1
1
σχόλια
187
λέξεις
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

Ήρθε και στην Ελλάδα. Περιοδικό δρόμου που πωλείται από άστεγους και άνεργους

ΑΝΝΑ ΧΑΡΙΤΟΥ
22 Φεβρουαρίου 2013
Τα Περιοδικά Δρόμου είναι ένα φαινόμενο που έχει ήδη εξαπλωθεί σε περισσότερες από 40 χώρες. Η Σχεδία είναι το πρώτο ελληνικό περιοδικό δρόμου αλληλεγγύης. Στις 27 Φεβρουαρίου βγαίνει στους δρόμους της πόλης. Οι πωλητές της δεν είναι τα περίπτερα, αλλά οι ευπαθείς ομάδες πολιτών, όπως άστεγοι και άνεργοι. Το περιοδικό κοστίζει 3 ευρώ και τα μισά χρήματα πάνε απευθείας στους πωλητές. Για το ξεκίνημα θα δοθούν δωρεάν δέκα περιοδικά στον κάθε πωλητή.

Η Σχεδία δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να εξασφαλίσουν συμπολίτες μας έστω και ένα μικρό ποσό για καθημερινές ανάγκες. Είναι επίσης και ένα μέσο για να σπάσει ο φαύλος κύκλος του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων.

Η Σχεδία εντάσσεται στα 122 πλέον Περιοδικά Δρόμου που κυκλοφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο ενάντια στη φτώχεια, από τον οργανισμό International Network of Street Papers - INSP και εκδίδεται από την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Διογένης, η οποία στα πλαίσια της καμπάνιας αλληλεγγύης συμμετέχει κάθε χρόνο με την ελληνική ομάδα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων. Το πιο σαφές χαρακτηριστικό του είναι ο κοινωνικός του προσανατολισμός, σύμφωνα με τους δημιουργούς του.



εμφάνιση σχολίων