίος ζει σήμερα μέσα σε αυτό που ήταν κάποτε το μοναστήρι, να μην αποκρύπτει την περιουσία του.

Ο βετεράνος Μάρκο Μπελόκιο, επιστρέφει για πολλοστή φορά στον τόπο καταγωγής του, το Μπόμπιο της Βόρειας Ιταλίας, όπου με αφορμή ένα πραγματικό γεγονός, πλάθει μια αινιγματική για τους μη γνωρίζοντες την ιταλική παθολογία (κοινωνικά, θρησκευτικά και πολιτικά), μυθοπλασία, στην οποία συνδέει λίγο αυθαίρετα, αλλά ιδιαίτερα ευφάνταστα και με απαράμιλλη δεξιοτεχνία, παρελθόν και μέλλον.

Η μάγισσα του παρελθόντος και ο βρικόλακας του παρόντος αναπαριστούν με διαφορετικό, συμβολικό, αλλά καθόλου απλοϊκό τρόπο ο καθένας, τα κακώς κείμενα της κάθε εποχής. Αυτό που εντυπωσιάζει, είναι ο λιτός, αποτελεσματικός και τελικά μοντέρνος τρόπος με τον οποίο στήνει, εικονογραφεί και ντύνει μουσικά τα δύο αυτά θέματα ο 75χρονος (το 2015 που γυρίστηκε η ταινία), σκηνοθέτης, αλλά και ο μεταφυσικός και θριαμβευτικός τρόπος με τον οποίο επιλέγει να τα κλείσει, σε σενάριο γραμμένο από τον ίδιο, έχοντας μέλη της οικογένειάς του σε πρωταγωνιστικούς ρόλους (κάποιους από αυτούς, διπλούς).

Λίγο δυσπρόσιτο για τον μέσο θεατή που αναζητά παντού και πάντα απαντήσεις, ενδεικνύεται για πολλαπλές αναγνώσεις από τους πιο ανήσυχους θεατές που θα ανακαλύψουν, ένα μικρό κινηματογραφικό διαμάντι. Βραβείο FIPRESCI, της διεθνούς ένωσης κριτικών, στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Βενετίας.


Ιnfo: Αίμα Από το Αίμα Μου (Sangue Del Mio Sangue/Blood of My Blood). Δραματική. Ιταλία, Γαλλία, Ελβετία 2015. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Μάρκο Μπελόκιο. Παίζουν: Άλμπα Ρορβάχερ, Πιερ Τζόρτζιο Μπελόκιο. Διανομή: Ama Films.




LIFE: Η ιστορία των έξι μελών του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού που βρίσκεται μπροστά σε μια από τις πιο σημαντικές ανακαλύψεις στην ιστορία του ανθρώπου: την ύπαρξη εξωγήινης ζωής στον Άρη. Καθώς το πλήρωμα ερευνά τα δείγματα, οι μέθοδοί τους καταλήγουν στο να έχουν απρόβλεπτες συνέπειες καθώς η ξένη μορφή ζωής αποδεικνύεται πιο έξυπνη απ’ όσο θα περίμενε κανείς.

Ελαφριά (σαν πούπουλο κάποιες φορές), διασκευή του πρώτου Άλιεν (1979), του Ρίντλεϊ Σκοτ, το οποίο με την σειρά του βασιζόταν πάνω στο ορίτζιναλ The Thing (1951), του Χάουαρντ Χοκς, η οποία θα θυμίσει στους φαν του Διαστημικού Τρόμου και λίγο από Lifeforce (1985), του Τόμπι Χούπερ, το οποίο μοιράζονταν με τον Άλιεν, τον σεναριογράφο Νταν Ο'Μπάνον (1946-2009).

Το εξωγήινο κύτταρο θα ζωντανέψει χάρη στους πειραματισμούς του πληρώματος και θα τους πάρει στο κατόπι, επιβεβαιώνοντας έτσι τους φόβους τους, ότι η απληστία του πλάσματος, υπήρξε ο λόγος της (οικολογικής), καταστροφής του πλανήτη Άρη. Εκείνοι πάλι, όχι μόνο θα πρέπει να σωθούν από την ακόρεστη πείνα του για ζωντανούς οργανισμούς, αλλά και να το εμποδίσουν από το να βρει τρόπο να φτάσει στην γη.

