0
1
σχόλια
240
λέξεις
ΚΟΣΜΟΣ

«Χωρίς επώνυμα προϊόντα. Απλώς τίμια κοστολογημένο φαγητό». Μετά τις φθηνές πτήσεις, η Easyjet ετοιμάζει σούπερ μάρκετ

ΠΕΡΣΑ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ
27 Οκτωβρίου 2014
Μετά τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία, έρχεται το EasyShop. Ο εγκέφαλος της αεροπορικής εταιρείας EasyJet, Στέλιος Χατζηιωάννου, παρουσιάζει το τελευταίο του εγχείρημα: ένα σούπερ μάρκετ με βασικά είδη διατροφής σε πολύ χαμηλές τιμές, αγορασμένα κατευθείαν από τους προμηθευτές σε τιμές χονδρικής. Αυτό όμως που το διαφοροποιεί από άλλα μεγάλα φτηνά σούπερ μάρκετ είναι ότι σκοπεύει να ανοίξει καταστήματα στις φτωχότερες περιοχές του Λονδίνου, ώστε τα πιεσμένα οικονομικά νοικοκυριά να επωφεληθούν από προϊόντα που δεν πουλάνε στη διπλή τιμή το διάσημο εμπορικό τους σήμα. «Χωρίς επώνυμα προϊόντα. Απλώς τίμια κοστολογημένο φαγητό», λένε τα ράφια του πρώτου καταστήματος Easyshop, που ετοιμάζεται να ανοίξει σύντομα στο Κρόιντον, και είναι ήδη γεμάτο με βασικά, όπως καφέ, φασόλια, ρύζι, ζυμαρικά, κατεψυγμένα λαχανικά και πίτσες.

Προκειμένου να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αλυσίδες φτηνών σούπερ μάρκετ, η εταιρεία παραδέχεται ότι οι μισθοί του προσωπικού θα είναι επίσης χαμηλοί. Στο μέλλον ελπίζει ότι Easyshop θα γίνει το πρώτο σούπερ μάρκετ χωρίς μετρητά του Ηνωμένου Βασιλείου, πράγμα που θα κρατήσει ακόμα πιο χαμηλά τα έξοδα καθώς δεν θα χρειάζεται να πληρώνει η εταιρεία σεκιούριτι για να μεταφέρει τις εισπράξεις την τράπεζα.

Ο Χατζηιωάννου παραδέχεται ότι το εγχείρημα αυτό είναι ένα πείραμα, αλλά πιστεύει ότι η λιανική πώληση τροφίμων χωρίς ηχηρές μάρκες μπορεί να λειτουργήσει. Αλλά και να μην πετύχει, μάλλον δεν πτοείται: «Έχω δοκιμάσει να κάνω τόσα πράγματα. Η απουσία της αποτυχίας σημαίνει ότι κάποιος δεν έχει δοκιμάσει αρκετά».
 
εμφάνιση σχολίων