Το πρόβλημα εδώ δεν είναι και τόσο η χωρίς χαρακτήρα σκηνοθεσία του Ντανιέλ Εσπινόζα (Child 44), ή το τέρας που ξεκινάει από μεδουσα για να γίνει καλαμάρι, όσο το προβλέψιμο και παραδόξως χωρίς χιούμορ σενάριο των σεναριογράφων του, εξαιρετικού περσινού Deadpool, το οποίο δεν διαθέτει ούτε έναν αμφιλεγόμενο ή πραγματικά ενδιαφέροντα χαρακτήρα. Πιθανόν λόγω της υποτιθέμενης πολυεθνικής καταγωγής του πληρώματος και για να μην παρεξηγηθεί κανένας από τους θεατές της εκάστοτε χώρας καταγωγής των μελών του, παρουσιαζόμενος σαν ο Κακός της ιστορίας. Όλοι είναι γενναίοι κι έτοιμοι να θυσιαστούν για το κοινό καλό του πλανήτη. Ευτυχώς υπάρχει το αλά B Διαλογής, προβλέψιμο, αλλά πάντα συναρπαστικό φινάλε του. Αν υπάρξει συνέχεια, ας ελπίσει κανείς, ότι θα πέσει σε καλύτερα χέρια.

Ιnfo: Life. Θρίλερ Επιστημονικής Φαντασίας. ΗΠΑ 2017. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Ντανιέλ Εσπινόζα. Παίζουν: Τζέικ Τζίλενχαλ, Ράιαν Ρέινολντς, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Χιρογιούκι Σανάντα, Άριον Μπακαρέ, Όλγα Ντιοβίτσναγια. Διανομή: Feelgood Entertainment.




ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Ο Φαρούκ είναι ένας εικοσάχρονος ράπερ από τα προάστια του Παρισιού. Εξαιτίας μιας διαμάχης με έναν άλλο μουσικό, κινδυνεύει και πρέπει να φύγει μακριά από την πρωτεύουσα. Ο φίλος του Μπιλάλ του προτείνει να πάρει τη θέση του και να συνοδεύσει σε ένα ταξίδι στα λιμάνια της Γαλλίας τον πατέρα του Σερζ, ο οποίος ακολουθώντας τα βήματα του κλασικού ζωγράφου Ζοζέφ Βερνέ θέλει να ζωγραφίσει εκ νέου τα έργα του. Παρά το χάσμα γενεών και κουλτούρας, μια αναπάντεχη φιλία γεννιέται ανάμεσα σε αυτόν τον πολλά υποσχόμενο, αντικομφορμιστή νέο και σε αυτό τον παραδοσιακό, συντηρητικό Γάλλο από τα Βόρεια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού που τους οδηγεί στη Μασσαλία για μια τελευταία συναυλία. Το ταξίδι του αχτύπητου δίδυμου μετατρέπεται σε μια μοναδικά επίκαιρη περιήγηση στην καρδιά της σημερινής Γαλλίας (και ίσως της ίδιας της Ευρώπης) που διχάζεται ανάμεσα σε ένα νοσταλγικό παρελθόν και μια σύγχρονη δυναμική όσο και εύθραυστη πολυπολιτισμική ταυτότητα.

Η γνωστή γαλλική συνταγή της αναγκαστικής συνύπαρξης δυο εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους χαρακτήρων, οι οποίοι συγκρούονται αρχικά, για να γίνουν στην συνέχεια τα καλύτερα φιλαράκια, επαναλαμβάνεται με ιδιαίτερη επιτυχία για άλλη μια φορά, προσφέροντας απόλαυση στους φαν του ελαφρού δράματος και της feelgood κινηματογραφικής διάθεσης. Δεν λείπουν οι ενδιαφέρουσες επισημάνσεις, σχετικά με την γαλλική, διαφυλετικη, κοινωνική ιδιαιτερότητα. Το πως, παρόλα αυτά, βγαίνει τελικά πρώτη στις δημοσκοπήσεις η Λεπέν, αποτελεί ένα αναπάντητο μυστήριο. Ή μήπως όχι;

Ιnfo: Μια Βόλτα στη Γαλλία (Tour de France). Δραματική. Γαλλία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Ρασίντ Ντζαϊντανί. Παίζουν: Ζεράρ Ντεπαρτιέ, Σαντέκ, Λουίζ Γκρινμπέργκ. Διανομή: One From The Heart




ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ: Πολωνία, 1990. Το πρώτο χαρούμενο έτος ελευθερίας, αλλά και αβεβαιότητας για το μέλλον. Τέσσερις φαινομενικά ευτυχισμένες γυναίκες, διαφορετικών ηλικιών αποφασίζουν ότι έχει έρθει η στιγμή να αλλάξουν τις ζωές τους και να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους.

Η Αγκάτα είναι μια νεαρή μητέρα, παγιδευμένη σε ένα δυστυχισμένο γάμο, η οποία ψάχνει καταφύγιο σε μια ακόμη αδιέξοδη σχέση. Η Ρενάτα είναι μια μεγαλύτερη σε ηλικία δασκάλα, η οποία παρακολουθεί γοητευμένη την γειτόνισσα της, Μαρζένα. Η τελευταία είναι μια παλιά νικήτρια καλλιστείων και νυν δασκάλα αερόμπικ, της οποίας ο σύζυγος εργάζεται στη Γερμανία. Τέλος, η Ίζα είναι διευθύντρια σχολείου και ερωτευμένη με τον πατέρα μιας μαθήτριάς της.

Η βραβευμένη για το σενάριό της, στην Berlinale του 2016, ταινία του 36χρονου Πολωνού, Τόμας Βασιλέβσκι, είναι μια φιλόδοξη τοιχογραφία της υποτιθέμενης νεοαναγεννησιακής εποχής της χώρας του, αμέσως μετά την πτώση του παλαιού κομμουνιστικού καθεστώτος, μέσα από την ιστορία τεσσάρων γυναικών που αναζητούν την αγάπη.

Ο ειρωνικός τίτλος της, κρύβει από κάτω του μια ευαίσθητη, αλλά εικαστικά, ηθελημένα ψυχρή και αποστασιοποιημένη προσέγγιση, με τρόπο που θυμίζει το ελληνικό weird wave, αλλά και εκείνο του σινεμά του Αυστριακού Ούλριχ Ζάιντλ, της τριλογίας του Παραδείσου.

Με την εξαϋλωμένη και ξεβαμμένη φωτογραφία του Ρουμάνου Όλεγκ Μούτου (4 Μήνες, 3 Εβδομάδες & 2 Μέρες), να δίνει τον τόνο και να αποτελεί δομικό στοιχείο της μυθοπλασίας, η πραγματικά δεξιοτεχνική σύνθεση του νεαρού ταλαντούχου σκηνοθέτη, τον οποίον κάποιοι παρομοιάζουν - για τον τρόπο με τον οποίον αντιλαμβάνεται και παρουσιάζει τον γυναικείο ψυχισμό - με τον Φασμπίντερ, θα διχάσει (τουλάχιστον) και θα συζητηθεί (ευχής έργον), στους κύκλους των πιο απαιτητικών θεατών.

Ιnfo: Ηνωμένες Πολιτείες της Αγάπης (Zjednoczone Stany Milosci/United States of Love). Δραματική. Πολωνία, Σουηδία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Τόμας Βασιλέβσκι. Παίζουν: Γιούλια Κιζόφσκα, Μαγκνταλένα Σιέλεκα, Ντορότα Κόλακ, Μάρτα Νιεράντκεβιτς, Τομάς Τίντικ, Αντρέι Σίρα, Λούκας Σίμπλατ, Μάρτιν Κράζνικ. Διανομή: Strada Films.




ΠΕΝΤΡΟ ΝΟΥΛΑ: Ένας νεαρός άνδρας σώζεται ως εκ θαύματος μετά από ένα θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην Εθνική Οδό. Όταν όμως συνέρχεται δεν ξέρει πλέον ποιος είναι. Ένα ιταλικό διαβατήριο που δηλώνει το υποτιθέμενο όνομά του, Πέντρο Νούλα, ένα σπασμένο κινητό, μια επιταγή και η φωτογραφία μιας γυναίκας είναι τα μοναδικά στοιχεία που έχει στη διάθεσή του. Με βάση αυτά θα επιχειρήσει να ανακτήσει τη χαμένη του ταυτότητα, για να βρεθεί μπλεγμένος ωστόσο σε μια εφιαλτική περιπέτεια.

Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της ταινίας, Κάρολο Ζωναρά, ο Πεντρο Νούλα, έχει σαν κεντρικό θέμα την αμνησία, η οποία γίνεται αφορμή για μια αναγκαστική αυτογνωσία. Ο κεντρικός ήρωας υποχρεώνεται να συναρμολογήσει το παζλ της ζωής του για να μπορέσει να ανακαλύψει ποιος πραγματικά είναι. Μια διαδικασία που αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη, αλλά και επώδυνη. Γιατί δύσκολα κανείς δέχεται τα ελαττώματά του, ενώ εύκολα ξεχνάει ό,τι δεν του αρέσει.

Διαθέτει χιούμορ και μια πειστική νεονουάρ ατμόσφαιρα. Το σενάριο και το στόρι δεν πρωτοτυπούν, όλο το παιχνίδι παίζεται στην επιδέξια σκηνοθετική γραμμή του Ζωναρά. Την μουσική υπογράφει ο Σταμάτης Κραουνάκης.

Ιnfo: Πέντρο Νούλα. Δραματική Μυστηρίου. Ελλάδα 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Κάρολος Ζωναράς. Παίζουν: Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κάτια Λεκλέρκ Ο' Γουόλις, Παύλος Ευαγγελόπουλος, Χρήστος Σαπουντζής, Αθηνά Παππά, Μελέτης Γεωργιάδης. Διανομή: New Star.




AFTERIMAGE: Στη μεταπολεμική Πολωνία, ο πρωτοποριακός ζωγράφος Βλάντιασλαβ Στρεμίνσκι δουλεύει ως καθηγητής στην Εθνική Σχολή Καλών Τεχνών. Ένας μεγάλος καλλιτέχνης και συνδημιουργός της θεωρίας του Ουνισμού, ο Στρεμίνσκι έγινε διάσημος πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι μαθητές του ακόμα τον αντιμετωπίζουν σαν τον, Μεσσία της Μοντέρνας Ζωγραφικής, αλλά οι αρχές του πανεπιστημίου και το Υπουργείο Πολιτισμού έχουν διαφορετική άποψη. Ο Στρεμίνσκι δεν διαπραγματεύεται τη τέχνη του και αρνείται να συμμορφωθεί στους κανονισμούς του κόμματος. Σταδιακά αποβάλλεται από το πανεπιστήμιο και την ένωση των καλλιτεχνών.

Κύκνειο Άσμα ενός από τους σπουδαιότερους Πολωνούς σκηνοθέτες του παγκόσμιου σινεμά, του Αντρέι Βάιντα (Στάχτες και Διαμάντια, Kanal, Η Γη της Επαγγελίας, Κατίν), το Afterimage, επιχειρεί να φωτίσει τις σκοτεινές πλευρές του πρώην κομμουνιστικού παρελθόντος της χώρας του, κάτι που με τόλμη έκανε ήδη από την δεκαετία του 70 και του 80 με ταινίες όπως, Ο Άνθρωπος Από Μάρμαρο και Ο Άνθρωπος Από Σίδερο, κριτικάροντας το καθεστώς, όσο ακόμη ήταν στην εξουσία.

Θέλοντας να κάνει ένα σχόλιο για την κρατική παρέμβαση στην τέχνη, εντυπωσιάζει με την καθαρότητα του βλέμματός του στην ένατη δεκαετία της ζωής του, έστω κι αν δεν λείπουν κάποιες απλουστεύσεις ή ένας δυο σχηματικοί χαρακτήρες και μια εγγενής προκατάληψη για το κάθε τι, κομμουνιστικό. Επίσης σαν ταινία, είναι πολύ ακαδημαϊκά γυρισμένη, παρότι έχει για κεντρικό ήρωά της έναν τόσο πρωτοποριακό καλλιτέχνη. Ας είναι, το έργο του Βάιντα, με πάνω από 50 ταινίες στο ενεργητικό του, έναν Χρυσό Φοίνικα στις Κάνες για τον Άνθρωπο από Σίδερο (1981), και δεκάδες άλλα σημαντικά βραβεία, είναι πολύ σημαντικό για να τον ψέξει κανείς για οτιδήποτε πλέον. Η ταινία είχε προταθεί από την Πολωνία για το φετινό ξενόγλωσσο όσκαρ.

Ιnfo: Afterimage (Powidoki). Βιογραφικό Ιστορικό Δράμα. Πολωνία 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Αντρέι Βάιντα. Παίζουν: Μπόγκοσλαβ Λίντα, Αλεξάντρα Γιούστα, Κριστόφ Πιενζίσκι. Διανομή: Weird Wave




ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΝΥΧΤΑ: Μέσα από τη χρήση αρχειακού υλικού και μαρτυριών από τους επιζώντες, αλλά και τους απελευθερωτές, η ταινία μιλάει για τις απόπειρες τεκμηρίωσης των σχεδόν απίστευτων σκηνών με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι οι σύμμαχοι κατά την απελευθέρωση στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί. Το ντοκιμαντέρ καταγράφει πώς μια ομάδα από κορυφαίους σκηνοθέτες, ανάμεσά τους ο Σίντνεϊ Μπέρνσταϊν, ο Ρίτσαρντ Κρόσμαν, ο Άλφρεντ Χίτσκοκ και ο γερμανικής καταγωγής, Μπιλι Γουαιλντερ, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κάνουν μια ταινία που θα παρείχε αδιάψευστα στοιχεία για όσα ανακάλυψαν οι σύμμαχοι.

Η εν λόγω ταινία ταινία δεν κυκλοφόρησε ποτέ, κυρίως για να μην δυσχεράνει το ήδη αρνητικό κλίμα του κόσμου απέναντι στην Γερμανία. Μόλις τρία χρόνια πριν, οι εικόνες της ανείπωτης φρίκης που αποτύπωσαν οι ένστολοι οπερατέρ αλλά και οι επαγγελματίες σκηνοθέτες, αποχαρακτηρίστηκαν και παρουσιάστηκαν, σε αυτό το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ. Παραμένουν και σήμερα το ίδιο σοκαριστικές, όσο πριν από 70 χρόνια. Όχι μόνο για τις εικόνες από τα πτώματα των λιμοκτονημένων από την πείνα ανθρώπων ή τα μακάβρια απομεινάρια των κλιβάνων του Άουσβιτς, αλλά και για την ασεβή μεταχείριση των λειψάνων, από Γερμανούς και σύμμαχους. Ιδιαίτερη εντύπωση κάνει η ψυχρότητα των πρώτων, απέναντι στην εικόνα της βαρβαρότητας του χιτλερικού καθεστώτος, αν και ένας Θεός ξέρει τι συνέβαινε μέσα στο κεφάλι τους εκείνες τις ώρες που και η δική τους ζωή κρεμόταν από μία κλωστή.

Δυστυχώς η αισθητική είναι τηλεοπτική, με παλαιότερες αλλά και πιο σύγχρονες αφηγήσεις μαρτύρων να παρεμβάλονται ανάμεσα στα επίκαιρα των στρατιωτικών αρχείων. Κάποιοι, ακόμα και τόσα χρόνια μετά, λυγίζουν ενθυμούμενοι τα όσα είδαν. Ακόμη κι έτσι όμως, το ντοκιμαντέρ αυτό είναι πολύ σημαντικό για το υλικό που πρωτοπαρουσιάζει και θα έπρεπε να προβάλλεται για δασκάλους και τους έφηβους μαθητές τους στα σχολεία, εκεί που ακόμη και σήμερα κάποιοι, κάτω από την μύτη ή και με την ανοχή της κοινωνίας μας, συνεχίζουν να επωάζουν το αυγό του φιδιού και να επιμένουν να ξεχωρίζουν τους ανθρώπους, σε Εμάς και σε Αυτούς.

Ιnfo: Θα Πέσει η Νύχτα (Night Will Fall). Ιστορικό Ντοκιμαντέρ. Βρετανία 2014. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Αντρέ Σίνγκερ. Αφήγηση: Έλενα Μπόναμ Κάρτερ. Διανομή: Trianon Filmcenter.




ΜΠΑΝΤΙ, Ο ΡΟΚ ΣΤΑΡ: Όταν ένα ραδιόφωνο πέφτει από τον ουρανό στα χέρια ενός θιβετιανού μαστίφ, εκείνο θα αποφασίσει να φύγει από το σπίτι του για την μεγάλη πόλη, θέλονταςνα γίνει μουσικός, προκαλώντας έτσι, μια σειρά από απρόσμενα γεγονότα.

Συμπαθής, αλλά όχι αξέχαστη ταινία κινουμένων σχεδίων που αφορά τα προβλήματα και το χτίσιμο της σχέσης, πατέρα και γιου. Έχει τις διασκεδαστικές στιγμές της και θα ικανοποιήσει τους μικρούς θεατές στους οποίους απευθύνεται. Βασίζεται σε ένα κόμικ του Ζενγκ Τζουν, διάσημου ροκ σταρ της Κίνας. Το graphic novel κυκλοφόρησε το 2009 με τίτλο Tibetan Rock Dog. Σκηνοθετεί ο Ας Μπάνον του Ώρα για Σερφ (2007).

Info: Μπάντι, Ο Ροκ Σταρ (Rock Dog). Κινούμενα Σχέδια. Κίνα, ΗΠΑ 2016. Πρεμιέρα: Πέμπτη 20 Απριλίου. Σκηνοθεσία: Ας Μπάνον. Με τις φωνές των: Λιούκ Γουίλσον, Έντι Ίζαρντ, Τζ. Κέι Σίμονς, Ματ Ντίλον (Αγγλικά). Γιάννη Στεφόπουλου, Παναγιώτη Αποστολόπουλου, Νίκου Νίκα, Γιώργου Ματαράγκα. Διανομή: Tanweer.  


 
εμφάνιση σχολίων